تعمیر لباسشویی ایندزیت

تعمیر لباسشویی ایندزیت

تعمیر لباسشویی ایندزیت ، تعمیرات لباسشویی ایندزیت

تعمیر لباسشویی ایندزیت یکی از تخصصی ترین کارها در امر تعمیرات لباسشویی ایندزیت  است و شرکت هومیکسو زیر نظر متخصصین این حوزه با تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان ساکن تهران میباشد. نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت همچنین با تعهد و مسئولیت پذیری خود توانسته بخش زیادی از این خدمات را با بالاترین سطح کیفی به مشتریان خود ارائه دهد.

برند ایندزیت یکی از برند های مطرح دنیا در زمینه لوازم خانگی میباشد این برند ایتالیایی است و محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است.مرکز تعمیر لباسشویی ایندزیت با ارائه بهترین خدمات در تهران به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیر لباسشویی ایندزیت شناخته شده در ادامه مقاله به مزیت های برجسته این شرکت اشاره میکنیم.

تعمیر لباسشویی ایندزیت

تعمیر لباسشویی ایندزیت

هزینه های تعمیرات لباسشویی ایندزیت

تمامی هزینه های تعمیرات زیر نظر اصناف و نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت مصوب شده و تمامی تعمیر کاران موظف به رعایت لیست هزینه ها هستند و از این رو اصلا نیازی به نگرانی نیست.

هزینه پرداختی شما نسبت به خرابی هر دستگاهی متفاوت میباشد تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده  شرکت هومیکسو همیشه در پی کم کردن هزینه های تعمیر بوده و با کارهایی که در این راستا انجام میدهد هزینه های تعمیرات را پایین می آورد و اعتماد مشتریان خود را هم جلب میکند چون اگر از بقیه مراکز هم قیمت بگیرید متوجه قیمت های منصفانه و معقول ما خواهید شد.

مزیت های مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

  • سرویس دهی در تمامی مناطق تهران

یکی از مزیت های شرکت تعمیر لباسشویی ایندزیت ارائه خدمات در تمامی مناطق تهران میباشد و با خیال راحت میتوانید از نزدیکترین مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت بهره ببرید. در زمان های گذشته نیاز بود که لباسشویی و یا هر وسیله دیگری را به مرکز تعمیرلباسشویی ایندزیت ارسال میکردید و هزینه ای را برای حمل و نقل پرداخت میکردید و در همین جا به جایی ها اتفاقات زیادی هم برای ماشین لباسشویی شما پیش می آمد که اکثراغیر قابل جبران بوده از همین رو به تازگی متخصصین خود را برای تعمیرات لباسشویی ایندزیت به محل مورد نظر که لباسشویی وجود دارد اعزام میکنیم تا تمامی تعمیرات و حتی در صورت تعویض قطعات جلوی خود شما صورت گیرد.

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

این روزها اکثرا در خانه ها همه شاغل هستند و در صورت خرابی دستگاه برای تعمیر نیاز است که حتما فردی در منزل باشد از این رو یکی از اعضای منزل باید مرخصی گرفته و در منزل بماند شرکت تک ریپیر از این رو تعمیر لباسشویی ایندزیت را در بقیه روزهای هفته حتی در جمعه ها هم ارائه میدهند و متخصصین تعمیرات لباسشویی ایندزیت را در روزهای تعطیل هم برای ارائه خدمات به مزل شما اعزام مینمایند.

  • استفاده از قطعات اورجینال

تعمیرکاران شرکت در صورت نیاز به تعویض قطعه ای از ماشین لباسشویی شما موظف به استقاده از قطعه اورجینال خود نمایندگی میباشند و از آنجا که کشور ما تحریم است و قطعات به صورت محدود وارد میشود و فقط در دسترس نمایندگی های مجاز و اصلی هست از این رو اصلا جای نگرانی نیست تمامی قطعات ماشین لباسشویی ایندزیت برای تعویض اصل و اورجینال میباشد و دستگاه بعد از تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت به خوبی روز اول کار خواهد کرد.شرکت ما تامین کننده قطعات اورجینال ماشین لباسشویی در تهران میباشد.

  • تعمیر در کوتاه ترین زمان

تکنسین های ما به دلیل تجربه بالا در امر تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت و آموزش های به روز و در زمینه تعمیرات قطعات لباسشویی به این درجه رسیده اند که در زمان کمتری متوجه ایراد دستگاه شده و کارهای تعمیرات را انجام دهند. زودتر از بقیه تعمیر کاران رفع ایراد کرده و در جهت تعمیرات آن سریع ترین راه را انجام داده تا در زمان زودتری دستگاه شما آماده کار مثل روز اول شود .

تعمیرات لباسشویی ایندزیت

تعمیرات لباسشویی ایندزیت

نکات ایمنی مراقبت از ماشین لباسشویی ایندزیت

برای اینکه دیرتر ماشین لباسشویی شما خراب شود و نیاز به تعمیرپیدا کند نیاز است هر 6 ماه یکبار ماشین لباسشویی شما سرویس شده و یا نکات زیر را رعایت کنید تا دیر تر نیاز به تعمیر لباسشویی ایندزیت خود پیدا کنید.

  • پر نکردن ماشین لباسشویی بیشتر از حد ظرفیت
  • استفاده از شوینده های معتبر ماشین لباسشویی
  • خشک کردن ماشین لباسشویی بعد از اتمام کار
  • قرار دادن در سطح صاف
  • ……..

مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی ایندزیت شما بوجود بیاید:

1-روشن نشدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی

2-گیرکردن و جلو نرفتن برنامه تنظیم شده در یکی از مراحل

3-سروصدا کردن دیگ ماشین لباسشویی

4-تمیز نشستن لباسها

5-تخلیه نشدن آب دیگ لباسشویی پس از شستشو

6-لرزش و تکان خوردن لباسشویی

7-باز نشدن در لباسشویی

8-گرم نشدن آب لباسشویی

9-بسته نشدن در لباسشویی

10-نچرخیدن دیگ لباسشویی

 

در صورت بروز هر یک از این مشکلات با مرکز معتبر و مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت تماس بگیرید تا با بررسی مشخصات دستگاه شما و با هماهنگی با شما تکنسین مربوطه را به منزل شما اعزام نمایند.

مراحل ثبت سفارش برای تعمیر

  • مرحله اول

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات لباسشویی ایندزیت خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید. در انتهای صفحه هم شماره های شرکت و هم فرم ثبت سفارش آنلاین موجود است.

  • مرحله دوم

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

  • مرحله سوم

تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محلی که لباسشویی موجود است مراجعه کند.

  • مرحله چهارم

بعد از انجام کار ، میتوانید هزینه را به تعمیرکار لباسشویی ایندزیت و یا به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

 

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماشین لباسشویی شما با پر کردن فرم زیر کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را به محل مورد نظر شما برای تعمیر اعزام میکند:

02177166615

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *