نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنو کیت

تعمیر ماشین لباسشویی تکنو کیت

تعمیر ماشین لباسشویی تکنو کیت ، نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنو کیت

تعمیر ماشین لباسشویی تکنو کیت در نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنو کیت در تهران یکی از معضلات شده بود چون نمایندگی تعمیر معتبرو مجازی نبود و مردم اطمبنان نمیکردند تا ماشین لباسشویی خود را بدست انها دهند از این رو مرکز هومیکسو با گرفتن مجوز و دیدن دوره های طولانی در نمایندگی برند تکنو کیت تعمیر کاران خود را که تجربه داشتند و کارموزیده بودند را آموزش دیده کرد تا یکی از بهترین نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنو کیت شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنو کیت

نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنو کیت

خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنو کیت

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنو کیت با گرفتن مجوز ازصنف تعمیرات لوازم خانگی و دیدن دوره های تخصصی در نمایندگی لباسشویی تکنو کیت توانست این نمایندگی را در تهران بگیرد و شروع به فعالیت کند از این رو تمامی قطعاتی که برای تعویض استفاده میکند اورجینال و اصل میباشد و دیگر نیازی به نگرانی بابت قطعه دسته دوم و فیک نخواهید بود.

ارائه خدمات در هر روز هفته

شرکت هومیکسو برای رفاه حال مشتریانیکه شاغل هستند و هر روز سر کار هستند و مشغله دارند و نمیتوانند حتی ساعاتی در روز را هم مرخصی بگیرند و وقتشان را خالی کنند برای تعمیر خدمات خود را در هر روز هفته حتی در روز های تعطیل ارائه میدهد و قبل از اینکه به منزل شما بیایند با شما زمان آن را هماهنگ میکنند تا شما در منزل باشید و جلوی چشمان شما شروع به تعمیر میکنند و دیگر مثل سابق نیازی به جا به جایی ماشین لباسشویی خود هم ندارید.

هزینه تعمیرات

هزینه تعمیرات در این شرکت باتصویب صنف تعمیرات لوازم خانگی و نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنو کیت تعیین شده و اصلا جای هیچ گونه نگرانی نیست برای قیمت ها چون قبل از اینکه تعمیرکاران هم به منزل شما بیایند با توضیحاتی که از خرابی دستگاه خود میدهید به صورت حدودی قیمت تعمیر آن مشکل را به شما میگوند تا اگر مایل به تعمیر نبودید تعمیر کاران اعزام نشوند.

هر چند ممکن است ماشین لباسشویی تان به قطعاتی نیز نیاز داشته باشد که کمی هزینه تعمیرات تان را بالا ببرد اما بدون شک باز هم به پای خرید یک دستگاه جدید نمی رسد. از این رو نمایندگی تکنو کیت به کمک شما می آید تا در اسرع وقت بامرکز  تعمیر ماشین لباسشویی تکنو کیت خود تماس بگیرید و برای تعویض قطعه جدید اعزام شوند.

شرکت هومیکسو مفتخر است که از طرف شما مصرف کنندگان خدمات این شرکت به عنوان بهترین نمایندگی تکنو کیت انتخاب شده است. این انتخاب به دلیل کیفیّت خدمات ارائه شده توسط این شرکت میباشد و چندین سال است که همشهریان عزیز از خدمات تعمیر ماشین  لباسشویی تکنو کیت  بهره میبرند و نهایت رضایت را از این نمایندگی  را دارند. قیمت مناسب خدمات ارائه شده توسط شرکت هومیکسو  یکی از علل انتخاب این نمایندگی  توسط مشتریان میباشد. این شرکت تمامی خدمات خود را با نازلترین قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهد و به همین دلیل است که این نمایندگی تکنو کیت به انتخاب اول مشتریان تبدیل شده است. همچنین، تکنسینهای شرکت هومیکسو  از قطعات باکیفیت و اصل برای تعمیر لباسشویی تکنو کیت استفاده میکنند و هیچگونه جای نگرانی برای شما همشهریان عزیز در این زمینه وجود ندارد. با انتخاب هومیکسو میتوانید از کیفیّت خدمات در کنار قیمت مناسب آنها بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنو کیت

نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنو کیت

سوالات متداول در مورد خرابی ماشین لباسشویی تکنو کیت

به نظر می آید که ماشین لباسشویی آب را تغذیه می کند ، آب داخل ماشین هم میشود و بعد بدون اینکه چرخه شست و شو شروع بشود ، آب را تخلیه می کند.

این مشکل اغلب به خاطر شلنگ تخلیه است که شلنگ تخلیه کوتاهاست یا خیلی با فاصله ازپمپ است . در واقع آب انحراف مسیر می دهد.

 

ماشین لباسشویی من آب می دهد ، چطور بفهمم از کجا نشتی دارد؟

اول چیزهای ساده را کنترل نمایید ، ببینید شیر تامین آب محکم بسته شده – شیر تخلیه پاره نشده ؟

 

آیا ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود بهتر از آن هایی که دربشان از بالا باز میشود؟

بله . در حقیقت قیمت ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود کمی بالاتر نسبت به مدل هایی است که دربشان از بالا باز می شود ولی طی سال های مصرفبا توجه به میزان مصرف آب و مواد شوینده و زمان خشک کردن این هزینه ها کاهش می یابد.

 

آب هنگامی که شست و شو با دمای گرم انتخاب شده خیلی گرم نمی شود. چرا؟

آب گرمی که در لباسشویی شما هست ترکیب آب سرد و گرم خانه یتان است. ماشین لباسشویی های جدید سنسور دما دارند که دمای آب ورودی را کنترل می کند .

می تواند مشکل از شیر تغذیه آب ورودی باشد ، که انسدادی در مسیر ورودی آب گرم رخ داده باشد

 

چقدر لباس می توانیم داخل ماشین لباسشویی بریزیم؟

در ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود تا جایی که در بالای همزن قرار بگیرند و در لباسشویی هاییکه دربشان از رو به رو باز می شود ، تا آنجایی پر کنید که نیاز نباشد لباس ها را فشار بدهید که داخل ماشین جا بشوند.

 

جهت تعمیر ماشین لباسشویی با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید  و یا با پر کردن فرم زیر و توضیح راجب خرابی دستگاه خود ما را از آن مطلع سازید تا کارشناسان مرکز ما با شما جهت هماهنگی تماس بگیرند و تکنسین مربوطه را جهت تعمیر به

منزل شما بفرستند:

02122737566

02144287993

 

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *