تعمیر اجاق گاز در ورامین

تعمیر اجاق گاز در ورامین

تعمیر اجاق گاز در ورامین ، تعمیرات اجاق گاز در ورامین

تعمیر اجاق گاز در ورامین یکی از معضلات این منطقه شده بود تا اینکه مرکز هومیکسو با به کار گیری تکنسین های مجرب و دوره دیده در تعمیرات انواع اجاق گاز توانست تکنسین های خود را برای تعمیر اجاق گاز در ورامین در کوتاه ترین زمان اعزام نماید تا عزیزان ورامینی برای تعمیرات اجاق گاز در ورامین به سختی سابق دنبال تعمیر کار متخصص نباشند.

تعمیر اجاق گاز در ورامین

تعمیر اجاق گاز در ورامین

اجاق گاز وسیله ایست که امروزه در تمامی منازل و آشپزخانه ها وجود دارد و استفاده از آن به قدری مرسوم است که حتی کودکان نیز تا حدی از نحوه ی کار آن اطلاع دارند. ولی این وسیله ی پرکاربرد که از وسایل همیشگی خانه ها به شمار می رود به دلیل سر و کار داشتن با گاز و موارد این چنینی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

پس رعایت مسائل ایمنی در مورد این وسیله از هر چیزی در آشپزخانه مهم تر است. بسیار دیده شده که همین اجاق گازها که ما همیشه در زندگی از آن استفاده می کنیم حوادث غیر قابل جبرانی را بوجود آورده و وقتی علت حادثه را بررسی می کنیم به موارد بسیار ساده ای می رسیم که اگر رعایت می شد آن حادثه هیچ گاه اتفاق نمی افتاد.

استفاده روزانه ما از اجاق گاز باعث اصطحکاک بیستر از این وسیله میشود و حتما باید سالی  یکبار برای سرویس به مرکز تعمیر اجاق گاز در ورامین تماس بگیریم تا برای سرویس و بازدید دستگاه مراجعه کنند و ا این قیمت های زیاد لوازم منزل به خصوص اجاق گاز ها اتفاق و مشکل اساسی برای دستگاه به وجود نیاید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در ورامین  تکنسین های خود را با آموزش هایی مطابق با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا آماده کرده تا برای تعمیرات انواع اجاق گاز تخصص داشته باشند.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز در ورامین  با هدف جلب رضایت مشتریان آماده ارائه خدمات پس از فروش برای این محصول می باشد. نمایندگی اجاق گاز  برای تضمین کیفیت انواع اجاق گاز هنگام خرید، کارت گارانتی محصول را در اختیار خریداران قرار می دهد.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در ورامین علاوه بر ارائه خدمات مختلفی از قبیل نصب و راه اندازی محصول خریداری شده این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که در صورت نیاز به کمک برای تعمیر و سرویس دستگاه بتوانند با تعمیرگاه تخصصی تماس بگیرند و توسط کارشناسان راهنمایی شوند.

با توجه به این که سرویس و نگهداری اجاق گاز نقش مهمی در طول عمر مفید آن ایفا می کند رعایت نکات آموزشی استفاده صحیح از محصول که توسط نمایندگی مجاز اجاق گاز  به مشتریان ارائه می شود راهنمای خوبی برای آنها می باشد.

مشکلات احتمالی موجود در اجاق گاز

ایرادات بسیار زیادی می‌تواند عملکرد صحیح اجاق گاز را با مشکل جدی مواجه کند. در اینجا برخی از ایرادات احتمالی برای آشنایی بیشتر بیان شده است.
علیرغم به مشام رسیدن بوی گاز مشعل اجاق گاز روشن نمی‌شود.
فندک اجاق گاز عمل نمی‌کند، یا این‌که عملکرد صحیح فندک سبب روشن شدن اجاق گاز نمی‌شود.
صفحه دیجیتالی طراحی شده در اجاق گاز به هیچ عنوان کار نمی‌کند.
با وجود روشن بودن شعله، فر به هیچ عنوان گرم نمی‌شود.
شیشه فر در اثر داغ شدن بیش از حد و یا وارد شدن ضربه ترک برداشته و شکسته است.
قطعات داخلی مانند برد الکترونیکی، بوبین و ترموکوپل آسیب دیده‌اند.
در صورتی که با مشکلاتی مانند موارد فوق مواجه شدید و نتوانستید اجاق گاز را برای استفاده روشن کنید. با نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز در ورامین تماس حاصل نمایید. تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیر اجاق گاز در ورامین به محل زندگی شمااعزام شوند.

تعمیر اجاق گاز در ورامین

تعمیرات اجاق گاز در ورامین

دلیل کار نکردن فندک اجاق گاز

معمولا در اکثر اجاق گاز ها بعد از استفاده مکرر یکی از شعله ها از کار می افتد و یا اینکه فندک آن کار نمیکند. وقتی فندک اجاق گاز رومیزی و مدار جرقه زن کار نمی کند، باید دلیل آن را پیدا کرد. برای تعمیر فندک اجاق گاز با متخصص نصب و تعمیر فر و اجاق گاز تماس بگیرید. اما قبل از تماس با تعمیرکار از وصل بودن اجاق گاز به شیر اصلی گاز مطمئن شوید. برای مثال در اسباب کشی ها گاهی فراموش می کنید اجاق گاز را به شیر اصلی گاز وصل کنید. همین فراموشی ساده ممکن است کار دست تان بدهد. شاید تصور می کنید که فندک اجاق گاز خراب شده ولی مشکل از جای دیگری است. اگر اجاق گاز به شیر گاز آشپزخانه متصل شده و گاز هم باز است ولی هنوز شعله روشن نمی شود، این موارد را بررسی کنید:

  • کنترل قفل کودک اجاق گاز

در بسیاری از اجاق گازهای مدرن و جدید یک ویژگی جالب کار شده است. برای اینکه شیر گاز به طور ناخواسته یا توسط کودکان باز نشود، قفل فندک کار گذاشته شده است. وقتی قفل اجاق گاز را فعال می کنید روی صفحه نمایش عبارت قفل( Locked) را می بینید. در این صورت با زدن فندک، جرقه و شعله نخواهید داشت. این ویژگی جهت ایمنی بیشتر روی اجاق گازهای جدید نصب شده و اجاق های قدیمی فاقد این قفل هستند. البته وقتی برای اولین بار اجاق گاز به برق وصل می شود نیز قفل فعال است. در مواردی که احتمالا مشکلی برای اجاق گاز پیش بیاید نیز به طور اتومات قفل، فعال خواهد شد. برای تعمیر فندک اجاق گاز و باز شدن قفل کافی است به مدت ۳ ثانیه با انگشت روی کلید قفل فشار دهید. در دفترچه راهنمای اجاق گاز هم طریقه باز کردن قفل، نوشته شده است.

  •  مرطوب بودن شعله ها

وقتی اجاق گاز را تمیز می کنید امکان خیس شدن شعله ها وجود دارد. قبل از اینکه برای تعمیر فندک اجاق گاز با تعمیرکار تماس بگیرید، منتظر حخشک شدن شعله ها باشید. تا زمانی که شعله ها مرطوب هستند امکان جرقه زدن و روشن شدن اجاق گاز با فندک وجود ندارد. البته شاید بتوانید با کبریت شعله را روشن کنید. توصیه می شود تا خشک شدن کامل اجاق گاز و شعله ها اقدام به روشن کردن آن نکنید. اگر عجله دارید می توانید با کمک باد سشوار شعله را سریع خشک کنید. در این صورت به راحتی فندک جرقه می زند و گاز روشن می شود. باد سشوار هیچ آسیبی به اجاق گاز، ترموکوبل، فندک یا سر شعله ها نمی رساند.

  • مسدود شدن شعله ها

گاهی مسدود شدن منافذ شعله ها علت اصلی جرقه نزدن فندک است. پخت و پز موجب کثیفی شعله ها می شود. گاهی خرده ریزها روی منافذ شعله می نشینند و مانع خروج گاز می شوند. در این صورت معمولا یک یا دو شعله با مشکل روبرو می شود. برای تعمیر فندک اجاق گاز باید این منافذ را باز کنید. با استفاده از یک سنجاق کوچک به آرامی فضای بین شعله ها را تمیز کنید. مراقب باشید باز کردن بیش از اندازه منافذ و یا کج کردن منافذ اصلا کار درستی نیست و تنظیم شعله را به هم می زند. گشادش دن منافذ شعله عامل مهمی در روشن نشدن و یا سوخت ناقص شعله های گاز است

این نکته را هم به یاد داشته باشید که برای تمیز کردن منافذ شعله ها به هیچ وجه از اشیا چوب مانند خلال دندان استفاده نکنید

در صورت نیاز به تکنسین برای سرویس یا تعمیر اجاق گاز در ورامین نیاز به تعمیرکار داشتید میتوانید با شماره تماس شرکت هومیکسو تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار مجرب و با تجربه مجموعه را به منزلتان اعزام نماید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیرات اجاق گاز در ورامین اعزام مینمایند:

02133812686

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *