تعمیر فر گگنو

تعمیر فر گگنو

تعمیر فر گگنو، تعمیرات فر گگنو

فر ها در این سال های اخیر جای اجاق گازها را گرفته و با صرفه جویی در زمان ما مورد علاقه خیلی از خانواده ها قرار گرفت و استفاده از آن بیشتر از قبل شد ، تعمیر فر گگنو  نیز در طول سال های اخیر با تقاضای رو به رشدی همراه شده است که نتیجه استفاده از این لوازم خانگی پر منفعت در منازل می باشد. با این شرایط استفاده از خدمات متنوع برای تعمیرات فر گگنو می تواند نتایج بهتری را برای مشتریان به دست آورد. در واقع آنچه در این میان برای آن ها اهمیت دارد، کیفیت خدماتی می باشد که به منظور تعمیر فر گگنو  ارائه می شود و از این رو می بایست این اطلاعات به صورت دقیق و کارآمد ارائه گردد.

به مرور زمان با استفاده نادرست و رعایت نکردن نکات ایمنی امکان خراب شدن فر شما بالا میرود که در صورت خرابی فر خود باید با گارانتی دستگاهتان تماس بگیرید و یا در صورت به اتمام رسیدن زمان گارانتی با مرکز تخصصی تعمیر فر گگنو تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید تا برای تعمیرات فر گگنو شما به محل مورد نظرتان اعزام شوند.

امروزه اغلب مردم به دنبال راهی برای تعمیر فر هستند زیرا که تکنولوژی های جدید باعث شده تا این کار به مراتب مشکل تر از قبل گردد. اهمیت استفاده از خدمات تعمیرات فر گگنو سبب شده تا در ادامه به خدماتی که مراکز به همین منظور ارائه می دهند، بپردازیم.تکنولوژی برند گگنو کمی هم پیچیده تر از بقیه برند هاست و به شما توصیه میشود حتما از نمایندگی تعمیرات فر گگنو کمک بگیرید و خودتان اقدامی در جهت تعمیر فر گگنو انجام ندهید.

تعمیر فر گگنو

تعمیرات فر گگنو

مشکلات رایج فرگگنو

از کار افتادن خود-تمیزکن

به طور معمول تنظیم خود-تمیزکن فر با تنظیم آن برای آماده کردن غذا تفاوت دارد. خود-تمیزکن این امکان را به فر می‌دهد که کار پخت را کاملاَ خوب انجام دهد اما در حین این حالت، به درجه حرارت مطلوب نمی‌رسد. خوشبختانه، برای رفع این عیب معمولاَ باید ترموستات داخل فر را تعویض نمود.

درزبندی نشدن در

اگر در فر سفت و بدون درز بسته نشود می‌تواند باعث مشکلات متعددی از جمله نوسانات دمایی گردد. شما می‌توانید با معاینه واشرهای درزگیر که به طور معمول در جلوی این وسیله قرار گرفته‌اند مشکل در را حل نمایید. اگر واشر درزگیر به شدت کثیف، سوخته یا خراب شده است پس باید با یک واشر اصل کارخانه جایگزین شود. همچنین برای اینکه مطمئن شوید که در فر شما تاب بر نداشته، پیچ‌های صفحه‌ی در را شل کنید، چند بار در را به عقب و جلو خم نمایید و سپس دوباره پیچ‌ها را سفت کنید. بعد از اینکه در را بستید، بررسی کنید که هیچ فاصله‌ی زیادی وجود نداشته باشد.

از کار افتادن چراغ

یکی از ساده‌ترین تعمیرات فر تعمیر لامپ سوخته است. اگر لامپ داخل فر شما از کار افتاده است، سعی کنید آن را با یک لامپ نو عوض کنید. اگر مشکل برطرف نشد احتمال دارد عیب از کلید چراغ باشد. کلید چراغ به‌وسیله‌ی یک سیم و کنترل الکتریکی به لامپ متصل شده است. اگر در مورد سیم‌کشی برق اطلاعی ندارید بهترین راه درست کردن آن این است که با یک تعمیرکار مشورت کنید. قبل از سعی در تعمیر هرگونه قطعه‌ی برقی فر مطمئن شوید که دستگاه به پریز وصل نباشد و با احتیاط ادامه دهید.

نداشتن شعله و حرارت

اگر فر شما اصلاً گرم نمی‌شود، بنابراین سیستم جرقه ‌زنی یا المنت حرارتی آن مشکل دارد. در مورد فرهای گازی، عامل اصلی خرابی بد کار کردن جرقه ‌زن است، با اینحال مطمئن شوید که جریان گاز مشکلی نداشته باشد. اگر اجاق بالای فر به خوبی کار می‌کند، پس می‌توانید عیب نرسیدن گاز را کنار بگذارید و احتمالاَ فقط باید جرقه ‌زن را تعویض کنید. در مورد فرهای برقی که حرارت ندارند، سرچشمه مشکل به احتمال زیاد المنت حرارتی است. اگر وقتی که دما را تنظیم می‌کنید این المنت قرمز نمی‌شود، پس باید تعویض گردد.

پخت غیریکنواخت

پخت غیر یکنواخت مشکل رایج دیگری است که معمولاَ در هنگام  آشپزی با فر خود را نشان می دهد. اولین قسمتهایی که باید بررشی شوند حسگرهای دما و المنتهای حرارت هستند. اگر این قطعات به خوبی کار می‌کنند، پس احتمالاً مربوط به این است که قفسه و سینی فر در جای نادرست قرار گرفته‌است یا حتی ممکن است عیب از ظرف آشپزی شما باشد. احتمالاً تنظیم ارتفاع قفسه‌ها در زمان پخت غذاهای خاص مشکل شما را برطرف خواهد نمود. به عنوان مثال، شاید نیاز باشد در زمان پخت و پز طولانی مدت، ظرف غذایتان را بچرخانید.

ناپایداری دما

یک نشانه‌ی معمول از اینکه فر به دمای مطلوب نرسیده، غذای نپخته است. این اتفاق عموماً بخاطر خرابی حسگر دما می‌باشد. پیش از اینکه حسگر را تعویض نمایید مطمئن شوید که با دیواره‌ی اجاق در تماس نیست، زیرا می‌تواند باعث حس کردن دمای غیر دقیق شود. اگر تعویض حسگر این مسئله را برطرف نکرد نیاز خواهید داشت تا فر را دوباره کالیبره نمایید. دما را روی 350 درجه فارنهایت قرار دهید و هر نیم ساعت دمای دقیق خوانده شده توسط حسگر را یادداشت نمایید. درجه دما را بر اساس این عددهای خوانده شده تنظیم کنید و مجدداً امتحان نمایید تا وقتی که فر به درستی کالیبره شود.

تعمیرات فر گگنو

تعمیر فر گگنو

نکات ایمنی جهت استفاده بهتر از فر گگنو

  • از آنجائیکه فرها اساساً ساختاری ظریف و هوشمند دارند بهتر است در هنگام استفاده از دکمه و کلیدهای تعبیه شده روی آن با لطافت بیشتری برخورد شود.
  • هرگز در هنگام استفاده در فِر باز نگذارید مگر آنکه در دفترچه راهنما برای مواقع خاص بدان اشاره شده باشد. اینکار اتلاف انرژی و عملکرد نامطلوب فِر را به دنبال خواهد داشت.
  • از جا به جایی ناگهانی گذاشتن ظروف بر روی فر و قطع و وصل برق آن جداً پرهیز نمائید.
  • فضای قرار گیری فِر را طوری در کابینت تعبیه نمائید که حتی المقدور 5 الی 10 سانتی متر با دیوار یا کابینت پشتی خود فاصله داشته باشد تا سبب تسهیل عبور جریان هوا و حرارت تولید شده در محوطه آن گردد.
  • برای نظافت محوطه داخلی فِرها حتماً پس از خنک شدن کامل آن اقدام نمائید و از سابیدن و خش انداختن فضای درونی فِر اکیداً خودداری فرمائید.
  • برای نظافت صحیح لطفاً پس از سرد شدن فِر، چند قطره مایع ظرفشویی (و یا هر نوع ماده تمیز کننده دیگری که شرکت تولیدی پیشنهاد نموده) را به دستمالی نمناک آغشته نموده و اقدام به تمیزی نمائید و در انتها با دستمالی خشک سطوح را پاکیزه کنید.

با پر کردن فرم زیر کارشناسان ما با بررسی مشکل فر شماتکنسین مربوطه را برای تعمیر فر گگنو شما به محل اعزام مینمایند.

02122737566

02177114767

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *