تعمیر ماکروفر بوش

تعمیر ماکروفر بوش

تعمیر ماکروفر بوش و تعمیرات ماکروفر بوش

شاید این مشکل بارها برای شما اتفاق افتاده باشد که از ماکروفر هم برای پخت و پز غذاهای دلخواه مورد استفاده قرار می گیرد. این امر می­تواند به دلایل وجود مشکلات متعددی در قسمت‌های گوناگون ماکروفر رخ داده باشد. در این مواقع خونسردی خودتان را حفظ کنید و با شرکت هومیکسو برای تعمیر ماکروفر بوش جهت دریافت خدمات تماس حاصل کنید. تا کارشناسان فنی در اسرع وقت جهت انجام تعمیرات ماکروفر بوش به محل مراجعه کنند.

تعمیر ماکروفر بوش

خدمات ارائه شده توسط تعمیرات ماکروفر بوش

شرکت هومیکسو از متخصصان حرفه‌ای و کار آزموده جهت تعمیر ماکروفر استفاده می‌کند. تا فرآیند عیب یابی و تعمیرات ماکروفر بوش به بهترین نحو ممکن صورت بپذیرد. زیرا اگر تعمیر ماکروفر بوش توسط افراد نا وارد صورت بپذیرد. خطرات جبران ناپذیری افراد خانواده را مورد تهدید قرار می‌دهد.

در تعمیرات ماکروفر بوش از دانش روز دنیا جهت تعمیرات ماکروفربوش استفاده می‌کند. تا ماکروفرهای پیشرفته و جدید نیز به راحتی مورد عیب یابی و تعمیر قرار بگیرد.

استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت

قطعاتی که توسط کارشناسان فنی تعمیرات ماکروفربوش مورد استفاده قرار می‌گیرد از قطعات اورجینال و فابریک می‌باشند. بنابراین بعد از عیب یابی و تعمیرات ماکروفر می‌توانید همانند روز اول از آن بهره بگیرید و نگرانی از بابت خراب شدن مجدد این وسیله پرکاربرد نداشته باشید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

دریافت خدمات از تعمیر ماکروفر سبب صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد. زیرا دیگر نیاز به حمل ماکروفر تا محل تعمیرگاه و دریافت خدمات وجود نخواهد داشت.

برای تعمیرات ماکروفر کافی است تا با نمایدگی های مجاز شرکت هومیکسو تماس حاصل کنید. تا کارشناسان فنی در اسرع وقت در محل مورد نظر حاضر شوند.

همچنین تعمیرگاه‌های نامعتبر هزینه بسیار زیادی جهت تعمیر ماکروفر بوش و تعویض قطعات دریافت خواهند کرد. از این رو به هیچ عنوان ماکروفر را به تعمیرگاه‌های غیر مجاز و افراد مبتدی نسپارید. تا فرآیند عیب یابی و تعمیر ماکروفر به بهترین نحو ممکن و بدون هیچ‌گونه مشکلی صورت بپذیرد.

برای دریافت خدمات مورد نیازتان کافی است تا همین الان گوشی تلفن را بردارید و با نمایندگی مجاز ماکروفر تماس بگیرید.

 

نکات مهم در زمینه خرید ماکروفر:

  1. در نظ داشته باشید در هنگام خرید ماکروفر ، ماکروفر توکار ،فر داخل کابینت ، ماکروفر های معمولی ، ماکروفر و سولاردام موجود است.
  2. قیمت ماکروفر و ماکروف رومیزی معمول از همهارزانتر می باشد.
  3. قدرت ماکروفر یعنی قدرت ماکروفر با وات اندازه گرفته می شود که برای پخت و پز مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. اندازه ماکروفر نسبت به فضا و حجم استفاده شما مهم میباشد.
  5. ماکروفری که میگیرید باید غذا گرم کند یخ ها را آب کند و غذا را بپزد.
  6. ماکروفر دارای صفحه چرخشی و المنت می باشد که بستگی به نیاز و نوع درست کردن غذا دارد که انتخاب با توجه به نیاز مشتری میباشد.

و…

توجه توجه: ماکروفر بر خلاف سایر لوازم خانگی های دیگراز قبیل کولر گازی ، لباسشویی و …باید بری تعمیر آن از تعمیرکاران متخصص استفاده کرد زیرا بعد از اینکه جریان برق قطع میشود مقدار زیادی ولتاژ درون خازن و سایر قطعات وجود دارد که باعث برق گرفتگی می شود.همچنین نوع برند ماکروفر در خرابی ماکروفر مهم میباشد چون خرابی آن ها متفاوت می باشد.

تعمیرات ماکروفربوش

نقص فنی موجود در ماکروفر بوش و نحوه برطرف کردن:

گرم نکردن ماکروفر

(مهم ترین بخش ماکروفر دیود و خازن می باشد که اصلی ترین قطعاتی هستند که در ماکروفر اول باید آن را بررسی کرد.خازن ماکروفر به خاطر داشتن ولتاژ حتی جریان برق هم قطع شد بهعلت حساس بودن تخلیه آن نیاز به مهارت بالا دارد.)

کار نکردن لامپ ماکروفر

(در صورت کم نور بودن  وخاموشی و چشمک زدن اول تنظیمات ماکروفر را انجام دهید در صورت رفع نشدن بعد اقدام به تعویض لامپ کنید.)

خاموش شدن ناگهانی ماکروفر

(ابتدا میکروسوئیچ های درب ماکروفر بررسی کنید. علاوه بر این، خراب شدن برد اصلی و همچنین صفحه لمسی و یا کلیدهای ماکروفر را چک کنید.در صورت نیاز قطعه معیوب را تویض یا تعمیرکاران متخصص در زمینه ماکروفر به رفع ایراد ماکروفر سینج می پردازند)

سینی ماکروفر نمی چرخد

(ممکن است موتور ماکروفر از کار افتاده باشد در این صورت به تعویض موتور ماکروفر بپردازید)

کار نکردن گریل ماکروفر

(المنت و ترموستات ماکروفر را بررسی کنید)

روشن نشدن ماکروفر

(ابتدا جریان برق و پریز را بررسی کنید در صورت درست نشدن باید به تعمیر برد اصلی ماکروفر بپردازید.)

جرقه زدن ماکروفر

ظروف فلزی و فویل های آلومینیومی در داخل ماکروفر جرقه می زنند. (اگر جنس ظرف فلزی نباشد باید قطعاتی مانند خازن، مگنترون و یا پایه فلزی داخل دستگاه بررسی شوند)

سوختن مداوم فیوز ماکروفر

(دیود و خازن را بررسی کنید بعد از تخلیه ولتاژخازن اگر متوجه شدید با مشکل خاصی مواجه نمیباشد بهتر است مگنترون را بررسی کنید)

نمایندگی های مجاز ماکروفر در سراسر تهران:

غرب تهران
نمایندگی های مجاز ماکروفر بوش در غرب تهران شامل مناطق کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران
نمایندگی های مجاز ماکروفر بوش در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

شرق تهران
نمایندگی های مجاز ماکروفر بوش در شرق تهران شامل مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران
نمایندگی های مجاز ماکروفر بوش در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

 

جهت تعمیر کردن ماکروفر بوش خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02177147330

02122737566

 [gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

1 thoughts on “تعمیر ماکروفر بوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *