تعمیر فر گاگنا

تعمیر فر گاگنا

تعمیر فر گاگنا و تعمیرات فر گاگنا

در منازل از فرهایی استفاده می شود که مدل های مختلفی دارد که شامل: فرهای اجاق گاز وفر های توکار که نوع رایج در فرها می باشد.گاهی در عملکرد فر مشکل پیش می آید و نیاز به تعمیر فر گاگنا دارد در این مواقع سریع تلفن را برداشته و با نمایندگی های مجاز شرکت هومیکسو در سراسر تهران تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات فر گاگنا

فر اجاق گاز

فرهای اجاق گاز از بدنه،عایق،شمعک،نازل،ترموکوپل و..تشکیل شده است.محفظه فر دراجاق گازها دو شعله دارد یکی از پایین و دیگری از بالا میباشد که بستگی به نوع پختن غذا دارد که مورد استفاده قرار می گیرد.

فر توکار

این نوع از مدل فر در آشپزخانه های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد که اگر دچا هر گونه نقص فنی شود باید در محل تعمیر شود در صورت نیاز به تعویض قطعه هم داشت در صورتی خرابی در همان محل قطعه معیوب را جایگزین میکنند.

فرها مثل بقیه لوازم خانگی های دیگر نمی باشد نیاز به سرویس دوره ای را تا از هزینه های سنگین در وقوع نق فنی جلوگیری کند.

فر برقی

فر برقی که به تدریج جایگیزین فر گازی شده است علاوه بر آن جا کمتری را آشغال می کند و دارای وزن کم میباشد و جا به جایی راحت تر صورت می گیرد این فر دارای المنت می باشد جای آتش از حرارت برای پخت و پز استفاده می شود فقط  تعمیر آن کار سختی نمی باشد ولی نیاز به دقت بیشتری دارد.

بهتر است فر برقی را سالی یکبار توسط تعمیرکار متخصص سرویس شود که سرویس کردن در عملکرد آن و پخت و پز بهتر صورت میگیرد و به عمر فر برقی شما می افزاید .

نصب فر برقی کار دشواری نیست فقط کافیست که دو شاخه را داخل پریز قرار داده ولی اگر بار اولی میباشد که فر برقی خرید کرده اید حتما با متخصصین شرکت هومیکسو تماس حاصل فرمایید.

 

کار کردن با فر برقی ساده می باشد و فضای کمتری را اشغال می کند که بخش اصلی فرهای برقی المنت های حرارتی هستند و حسگرهای حرارتی و بردهای الکترونیکی دیگر قطعات انواع فر و برند فرهای برقی هستند.

 

علت هایی وجود دارد که فر گاگنا در حین کار کردن خاموش می شود که شامل مواردی همچون:

  • داغ کردن فر (نداشتن تهویه مناسب)
  • مشکلات تهویه (زیرا به این دلیل که فر با گاز یا برق کار میکند خیلی ها فکر میکنند نیاز به اکسیژن ندارد و قبل از چک کردن ترموستات به داخل تهویه هوا فر نگاه کنید.)
  • مشکل در پیلوت(ابتدا جریان گاز و برق فر را قطع کنید. قاب پیلوت را جدا کرده و با استفاده از یک خلال دندان یا هر چیزی که تیز باشد دیگر سوراخ‌های آن را تمیز کنید. در این صورت اگر سوراخ‌های پیلوت مسدود باشد  پیلوت را باید تعویض کنید.)
  • مشکل در تایمر فر
  • مشکل در ترموکوپل(ترموکوپل یک سر آن به ورودی جریان گاز و یک سر دیگر آن به فندک شعله متصل است در صورت معیوب بودن نمی تواند شعله ها با مدت زمان زیاد روشن نگه دارد.)
  • قدرت کم(اگر فر به اندازه کافی قدرت لازم برای تولید گرما نداشته باشد بعد از مدت کوتاهی خاموش می شود که این مشکل حتما به یک متخصصی که در زمینه تعمیر فر می باشد نیازمند است.)
  • خرابی ترموستات(در صورت خرابی ترموستات فر حرارت کم تولید می کند و وظیفه آن محافظت از فر شما میباشد که از گرما بیش از حد جلو گیری کند در این صورت باید حتما از تعمیرکاران تخصصی در زمینه تعمیر فر برای رفع آن اقدام کرد.)

تعمیر فر گاگنا

نقص فنی موجو در فر گاگنا:

  1. پیلوت فر روشن نمی شود.
  2. پیلوت روشن نمی ماند و خاموش می شود.
  3. سوراخ های پیلوت و مشعل مسدود شده است.
  4. ترموکوپل یا بوبین خراب است و شعله های فر خاموش می شود.
  5. شعله ها زرد می سوزد.
  6. از فر دود بیرون می آید.
  7. شعله های فر کوتاه یا بلند است .
  8. گاز به فر می رسد ولی روشن نمی شود.
  9. دما فر به درجه مشخص شده نمی رسد.
  10. در فر های برقی المنت آسیب دیده است.
  11. برق رسانی مشکل دارد و فر روشن نمی شود.
  12. ترموستات فر کار نمی کند.
  13. حسگرهای حرارتی آسیب دیده است.
  14. برد الکتریکی کا نمی کند.
  15. فیوز ها نیاز به تعویض دارد.

و…

ارائه خدمات و تعمیرات فر گاگنا

استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت

قطعاتی که توسط کارشناسان فنی تعمیرات فر گاگنا مورد استفاده قرار می‌گیرد از قطعات اورجینال و فابریک می‌باشند. بنابراین بعد از عیب یابی و تعمیرات فر گاگنا می‌توانید همانند روز اول از آن بهره بگیرید و نگرانی از بابت خراب شدن مجدد این وسیله پرکاربرد نداشته باشید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

دریافت خدمات از تعمیر تخصصی فر گاگنا سبب صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد. زیرا دیگر نیاز به حمل فر تا محل تعمیرگاه و دریافت خدمات وجود نخواهد داشت.

تعیین وقت مراجعه تعمیرکاران توسط مشتری

برای تعمیر فر گاگنا کافی است تا با نمایندگی های مجاز شرکت هومیکسو تماس حاصل کنید. تا کارشناسان فنی در اسرع وقت در محل مورد نظر حاضر شوند.

همچنین تعمیرگاه‌های نامعتبر هزینه بسیار زیادی جهت تعمیر تخصصی فر گاگنا و تعویض قطعات دریافت خواهند کرد. از این رو به هیچ عنوان فر را به تعمیرگاه‌های غیر مجاز و افراد مبتدی نسپارید. تا فرآیند عیب یابی و تعمیر فر گاگنا به بهترین نحو ممکن و بدون هیچ‌گونه مشکلی صورت بپذیرد.

برای دریافت خدمات مورد نیازتان کافی است تا همین الان گوشی تلفن را بردارید و با نمایندگی های مجاز فر گاگنا تماس بگیرید.

 

جهت تعمیر کردن فر گاگنا خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02177147330

02122737566

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *