تعمیر فر بلونی

تعمیر فر گاز بلونی

تعمیر فر گاز بلونی ، نمایندگی فر گاز بلونی

تعمیر فر گاز بلونی را باید به دست تکنسینی بسپارید که علاوه بر تجربه تعمیر فر گاز بلونی آموزش های تعمیرات تخصصی و تعمیر انواع قطعات را در نمایندگی فر گاز بلونی دیده باشد تا ایراد دستگاه را به درستی تشخیص دهد و برای تعمیر فر گاز کوتاه ترین زمان را صرف کند.

نمایندگی فر گاز بلونی

تعمیر فر گاز بلونی

مشکلات رایج فر اجاق گاز که نمایندگی فر گاز بلونی آنها را برطرف میکند

 

از کار افتادن خود-تمیزکن

به طور معمول تنظیم خود-تمیزکن فر با تنظیم آن برای آماده کردن غذا تفاوت دارد. خود-تمیزکن این امکان را به فر می‌دهد که کار پخت را کاملاَ خوب انجام دهد اما در حین این حالت، به درجه حرارت مطلوب نمی‌رسد. خوشبختانه، برای رفع این عیب معمولاَ باید ترموستات داخل فر را تعویض نمود.

تعویض فر

مشکلات خاصی وجود دارند که ارزش تعمیر ندارند. این مشکلات شامل خرابی سیستم قفسه، زنگ زدگی پوشش داخلی فر و بالا بودن سن آن می‌شود.

درزبندی نشدن در

اگر در فر سفت و بدون درز بسته نشود می‌تواند باعث مشکلات متعددی از جمله نوسانات دمایی گردد. شما می‌توانید با معاینه واشرهای درزگیر که به طور معمول در جلوی این وسیله قرار گرفته‌اند مشکل در را حل نمایید. اگر واشر درزگیر به شدت کثیف، سوخته یا خراب شده است پس باید با یک واشر اصل کارخانه جایگزین شود. همچنین برای اینکه مطمئن شوید که در فر شما تاب بر نداشته، پیچ‌های صفحه‌ی در را شل کنید، چند بار در را به عقب و جلو خم نمایید و سپس دوباره پیچ‌ها را سفت کنید. بعد از اینکه در را بستید، بررسی کنید که هیچ فاصله‌ی زیادی وجود نداشته باشد.

از کار افتادن چراغ

یکی از ساده‌ترین تعمیرات فر تعمیر لامپ سوخته است. اگر لامپ داخل فر شما از کار افتاده است، سعی کنید آن را با یک لامپ نو عوض کنید. اگر مشکل برطرف نشد احتمال دارد عیب از کلید چراغ باشد. کلید چراغ به‌وسیله‌ی یک سیم و کنترل الکتریکی به لامپ متصل شده است. اگر در مورد سیم‌کشی برق اطلاعی ندارید بهترین راه درست کردن آن این است که با یک تعمیرکار مشورت کنید. قبل از سعی در تعمیر هرگونه قطعه‌ی برقی فر مطمئن شوید که دستگاه به پریز وصل نباشد و با احتیاط ادامه دهید.

توصیه های مهم و کاربردی استفاده از فر گاز بلونی

ـ برخی از افراد میگویند که وجود فن در فرگاز به این معنی است که قسمت‌های مختلف غذاها به طور مساوی پخته می‌شوند، و این امر باعث می‌شود که غذا لذیذتر و زیباتر جلوه کند.

ـ زمانی که کیک می‌پزید، توجه داشته باشید که فن بیشتر از 5 یا 10 دقیقه روشن نماند. روشن ماندن فن باعث می‌شود که خمیر سریعتر پف کند اما اگر زمان آن بیشتر از مدت زمان ذکر شده باشد، ممکن است کیک شما بسوزد. بنابراین بهتر است به صورت متعادل از آن استفاده کنید.

ـ علاوه بر این، به علت وجود جریان هوای ثابت، فن می‌تواند خمیر کیک را به خوبی خشک کند. اگر متوجه خشک شدن خمیر شدید، فن را خاموش کنید. غذا را در وسط اجاق گاز قرار دهید و حرارت آن را تنظیم کنید، اما دیگر از فن استفاده نکنید.

ـ برای گوشت کبابی نیز استفاده از فن بسیار توصیه می‌شود، زیرا گوشت را به سرعت هرچه تمام‌تر برایتان طلایی می‌کند. برخلاف فرهای قدیمی، گوشت شما در مدت زمان کوتاهی با روغن کمتر پخته خواهد شد.

تعمیر فر گاز بلونی

نمایندگی فر گاز بلونی

نحوه‌ی استفاده از فر گازی

جالب است بدانید که متخصصان آشپزی، ترجیح می‌دهند برای پخت و پز از فرهای گازی استفاده کنند. به این دلیل که غذا در مدت زمانی کوتاه با دمای بالا پخته می‌شود. از طرف دیگر به نکته توجه داشته باشید که اگر آشپزی حرفه‌ای نباشید و از فن فرگاز استفاده نکنید، قطعا غذای شما در فضایی با حرارت نامساوی و زیاد خواهد سوخت. درضمن از آنجایی که این نوع فرگازها از گاز طبیعی استفاده میکنند باید شرایط و امکاناتی مناسب برای تهویه‌ای هوا به سمت بیرون اجاق نیاز دارد.

 

مزیت های نمایندگی فر گاز بلونی

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای مرکز تعمیر فر بلونی  میتوان میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم اشاره کرد.این ویژگی برای مشتریانی که شاغل هستند حائز اهمیت است و تکنسین های ما در روزهای تعطیل هم با هماهنگی برای تعمیر میتوانند به منزل شما اعزام شوند.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های شرکت میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیرات فر گاز شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

هزینه های متعارف در نمایندگی فر گاز بلونی

هزینه هایی که برای تعمیرات لوازم خانگی بلونی دریافت میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

مدت زمان تعمیر لوازم خانگی به نوع دستگاه و خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

مرکز تعمیر فر بلونی با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی  از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد. همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی لوازم خانگی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل گذشته نیازی نیست شما دستگاه خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و در منزل وسیله مورد نظرتان را تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است ان را تعمیر میکنند و در صورت خرابی و سوختگی قطعه را تعویض میکنند.

 تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر فر گاز بلونی

تمامی تکنسین های نمایندگی فر گاز بلونی با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیر فر گاز بلونی  و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بلونی آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست آنها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

مدت زمان کوتاه تعمیر فر گاز بلونی

مدت زمان تعمیر فر گاز شما به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .

جهت تعمیر کردن فر گاز  بلونی خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02177147330

02122737566

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *