تعمیر فر بکو

تعمیر فر بکو

تعمیر فر بکو ، تعمیرات فر بکو

فر آشپزخانه از وسایلی است که در یک دهه اخیر جای خود را  در آشپزخانه ایرانیان بیش از پیش باز نموده است، به خصوص از هنگامیکه گازهای فردار قدیمی رفته رفته صحنه رقابت را به گازهای رومیزی واگذار کرده‌اند روند صعودی استفاده از فرهای توکار آشپزخانه شدت بیشتری یافته است.و نیاز به  تعمیر فر بکو هم بیشتر شده و برای تعمیر باید به دنبال مرکز مجاز تعمیرات فر بکو باشیم تا به صورت صحیح و درست عیب یابی شود.

فرهایی که در خانه استفاده می‌شوند انواع گوناگونی دارند. فرهای اجاق گاز و فرهای توکار دو نوع رایج فر هستند. گاهی در عملکرد فر اختلال پیش می‌آید و نیاز به تعمیر پیدا می‌کند.

تعمیر فر بکو

تعمیرات فر بکو

فر اجاق گاز

فرهای اجاق گاز از بدنه، عایق، شیر، نازل، شمعک، ترموکوپل و… تشکیل شده است. محفظه فر در اجاق گازها دو شعله دارد که یکی در بالا قرار گرفته و دیگری در پایین. هرکدام از این شعله‌ها بسته به نوع غذایی که قصد پختن آن را دارید روشن و استفاده می‌شوند

امروزه باروی کار امدن گاز های رومیزی اجاق گازهایی که فر داشتند جمع شده و خانواده ها برای نیازهای خود برای فر و ماکروفر از فر به صورت جداگانه استفاده میکنند.

با خراب شدن فر خود نیاز به تعمیر فر بکو خود میکنید و برای اینکه کمتر به نمایندگی تعمیرات فر بکو نیاز پیدا کنید

 

یک راهکار مفید برای نگهداری فر این است که فر خانه خود را به دقت تمیز کنید و این وسیله را همیشه تمیز نگه دارید. برای نظافت داخل یک فر نیازمند یک دستکش، مقداری جوش شیرین و اندکی آب و سرکه سفید هستید. زمانی فر را تمیز کنید که ساعت‌های زیادی از استفاده آن گذشته باشد و فر کاملا خنک شده باشد.

تمامی قفسه‌ها و سینی‌های داخل فر را بیرون آورید و مخلوط سرکه و جوش شیرین را با اسپری به تمام نقاط فر اسپری کنید. مکان‌هایی که فکر می‌کنید احتمال چرب شدن بیشتر است، کمی بیشتر از این محلول داخلش اسپری کنید بعد از چند دقیقه با کمی آب و یک دستمال مرطوب کل مناطقی که اسپری کرده بودید را تمیز کنید.

این کار هیچ لک چربی به جا نمی‌گذارد و بدنه داخلی فر به طور کامل تمیز می‌شود. این کار را به کمک نوشابه‌های گازدار نیز می‌توانید انجام دهید. یکی دیگر از روش‌های نگهداری و همچنین نظافت فر این است که یک ظرف حاوی سرکه سفید را داخل فر قرار دهید و فر را با دمای تقریبا بالا برای مدت نیم ساعت روشن کنید. بخار سرکه به داخل تمامی مجاری و دستگاه‌های داخلی فر نفوذ کرده و آن را به خوبی تمیز می‌کند.

فرها نیز مانند بقیه لوازم خانگی نیاز به سرویس دوره‌ای دارند. این سرویس‌ها از مشکلات بعدی و هزینه‌های سنگین جلوگیری می‌کنند.

ایرادات رایج فر بکو

  • در فرهای گازی، پیلوت روشن نمی‌شود.
  • پیلوت روشن نمی‌ماند و خاموش می‌شود.
  • سوراخ‌های مشعل یا پیلوت مسدود شده و گاز نمی‌رسد.
  • ترموکوپل یا بوبین خراب شده و شعله فر خاموش می‌شود.
  • شعله‌ها رنگ مطلوبی ندارند و نوک آن‌ها زرد رنگ می‌سوزد.
  • از فر دود بیرون می‌آید.
  • شعله فر خیلی بلند یا خیلی کوتاه است.
  • فر نیاز به کالیبره کردن دارد.
  • بدنه یا عایق در اثر ماندن در انباری یا عوامل دیگر معیوب شده است.
  • گاز به مشعل فر می‌رسد ولی فر روشن نمی‌شود.
  • دمای فر به درجه مشخص شده نمی‌رسد.
  • در فرهای برقی، المنت‌ها آسیب دیده‌اند.
  • برق رسانی اشکال دارد و فر روشن نمی‌شود.
  • ترموستات کار نمی‌کند یا تنظیم نیست و نیاز به تعمیر یا تنظیم دارد.
  • حسگرهای حرارتی آسیب دیده‌اند.
  • برد الکتریکی کار نمی‌کند.
  • فیوزها نیاز به تعویض دارند.

ویژگی های مرکز تعمیرات فر بکو

·   قطعات اورجینال

نمایندگی تعمیر فر بکو  در صورت نیاز به تعویض قطعه بهتر است از قطعات اورجینال استفاده کند. استفاده از قطعات موجود در بازار که اکثرا غیر اصل و تقلبی هستند موجب می‌شود دستگاه تعمیر شده، عمر بلند مدتی نداشته باشد و مجددا نیاز به تعویض قطعه پیدا کند. اکثر فرهای موجود در بازار ایران محصول کشورهای آلمان، ایتالیا، آمریکا و کره هستند و استفاده از قطعات اصلی در مورد آن‌ها اهمیت زیادی در تعمیرات دارد.

·  تکنیسین‌های فنی و با تجربه

برای تعمیر فر بکو  باید از تکنیسین‌های فنی و با تجربه در این تخصص استفاده کرد. هرچه میزان تجربه تعمیرکار بیشتر باشد در عیب یابی و تعمیر بهتر عمل می‌کند، سرعت بالاتری دارد، کیفیت کار او بیشتر است و اشتباهات کمتری مرتکب می‌شود.

·   سرعت خدمات

یکی از دغدغه‌های مشتری‌ها سرعت خدمات است. افراد به وسایل منازلشان احتیاج دارند و در صورت خرابی نمی‌توانند هفته‌ها منتظر تعمیر وسیله‌شان بمانند. شرکت‌ هومیکسو به این نکته اهمیت فراوانی می‌دهد و خدمات خود به مشتریان گرامی را تسریع بخشیده است.

زمانی که فر شما کار نمی‌کند یا به اندازه کافی گرما تولید نمی‌کند، چه کاری انجام می‌دهید؟ آیا از تعمیرات اولیه و خانگی فر آگاه هستید؟ ممکن است روزی تصمیم بگیرید یک کیک جدید امتحان کنید. مواد را آماده می‌کنید و تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که کیک شما پخته شود. کیک را داخل فر قرار می‌دهید و دمای آن را تنظیم می‌کنید اما می‌بینید که کیک شما نمی‌پزد. چه اتفاق تلخی! مشکل چیست؟

·   سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

یکی از نکات حائز اهمیت و مهم شرکت هومیکسو سرویس دهی در تمامی روزهای هفته حتی در جمعه ها به مشتریان عزیر در تهران میباشد ، سرویس دهی در تمامی روزهای هفته برای افراد شاغل بسیار مهم میباشد که در حضور تعمیر کار در منزل باشند.

 

تعمیرات فر بکو

تعمیرات فر بکو

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی فر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاهتان به تکنسین مربوطه ارجاء میدهندتا برای تعمیر فر بکو شما به محل مورد نظرتان اعزام شوند:

02122737566

02177114767

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *