تعمیر لباسشویی زیرووات

تعمیر لباسشویی زیرووات در باغ فیض

تعمیر لباسشویی زیرووات در باغ فیض ، نمایندگی لباسشویی زیرووات در باغ فیض

تعمیر لباسشویی زیرووات در باغ فیض به صورت کاملا تخصصی به دست تکنسین های با تجربه و دوره دیده تعمیرات لباسشویی زیرووات که در نمایندگی لباسشویی زیرووات در باغ فیض خدمات تخصصی ارائه میدهند با قطعات اورجینال و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما با حصور تکنسین های مجرب نمایندگی لباسشویی زیرووات در باغ فیض انجام میشود.

نمایندگی لباسشویی زیرووات در باغ فیض

نمایندگی لباسشویی زیرووات در باغ فیض

شاید تا همین چند سال پیش نداشتن لباسشویی در خانه چیز عجیبی نبود؛ چون وقتی لباس‌های چرک و کثیف زیاد می‌شد، مادر خانواده با دست شروع به شستن لباس‌ها می‌کرد. این کار در سرمای زمستان سخت‌تر هم می‌شد چون آب سرد بود و چاره‌ای جز شستن لباس با آن وجود نداشت. خوشبختانه بارونق گرفتن استفاده از لباسشویی برای شستن لباس‌ ها‌، خیلی از مشکلات قدیمی برای شستشو از بین رفت. امروزه ماشین لباسشویی تبدیل به یکی از اصلی‌ترین وسایل زندگی شده و شستن لباس‌ها بدون آن کاری غیرممکن به نظر می‌رسد.و با خراب شدن آن باید هر چه سریع تر دنبال مرکزی در نزدیکی محل سکونت خود باشیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن تکنسین برای تعمیر اعزام شود.

اگرمحل زندگی شما و یا محل کار شما در باغ فیض هست که لباسشویی زیرووات شما در آن منطقه وجود دارد میتوانید با نمایندگی لباسشویی زیرووات در باغ فیض در تماس باشید تا نسبت به خرابی دستگاهتان تعمیرکار مجرب و با تجربه را برای تعمیرلباسشویی زیرووات در باغ فیض به محل مورد نظرتان اعزام کنند و با تشخیص صحیح ایراد لباسشویی زیروواتتان آن را به صورت تخصصی با قطعات اورجینا در صورت نیاز به تعویض قطعه معیوب تعمر کنند.

لباسشویی‌ها نیز مانند هر وسیله دیگری با مشکل مواجه می‌شوند و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. ازآنجایی‌ که شستن لباس‌ها بدون ماشین لباسشویی کاملا غیرقابل‌ تصور است، تعمیر لباسشویی باید با سرعت بیشتر انجام شود تا روند نظافت و شستشوی لباس‌ها در خانه با مشکل مواجه نشود.بهتر است

برای اینکه عمر دستگاهتان را بیشتر کنید و نیاز خود را به تعمیرکاران مرکز تعمیر لباسشویی زیرووات در باغ فیض کم کنید باید نکات ایمنی و نگهداری صحیح از لباسشویی خود را بدانید تا دیرتر خراب شود.در ادامه به برخی از مهمترین نکات نگهداری لباسشویی اشاره میکنیم.

نگهداری لباسشویی برای پیشگیری از تعمیرات لباسشویی

  1. از حجم زیاد لباس و یا حجم کم لباس و استفاده پشت سر هم از لباسشویی پرهیز کنید.
  2. برای شستشو فقط از یک شوینده استفاده کنید که همه ی مواد : نرم کننده ، صاف کننده ، ضد لک ، خشک کننده و شوینده را داشته باشد.
  3. استفاده از شوینده های مختلف باعث جرم گرفتن قطعات می شود.
  4. سختی آب منطقه شما باعث جرم گرفتن لباسشویی می شود.
  5. از شوینده اصل و فابریک برای لباسشویی خود استفاده کنید.

نکته های مهم برای تعمیرات لباسشویی

  1. استفاده از پودر شوینده باید به اندازه باشد زیرا استفاده بیشتر باعث تمیز شدن نمی شود.
  2. برای تمیز شدن لباسها به برنامه لباسشویی و نوع لباس ها دقت کنید.
  3. دور خشک کن را تنظیم کنید.
  4. در صورت استفاده از نرم کننده کننده ابتدا با مقداری آب از غلظت آن کم کنید و بعد در مخزن بریزید.
  5. بعد از هر بار شستشو دو ساعت به دستگاه استراحت دهید و درب لباسشویی را باز بگذارید و در صورت ممکن لاستیک درب را با دستمال خشک کنید.
  6. هر ۳ ماه یکبار لباسشویی خود را جرم گیری کنید.
تعمیر لباسشویی زیرووات در باغ فیض

تعمیر لباسشویی زیرووات در باغ فیض

مشکلات معمول در تعمیرات ماشین لباسشویی :

  1. دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد.
  2. بدنه لباسشویی برق دارد.
  3. لباسها خوب شسته نمی شوند.
  4. ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  5. درب ماشین لباسشویی بسته نمی شود و یا باز نمی شود.
  6. لباسشویی موقع کار کردن صدا می دهد.
  7. خرابی تایمر لباسشویی
  8. آب را تخلیه نمی کند.
  9. آبگیری انجام نمی شود.
  10. هنگام خشک کن صدا می دهد.
  11. کمک لباسشویی خراب شده است
  12. تسمه لباسشویی پاره شده است.
  13. لاستیک در ماشین لباسشویی خراب شده است.

در چه مواقعی به سرویس و تعمیر لباسشویی زیرووات در باغ فیض نیاز داریم؟

خرابی ماشین لباسشویی عملکرد آن را با مشکل مواجه می‌کند و ممکن است لباس‌ها به‌ خوبی شسته نشود. معمولا علت خراب شدن لباسشویی نامشخص است؛ گاهی دستگاه کاملا از سرویس‌دهی خارج می‌شود و نیاز به تعمیر اساسی ماشین لباسشویی پیدا می‌کنید. به‌هرحال این دستگاه از وسا‌یل گران‌قیمت منزل به‌ حساب می‌آید که برای افزایش طول عمر آن، بهتر است تعمیر و سرویس لباسشویی زیرووات آن در اسرع وقت انجام شود. اگر شما نیز به هر یک از خدمات لباس‌شویی نیاز داشتید می‌توانید از یک تعمیرکار ماشین لباسشویی بخواهید که دستگاه شما را سرویس کند؛ بنابراین اگر:

– به نصب و راه‌اندازی ماشین لباسشویی نیاز دارید.

– به تعمیر یا سرویس ماشین لباسشویی نیاز دارید.

– قطعات ماشین لباسشویی مشکل دارند و باید تعویض شوند.

– دیگ لباسشویی یا کمک‌فنر لباسشویی سر‌و‌صدا می‌کند و نیاز به سرویس دارد.

– بُرد، تایمر، پمپ تخلیه، شیرآلات و دیگر تجهیزات ماشین لباسشویی نیازبه تعمیر دارند.

– ماشین لباسشویی سروصدای بیش‌ از حد دارد.

– لوله و اتصالات لباسشویی آبریزی کنند.

– لباسشویی آبگیری نکند و یا آب را تخلیه نکند.

و برای رفع هر مشکل دیگری که ماشین لباسشویی معمولا با آن مواجه می‌شود، می‌توانید از نمایندگی لباسشویی زیرووات در باغ فیض بخواهید بهترین تعمیرکارهای لباسشویی را به شما معرفی کند.

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات هر چند که با استفاده از تکنولوژی های جدید به کار گیری شده است و از قطعات با کیفیت استفاده شده است ولی باز هم ممکن است در عملکرد خود دچار مشکلاتی بشود و نیازمند تعمیر لباسشویی زیرووات شود، در این صورت حتماً با متخصصین تعمیر لباسشویی زیرووات در باغ فیض تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کنند.

اگر در ماشین لباسشویی شما صداهای عجیبی شنیده شد این صدا به علت صدمه دیدن بلبرینگ های دستگاه می باشد که باید بررسی بیشتری شود و اگر خرابی در قفل ایمنی و یا میکروسوئیچ باشد باعث کار نکردن و یا متوقف شدن کار دستگاه خواهد شد و مشکل دیگر اینکه با گرفتگی در فیلتر دستگاه و خراب شدن پمپ تخلیه عمل تخلیه آب ماشین لباسشویی مختل می شود.

جهت تعمیر لباسشویی با نمایندگی ماشین لباسشویی با شماره  ذیل تماس حاصل نمایید:

44287993

با پر کردن فرم زیر جهت تعمیر لباسشویی زیرووات در باغ فیض ، تکنسین های ما با هماهنگی برای تعمیرات لباسشویی به منزل شما اعزام خواهند شد.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *