نمایندگی تعمیر لباسشویی مرسی

تعمیر ماشین لباسشویی مرسی

تعمیر ماشین لباسشویی مرسی ، نمایندگی تعمیر لباسشویی مرسی

تعمیر ماشین لباسشویی مرسی زیر نظر متخصصین نمایندگی تعمیر لباسشویی مرسی در تهران انجام میشود ،نمایندگی لباسشویی مرسی با استفاده از کارشناسان فنی متبحر و کار آزموده بهترین خدمات را در محل به مشتری ارائه می‌کند؛

بنابراین با کمک تعمیرگاه مجاز لباسشویی مرسی می‌توانید در صرف زمان و هزینه به خوبی صرفه جویی کنید.در ادامه سایر قابلیت‌های نمایندگی مرسی برای آشنایی بیشتر بیان شده است.

خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی مرسی

نمایندگی تعمیر لباسشویی مرسی با بهره‌گیری از قطعات استاندارد  و کارشناسان متخصص، خدمات مناسب را برای تعمیر ماشین لباسشویی مرسی به شما ارائه می‌کند. از این رو به شما توصیه می‌کنیم تحت هیچ عنوان فریب تعمیرکاران مبتدی و غیرحرفه‌ای را جهت تعمیر  لباسشویی مرسی خود  نخورید و این کار را به متخصصان این حوزه واگذار کنید.

زیرا درصورتی که فرآیند تعمیر ماشین لباسشویی به نحو احسنت صوت نپذیرفته باشد. خرابی یک قطعه سبب آسیب دیدن سایر قطعات ماشین لباسشویی خواهد شد و می‌تواند صدمات جبران ناپذیر بیشتری را در پی داشته باشد.

بنابراین به شما توصیه می‌کنیم تنها از تعمیرگاه مجاز لباسشویی مرسی جهت دریافت خدمات بهره بگیرید. تا بتوانید بدون نگرانی از لباسشویی در طول روز برای شستشوی لباس‌ها استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی مرسی

نمایندگی تعمیر لباسشویی مرسی

سوالات متداول درباره تعمیر ماشین لباسشویی مرسی

عدم تخلیه آب داخلی لباسشویی

اگر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آسیب دید‌ه باشد آب به خوبی از درون لباسشویی مرسی تخلیه نخواهد شد. همچنین مسدود بودن فیلتر پمپ یا شیلنگ و خراب بودن الکتروپمپ نیز می‌تواند دلایل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی باشد.

در صورت مواجه با این مشکل ماشین لباسشویی را از برق خارج کنید و با نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی مرسی تماس بگیرید، تا در اسرع وقت لباسشویی جهت  استفاده مجدد تعمیر شود.

نچرخیدن دیگ لباسشویی مرسی

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی مرسی، قطعاٌ به دلیل یکی از موارد زیر خواهد بود:

مقدار بیش از حد لباس
خرابی سوئیچ درب یا مجموعه قفل درب
پمپ تخلیه
موتور لباسشویی
تسمه ها و …

سر و صدای زیاد لباسشویی مرسی

گاهی اوقات سر و صدای لباسشویی مرسی می تواند نشانه وجود مشکل پیچیده تری در دستگاه باشد. با توجه به نوع صدایی که از لباسشویی خود می شنوید، ممکن است عیب یابی لباسشویی مرسی و نحوه برطرف نمودن مشکل صدای لباسشویی متفاوت باشد. امکان دارد اشکال از پمپ تخلیه باشد و یا یک جسم خارجی در شیلنگ تخلیه گیر افتاده باشد. تسمه، بالشتک موتور ، تراز نبودن لباسشویی ، مشکلات دیگ و کمک فنرها نیز می توانند دلیل به وجود آمدن سر و صدای لباسشویی باشند، لذا باید بررسی شوند.

بسته نشدن درب لباسشویی

قفل نشدن درب نیز یکی دیگر از عیب های رایج ماشین های لباسشویی مرسی است. سیستم قفل درب لباسشویی از چندین جزء مختلف تشکیل شده است. ایراد هر یک از این اجزاء، می تواند در کارکرد کلی سیستم قفل درب اختلال ایجاد کرده و موجب بسته نشدن یا قفل نشدن درب لباسشویی گردد.

معمولا خرابی میکروسوئیچ درب دلیل بسته نشدن آن است. با این حال اجزاء دیگری نیز می توانند در بروز مشکل سهیم باشند از قبیل قفل درب ، زبانه درب ، سیم کشی سیستم قفل درب همچنین ممکن است برد کنترل اصلی دارای ایراد باشد. لذا در صورتی که پس از بررسی و یا تعویض اجزاء مجموعه قفل درب، همچنان مشکل پابرجا بود، بهتر است از تکنسین خود کمک گرفته و برد کنترل اصلی را بازبینی نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی مرسی

تعمیر ماشین لباسشویی مرسی

دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مرسی

در صورتی که با هر کدام از مشکلات فوق مواجه شدید می‌توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی با نمایندگی لباسشویی مرسی تماس بگیرید. تا در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز جهت تعمیرات ماشین لباسشویی مرسی را دریافت کنید.

نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی مرسی از قطعات اورجینال جهت انجام تعمیرات استفاده می‌کند. همچنین کارشناسان اعزامی نمایندگی مجاز لباسشویی مرسی از تخصص و تبحر کافی در زمینه تعمیرات این دستگاه برخوردار هستند. بنابراین هیچ‌گونه جای نگرانی از بابت کیفیت خدمات دریافتی برای شما وجود نخواهد داشت.

نگران مشکل ماشین لباسشویی مرسی خود نباشید:

همکاران مجرب ما درزمان تعیین شده با مراجعه به محل برای برطرف کردن مشکل لباسشویی شما و تعمیر ماشین لباسشویی بدون انتقال به تعمیرگاه انجام میدهند.در صورت نیاز فقط قطعه معیوب شما به نمایندگی انتقال داده شده و همکاران باتجربه و مجرب ما به صورت تخصصی مشکلات ماشین لباسشویی شما را رفع میکنند.

با پر کردن فرم زیر کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما با شما تماس گرفته تا با هماهنگی شم تکنسین مربوطه را به منزلتان بفرستد:

02144287993

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *