تعمیر لباسشویی ئسپر

تعمیر لباسشویی وسپر

تعمیر لباسشویی وسپر

تعمیر لباسشویی وسپر در نمایندگی تعمیر لباسشویی وسپر

از آنجا که میدانیم تمام وسایل برقی دچار مشکلاتی میوشد و لباسشویی وسپر نیز شامل این وسایل برقی میشود که دچار مشکلاتی میشوند ، مشکلات لباسشویی معمولا دو دسته هستند دسته غیر تخصصی و دسته تخصصی که مشکلات غیر تخصصی مشکلاتی هستند که ما با کمی آشنایی با اجزا و مشکلات لباسشویی میتوانیم از بروز برخی مشکلات جدی جلوگیری کنیم اما مشکلات تخصصی مشکلاتی هستند که ما باید در صورت بروز اینگونه مشکلات در صورتی که تخصص کامل را برای رفع مشکل را نداریم بهتر از دستگاه را به یک تعمیرگاه مجاز ببریم زیرا وقتی خودمان تخصص برای رفع مشکل نداریم ممکن است به دستگاه آسیب وارد کنیم . در صورتی که دستگاه شما دچار مشکلاتی شده است میتوانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی وسپر مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

تعمیر لباسشویی وسپر

نمایندگی تعمیر لباسشویی وسپر  

شما دوستان میتوانید در صورت بروز مشکلات جدی برای دستگاه خود به نمایندگی تعمیر لباسشویی وسپر مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنیم . نمایندگی تعمیر لباسشویی وسپر همیکسو ، با داشتن کادری مجرب ، و تکنسین های دوره دیده و با تجربه آماده ارائه خدمت به شما دوستان عزیز است . در صورت نیاز میتوانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی وسپر تماس گرفته و مشکل خود را برطرف کنید .

برخی از اجزای تشکیل دهنده لباسشویی

پمپ آب لباسشویی

مخزن شستشو

شیر ورودی آب

موتور ماشین لباسشویی

سوئیچ پاور (روشن/ خاموش)

میکرو سوئیچ

المنت (هیتر)

هیدروستات لباسشویی

ترموستات ماشین لباسشویی

تایمر

لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

کاسه نمد ماشین های لباسشویی

پولی ماشین های لباسشویی

تسمه­ لباسشویی

تعمیر لباسشویی وسپر در نمایندگی تعمیر لباسشویی وسپر

برخی از مشکلات متداول لباسشویی و دلایل بروز آن ها

بدنه دستگاه برق دارد

لباسشویی تخلیه نمی شود

دیگ لباسشویی نمی چرخد

لباسشویی روشن نمی شود

بدنه لباسشویی برق دارد دلیل بروز این مشکل چیست

حتما این مشکل برای شماهم اتفاق افتاده است که وقتی با دستگاه برخورد میکنید بدنه دستگاه دارای برق است دلیل بروز این مشکل چیست

قطعات الکتریکی دستگاه دارای اتصالی است ، دستگاه را از برق کشیده و به جستجو قطعه خراب می پردازیم در صورت نیاز قطعه معیوب را تعویض و یا تعمیر می کنیم .

سیم های رابط مشکل دارند ، اگر قطعات الکتریکی سالم باشند مشکل از سیم کشی از آنجا که پیدا کردن تک سیم خراب مشکل است سیم کشی لباسشویی را عوض می کنیم .

نمایندگی تعمیر لباسشویی وسپر

لباسشویی تخلیه نمی شود ، دلایل بروز این مشکل چیست

شاید شماهم با این مشکل روبرو شده اید که دستگاه شما تخلیه نمی کند دلایل تخلیه نکردن لباسشویی چیست

گرفتگی فیلتر پمپ تخلیه

مسدود شدن شلنگ تخلیه

خرابی پمپ تخلیه

گرفتگی مسیر خروجی زیر دیگ

خرابی برد یا تایمر لباسشویی ، در صورتی  که خرابی مربوط به برد و یا تایمر دستگاه باشد میتوانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی وسپر مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

دیگ لباسشویی نمی چرخد ، دلیل بروز این مشکل

در این حالت ممکن است با این مشکل روبه رو شوید که دستگاه عمل آبگیری را انجام می دهد اما نمی چرخد دلایل بروز این مشکل چیست

یکی از دلایل بروز این مشکل بیش از حد ظرفیت لباسشویی در آن لباس قرار دادهایم که در صورت بروز این مشکل لباس هارا در آورده و با توجه به حداکثر ظرفیت لباسشویی در آن لباس هارا قرار می دهیم .

یکی دیگر از دلایل نچرخیدن دیگ میتواند خرابی سیستم قفل درب لباسشویی باشد .

لباسشویی روشن نمی شود ، دلایل روشن نشدن لباسشویی چیست

شاید این اتفاق برای شما هم رخ داده باشد که دستگاه را به برق وصل کرده ایم اما دستگاه روشن نمی شود دلیل بروز این مشکل چیست

وجود نداشتن برق در دستگاه

خرابی در دوشاخه

میکروسوئیچ و یا رابط های میکروسوئیچ قطع و یا دچار مشکل شده اند

هیدروستات دستگاه دچار مشکل شده است

کلید دستگاه دچار خرابی شده است

در صورتی که نکات بالا را چک کردید و مشکلات را برطرف کردید اما دستگاه شما روشن نشد میتوانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی وسپر مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

دفترچه راهنمای تعمیر لباسشویی وسپر

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای تعمیر لباسشویی وسپر

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان همیکسو را برای لباسشویی وسپر خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر لباسشویی وسپر آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر لباسشویی وسپر چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195​​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *