تعمیر اجاق گاز اخوان

تعمیر اجاق گاز اخوان در پیروزی

تعمیر اجاق گاز اخوان در پیروزی ، نمایندگی اجاق گاز اخوان در پیروزی

اگر نیاز به تعمیر اجاق گاز اخوان در پیروزی دارید میتوانید با شماره های نمایندگی اجاق گاز اخوان در پیروزی تماس بگیرید تا بدون اتلاف وقت در کمترین زمان ممکن ایراد دستگاهتان را متوجه شوید و با کمترین هزینه و در صورت نیاز به تعویض قطعه ایراد دستگاهتان را بر طرف کنید.

نمایندگی اجاق گاز اخوان در پیروزی

تعمیر اجاق گاز اخوان در پیروزی

مجموعه ( نمایندگی اجاق گاز اخوان در پیروزی ) با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات اخوان جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.

تعمیر اجاق گاز اخوان در پیروزی توسط تکنسین های آموزش دیده و با تجربه ی ما با بالاترین تجهیزات انجام می شود. در صورت بازدید و تشخیص عیب دستگاه توسط تکنسین های ما در صورت امکان سعی در تعمیر قطعات به جای تعویض آن ها می باشد. اما در بعضی شرایط بنا به صلاح دید تکنسین لازم است تا قطعات تعویض شوند. بنابراین خیال شما از بابت صرفه جویی در هزینه ها راحت باشد. زیرا افراد ما تمام موارد را در نظر دارند تا بالاترین خدمات را با مناسبترین قیمیت به شما عرضه کنند. بنابراین اگر مشکلی در اجاق گاز مبله یا فردار، صفحه ای یا رومیزی و… برند اخوان شما پیش آمد شما می توانید با شعبات ما تماس بگیرید تا مشاوره ی لازم صورت گیرد و بعد از تماس شما در صورت نیاز تا کمتر از ۱ ساعت تکنسین ما به محل شما اعزام می شود.

نمایندگی اجاق گاز اخوان در پیروزی

اینجا نمایندگی اجاق گاز اخوان در پیروزی میباشد ، ممکن است اجاق گاز شما دچار یکی از مشکلات زیر شده باشد:

ولوم اجاق گاز را هر زمانی نگه میداریم روشن نمیشود .

ترموکوبل اجاق گاز خراب می باشد .

فندک اجاق گاز کار نمیکند .

بوبین اجاق گاز خراب است .

شیشه اجاق گاز شکسته است .

فر اجاق گاز کار نمیکند .

پس بدون هیچ نگرانی به نزدیک ترین نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در پیروزی تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان بدون اتلاف وقت و ترافیک تکنسین های خود را به محل مورد نظر شما اعزام نمایند و با تشخیص صحیح ایراد دستگاهتان را بر طرف کنند،

نمایندگی اجاق گاز اخوان در پیروزی

نمایندگی اجاق گاز اخوان در پیروزی

تعمیر اجاق گاز اخوان در پیروزی  با تامین قطعات فابریک و تعمیرکاران دوره دیده  مجموعه  هومیکسو انجام میگردد و همکاران مجرب ما درزمان تعیین شده با مراجعه به محل برای برطرف کردن مشکل اجاق گاز شما و تعمیر اجاق گاز بدون انتقال به تعمیرگاه انجام میدهند.در صورت نیاز فقط قطعه معیوب شما به تعمیرگاه انتقال داده شده و همکاران باتجربه و مجرب ما به صورت تخصصی مشکلات اجاق گاز شما را رفع میکنند.

برای اینکه دیرتر به تکنسین های تعمیر اجاق گاز اخوان در پیروزی نیاز پیدا کنیم باید موارد ایمنی و نکات مهم استفاده از اجاق گاز را انجام دهیم و رعایت کنیم ، در ادامه به مواردی برای تمیز کردن اجاق گاز به صورت صحیح اشاره میکنیم تا در صورت کثیف شدن اجاق گاز بتوانید آن را تمیز کرده و به اجاق گاز هم آسیبی نرسانید:

تمیز کردن اجاق گاز اخوان :

اگر روی گاز غذا سر رفت فوراً شعله را خاموش کرده و از شعله دیگری استفاده کنید و آن قسمت را تمیز نمایید.در صورتی که از این کار غفلت کردید و زمانی به سراغ لکه رفتید که کاملاً سوخته و روی اجاق ماندگار شده است، ابتدا مدتی دستمال خیس رویش قرار دهید تا نرم شود، سپس با دستمال نرمی روی آن را پاک کنید.بعد روی آن را با پودر لکه‌گیر بپوشانید و به آرامی مالش دهید تا لکه کاملاً تمیز شود.

برطرف کردن جرم اجاق گاز

مخلوط چهار قاشق جوش شیرین و چهار قاشق آب داغ را با استفاده از یک مسواک نرم و کهنه روی جرم های اجاق گاز بمالید و بعد از ده دقیقه با اسفنج پاک کنید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی  دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02133812686

02133142528

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *