تعمیر ظرفشویی مجیک

تعمیر ظرفشویی مجیک

تعمیر ظرفشویی مجیک ، تعمیرات ظرفشویی مجیک

تعمیر ظرفشویی مجیک را باید به دست متخصصین و تکنسین های دوره دیده در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی مجیک سپرد تا به درستی مشکل دستگاه شما را عیب یابی کنند و در کوتاه ترین زمان با تجربه زیادی که در زمینه تعمیرات ظرفشویی مجیک دارند آن را تعمیر نمایند.

برای اینکه دیرتر به نمایندگی تعمیر ظرفشویی مجیک نیاز پیدا کنید باید نکاتی را برای استفاده از ظرفشویی انجام دهید تا دیرتر خراب شود و در صورت خرابی دستگاه خود اگر از زمان گارانتی دستگاه شما باقی مانده میتوانید آن را به متخصصین گارانتی دستگاهتان بسپارید در صورت اتمام زمان گارانتی ، شما میتوانید با مرکز تعمیرات ظرفشویی مجیک تماس گرفته تا برای تعمیر ظرفشویی شما به محل مورد نظرتان اعزام شوند.

تعمیر ظرفشویی مجیک

تعمیرات ظرفشویی مجیک

با ماشینی شدن زندگی ها امروزه برای صرفه جویی در وقت و کمتر ماندن جلوی سینک مخصوصا بعد از مهمانی ها در اکثر خانه ها ماشین ظرفشویی موجود است و خراب شدن آن و تعمیر ظرفشویی مجیک یکی از دغدغه ها ی روزمره ما محسوب میشود و برای تعمیر ظرفشویی مجیک به دنبال مرکزی معتبر میگردیم تا در هزینه ها صرف جویی کنیم.

از این رو شرکت هومیکسو یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر ظرفشویی هومیکسو در تهران میباشد که با مجرب ترین تکنسین های به روز در زمینه تعمیر ظرفشویی مجیک آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.ماشین ظرفشویی مجیک قطعا یکی از بهترین انتخاب هایی خواهد بود که میتوانید انجام دهید چون این برند یکی از بهترین برند ها در ماشین ظرفشویی و  لباسشویی است.

نکات لازم برای کار با ماشین ظرفشویی

1- دقت کنید دقیقا به همان اندازه پیشنهادی، پودر داخل ماشین ظرفشویی بریزید. پودر بیش تر روی ظرف ها باقی می ماند و مقدار کم تر آن باعث کثیف ماندن ظروف می شود.
2- تنها زمانی که ماشین ظرفشویی پر است، شستشو را آغاز کنید. در صورت پر نبودن، برای از بین بردن بوی غذا از دور آبکشی استفاده کنید.
3- از مایع براق کننده استفاده کنید. براق کننده، کشش سطحی آب را کم کرده و مانع ایجاد لکه آب روی ظروف می شود. به خصوص در جاهایی که آب سخت دارند، باعث خشک شدن زودتر ظروف شده و در مصرف انرژی در دور خشک کن صرفه جویی می کند.
4- ظرف ها را با کم ترین درجه حرارت خشک کنید. حرارت زیاد روی لیوان های بلور لکه به جا می گذارد.
5- ظروف زیر را داخل ماشین ظرفشویی قرار ندهید.
آکریلیک، قطعات چسب دار، تمام آلومینیوم، آنتیک، برنز، چدن، ظروف چینی با تزیینات متالیک، کریستال، ظروف پلاستیکی که برچسب قابل شستشو در ماشین ظرفشویی را ندارند، کارد و چنگال با دسته های استخوانی، پلاستیک، چوبی یا منبت کاری شده، قاشق و چنگال های طلایی، آهنی، چاقوها، بسیاری از تابه و قابلمه های نچسب، شیشه شیر، ظروف مفرغی، ابزارهای پلاستیکی، قوطی و قاشق های چوبی.
6- پودر را روی قاشق و چنگال های نقره ای نریزید، چون لکه های قهوه ای و کدر ایجاد می کند.
7- قرار دادن بیش از حد قاشق و چنگال داخل سبد مخصوص، موجب خش افتادن آن ها می شود.
8- فلزهای مختلف را با هم داخل ماشین قرار ندهید. بشقاب های نقره و قاشق و چنگال های فولاد ضد زنگ را حتی در دور آبکشی ساده، همزمان داخل ماشین نگذارید. واکنش بین دو فلز به هر دو آسیب می رساند. چاقوها را به دلیل لبه فلزی از ظروف نقره دور نگه دارید.

تعمیر ظرفشویی مجیک

تعمیرات ظرفشویی مجیک

ویژگی مرکز تعمیر ظرفشویی مجیک در تهران

هزینه های متعارف در نمایندگی تعمیر 

هزینه هایی که برای تعمیر ظرفشویی مجیک دریافت میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی مجیک با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند مجیک و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مجیک آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست آنها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر ماشین ظرفشویی به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی مجیک  چون به صورت مجاز و با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی  ظرفشویی  از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد.همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات ظرفشویی مجیک  را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی ظرفشویی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل قدیم نیازی نیست شما ظرفشویی خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و  ماشین ظرفشویی  را در منزل و جلوی چشمان شما تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است قطعاتی را که مشکل دارند را تعمیر میکنند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل ماشین ظرفشویی شما تکنسین مربوطه را به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند:

02122737566

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *