تعمیر اجاق گاز اخوان

تعمیر اجاق گاز اخوان در نارمک

تعمیر اجاق گاز اخوان در نارمک ، نمایندگی اجاق گاز اخوان در نارمک

اگر شما ساکن شرق تهران هستید و نیاز به تعمیر اجاق گاز اخوان دارید به صفحه درستی مراجعه کرده اید ما نمایندگی اجاق گاز اخوان در نارمک هستیم که با بهره گیری از تکنسین های تعمیر اجاق گاز اخوان در نارمک  ایراد دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان به درستی تشخیص میدهیم تا از هزینه های اضافی جلوگیری کنیم. برای اینکه ماکروفرتان دیرتر خراب شود و به تکنسین های نمایندگی اجاق گاز اخوان در نارمک نیاز نداشته باشید باید یکسری نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنید تا کمتر به تعمیر اجاق گاز اخوان در نارمک نیازمند باشید.

با توجه به خطرناک بودن اجاق گاز نباید تعمیر اجاق گاز را به دست تعمییرگار غیر حرفه ای سپرد زیرا  عواقب جبران ناپذیری دارد و گاها ایراد دستگاه را به درستی تشخیص نمیدهد و به قطعات دیگر هم آسیب میزنند و هزینه های زیادی را باید متحمل شوید و اجاق گازتان هم درست نمیشود و بعد از مدتی بقیه قسمت ها هم دچار اختلال و ایراد میشود.

نمایندگی اجاق گاز اخوان در نارمک

نمایندگی اجاق گاز اخوان در نارمک

نکات ایمنی استفاده از اجاق گاز اخوان

از هر گونه دست کاری اجاق گاز به هر دلیل جدا خودداری کنید.

*رفتار صحیح در منزل در ارتباط با استفاده از وسایل گاز سوز بهترین طریقه آموزش کودکان خواهد بود.

*با ظروف سنگین به وسایل گاز سوز ضربه وارد نکنید.

*وسایل گازسوز را در مسیر کوران هوا و جریان باد قرار ندهید.

*از قرار دادن اشیا و البسه قابل اشتعال در مجاورت بخاری و سایر وسایل گازسوز جلوگیری کنید.

*بازرسی اتصالات و بست های مربوط به لوله های گاز را حتما انجام دهید.

*برای آزمایش نشت گاز هرگز از شعله کبریت استفاده نکنید.

*در نظافت مشعل های اجاق گاز و سایر شعله پخش کن های گازی دقت کنید.

*هرگز آبگرمکن گازی و سایر وسایل گازسوز را در حمام نصب نکنید.

*دقت کنید بخاری گازی همیشه با شعله آبی بسوزد.

*در صورت استشمام بوی گاز فورا شیر گاز را ببندید.

*در صورت استشمام بوی گاز از روشن کردن لامپ، کبریت و فندک جدا خودداری کرده و فیوز اصلی برق را قطع کنید.

*حتما یک کپسول آتش نشانی در منزل داشته باشید.

*برای آزمایش و بازرسی اتصالات وسایل گازسوز از کف صابون استفاده کنید.

تعمیر اجاق گاز اخوان در نارمک

تعمیر اجاق گاز اخوان در نارمک

مرکز تعمیر اجاق گاز اخوان در نارمک:

تعمیر اجاق گاز اخوان در نارمک توسط تکنسین های آموزش دیده و با تجربه ی نماندگی اجاق گاز اخوان در نارمک با بالاترین تجهیزات انجام می شود. در صورت بازدید و تشخیص عیب دستگاه توسط تکنسین های نمایندگی اجاق گاز اخوان در نارمک در صورت امکان سعی در تعمیر قطعات به جای تعویض آن ها می باشد.

اما در بعضی شرایط بنا به صلاح دید تکنسین لازم است تا قطعات تعویض شوند. بنابراین خیال شما از بابت صرفه جویی در هزینه ها راحت باشد. زیرا متخصصین نمایندگی اجاق گاز اخوان در نارمک تمام موارد را در نظر دارند تا بالاترین خدمات را با مناسبترین قیمیت به شما عرضه کنند. بنابراین اگر مشکلی در اجاق گاز مبله یا فردار، صفحه ای یا رومیزی و… شما پیش آمد شما می توانید با شعبه ما در نارمک تماس بگیرید تا مشاوره ی لازم صورت گیرد و بعد از تماس شما در صورت نیاز تا کمتر از ۱ ساعت تکنسین ما به محل شما در  نارمک اعزام می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن ایراد دستگاه شما را شناسایی کنند و برای تعمیر اجاق گازتان اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

مشکلات احتمالی که در مرکز تعمیر اجاق گاز اخوان حل میشود :

در این قسمت تعدادی از مشکلات احتمالی که امکان دارد برای اجاق گاز منزل شما رخ دهد را با روش تعمیرات اجاق گازتان برای شما بیان می کنیم. یکی از مشکلاتی که معمولا برای اجاق گاز ها پیش می آید این است که شعله قدرت کافی ندارد و برای تعمیر این مشکل شما می توانید با تنظیم پیچی که در روی پیلوت قرار گرفته است قدرت شعله را زیاد نمایید. روشن نشدن شعله نیز یکی دیگر از مواردی است که در اجاق های منزل پیش می آید و برای تعمیرات اجاق گاز در این زمان بهتر است تا توسط تعمیرکاران مرکز تعمیر اجاق گاز اخوان در نارمک  قطعاتی چون سنسور دما و پیلوت بررسی و در صورت نیاز تعویض شود. استشمام بوی گاز از اجاق گاز نیز یکی دیگر از مواردی است که معمولا برای اجاق های در منزل اتفاق می افتد و برای رفع آن نیز می توان با چک کردن لوله و بست ها این مشکل را رفع نمود.

  • تنظیم نور پیلوت گاز، در بحث تعمیرات اجاق گاز
  • راه حل­ هایی برای تعمیرات اجاق گاز
  • تعمیرات اجاق گاز و مراقبت از آن
  • تعمیرات اجاق گاز رو میزی

در صورت نیاز به تعمیر کار میتوانید با شماره های مرکز تعمیر اجاق گاز اخوان در نارمک تماس گرفته و یا به صورت آنلاین درخواست تعمیر کار بکنید برای تعمیرات اجاق گاز اخوان خود:

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر اجاق گاز شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

021-77114767

021-77147330

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

ثبت سفارش تعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *