تعمیر اجاق گاز اخوان

تعمیر اجاق گاز اخوان در دردشت

تعمیر اجاق گاز اخوان در دردشت ، نمایندگی اجاق گاز اخوان در دردشت

برای تعمیر اجاق گاز اخوان در دردشت به صفحه درستی مراجعه کرده اید ما نمایندگی اجاق گاز اخوان در دردشت هسنیم که با بهره گیری از متخصصین زبده و با تجربه خدمات کاملا تخصصی به اهالی این منطقه ارائه میدهیم ، تعمیر اجاق گاز کاریست تخصصی که باید حتما به متخصصین نمایندگی اجاق گاز اخوان در دردشت سپرد زیرا وسیله خانگی خطرناکی محسوب میشود.

گاز یک وسیله خطرناک است که متاسفانه افراد بسیاری بدون توجه به این موضوع این وسیله خطرناک را برای تعمیرات به دست افراد غیر حرفه ای می سپارند و امروز وقت آن رسیده که با مرکز تعمیر اجاق گاز اخوان در دردشت  تماس بگیرید. هر اندازه که وسایل آشپزخانه پر استفاده تر می شوند اندازه و وزن آنها هم بالاتر می رود از همین روی ما میدانیم که یکی از پر دردسر ترین وسایل در زمان خرابی هستند از به همین دلیل تمام تعمیرکاران ما با خودروی مجهز در محل حاضر می شوند تا بتوانند تعمیرات اجاق گاز و فر را در همان جلسه اول انجام دهند.

ا توجه به اینکه اجاق گاز و فر یکی از وسیله های پر خطر داخل آشپزخانه هستند و در طول سالها ممکن است دچار ایراد و خرابی شوند، حضور یک متخصص دوره دیده برای تعمیرات اجاق گاز  یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است. در صورتی که هر مدل اجاق گاز و هر مدل تولید کننده با توجه به کیفیت قطعاتشان ممکن است از مشکلات خاصی هم رنج ببرند و به طور مثال برخی برندها دائم مشکل خرابی ترموکوپل داشته باشند، بهتر است همیشه با یک متخصص گاز در تماس باشید. ما اغلب اجاق گاز های تولید داخل و همین طور وارداتی را پشتیبانی می کنیم، می توانید در موارد خرابی با نمایندگی اجاق گاز اخوان در دردشت در تماس باشید.

نمایندگی اجاق گاز اخوان دردردشت

تعمیر اجاق گاز اخوان در دردشت

با توجه به اینکه اجاق گاز و فر یکی از وسیله های پر خطر داخل آشپزخانه هستند و در طول سالها ممکن است دچار فرسایش و خرابی شوند، حضور یک متخصص دوره دیده برای تعمیرات یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است.

دلیل کار نکردن فندک اجاق گاز

وقتی فندک اجاق گاز رومیزی و مدار جرقه زن کار نمی کند، باید دلیل آن را پیدا کرد. برای تعمیر فندک اجاق گاز با متخصص نصب و تعمیر اجاق گاز اخوان در دردشت تماس بگیرید. اما قبل از تماس با تعمیرکار از وصل بودن اجاق گاز به شیر اصلی گاز مطمئن شوید. برای مثال در اسباب کشی ها گاهی فراموش می کنید اجاق گاز را به شیر اصلی گاز وصل کنید. همین فراموشی ساده ممکن است کار دست تان بدهد. شاید تصور می کنید که فندک اجاق گاز خراب شده ولی مشکل از جای دیگری است. اگر اجاق گاز به شیر گاز آشپزخانه متصل شده و گاز هم باز است ولی هنوز شعله روشن نمی شود، این موارد را بررسی کنید:

  • کنترل قفل کودک اجاق گاز

در بسیاری از اجاق گازهای مدرن و جدید یک ویژگی جالب کار شده است. برای اینکه شیر گاز به طور ناخواسته یا توسط کودکان باز نشود، قفل فندک کار گذاشته شده است. وقتی قفل اجاق گاز را فعال می کنید روی صفحه نمایش عبارت قفل( Locked) را می بینید. در این صورت با زدن فندک، جرقه و شعله نخواهید داشت. این ویژگی جهت ایمنی بیشتر روی اجاق گازهای جدید نصب شده و اجاق های قدیمی فاقد این قفل هستند. البته وقتی برای اولین بار اجاق گاز به برق وصل می شود نیز قفل فعال است. در مواردی که احتمالا مشکلی برای اجاق گاز پیش بیاید نیز به طور اتومات قفل، فعال خواهد شد. برای تعمیر فندک اجاق گاز و باز شدن قفل کافی است به مدت ۳ ثانیه با انگشت روی کلید قفل فشار دهید. در دفترچه راهنمای اجاق گاز هم طریقه باز کردن قفل، نوشته شده است.

مرطوب بودن شعله ها

وقتی اجاق گاز را تمیز می کنید امکان خیس شدن شعله ها وجود دارد. قبل از اینکه برای تعمیر اجاق گاز اخوان در دردشت با تعمیرکار تماس بگیرید، منتظر خشک شدن شعله ها باشید. تا زمانی که شعله ها مرطوب هستند امکان جرقه زدن و روشن شدن اجاق گاز با فندک وجود ندارد. البته شاید بتوانید با کبریت شعله را روشن کنید. توصیه می شود تا خشک شدن کامل اجاق گاز و شعله ها اقدام به روشن کردن آن نکنید. اگر عجله دارید می توانید با کمک باد سشوار شعله را سریع خشک کنید. در این صورت به راحتی فندک جرقه می زند و گاز روشن می شود. باد سشوار هیچ آسیبی به اجاق گاز، ترموکوبل، فندک یا سر شعله ها نمی رساند.

مسدود شدن شعله ها

گاهی مسدود شدن منافذ شعله ها علت اصلی جرقه نزدن فندک است. پخت و پز موجب کثیفی شعله ها می شود. گاهی خرده ریزها روی منافذ شعله می نشینند و مانع خروج گاز می شوند. در این صورت معمولا یک یا دو شعله با مشکل روبرو می شود. برای تعمیر اجاق گاز اخوان در دردشت باید این منافذ را باز کنید. با استفاده از یک سنجاق کوچک به آرامی فضای بین شعله ها را تمیز کنید. مراقب باشید باز کردن بیش از اندازه منافذ و یا کج کردن منافذ اصلا کار درستی نیست و تنظیم شعله را به هم می زند. گشادش دن منافذ شعله عامل مهمی در روشن نشدن و یا سوخت ناقص شعله های گاز است.

نمایندگی اجاق گاز اخوان در دردشت

نمایندگی اجاق گاز اخوان در دردشت

آیا تمامی شعله ها گاز روشن نمی شوند؟

 اگر چنین است، حتما اتصال اجاق گاز به جریان گاز را چک کنید. در صورت مشاهده مشکل با افراد متخصص برای رفع مشکل تماس بگیرید.

 آیا شعله ها مرطوب شده اند؟

رطوبت ناشی از تمیز کردن اجاق گاز و یا وجود نشتی می تواند نشانه های زیادی داشته باشد. به عنوان مثال مانع از روشن شدن شعله ها می شود، یا هنگامی که شعله ها روشن نیستند صدایی از آن ها خارج می شود. اجازه دهید رطوبت خشک شده و از بین برود. برای خشک کردن رطوبت از سشوار هم می توانید استفاده کنید. جهت آشنایی با نحوه تمیز کردن اجاق گاز و جلوگیری از ایجاد رطوبت از دفترچه راهنما اجاق گاز استفاده کنید.

 آیا منافذ شعله ها مسدود شده اند؟

 گاهی مسدود شدن منافذ شعله ها باعث می شود که گاز از شعله خارج نشده و عمل سوختن انجام نگیرد و برای باز کردن منافذ از یک سنجاق صاف استفاده کنید. در حین تمیز کردن منافذ از گشاد و یا کج کردن آنها بپرهیزید. در صورتی که شعله ها به تنظیم نیاز داشته باشند با کارشناسان نمایندگی اجاق گاز اخوان در دردشت تماس بگیرید.

این نکته را هم به یاد داشته باشید که برای تمیز کردن منافذ شعله ها به هیچ وجه از اشیا چوب مانند خلال دندان استفاده نکنید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر اجاق گاز شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

021-77114767

021-77147330

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *