تعمیر اجاق گاز پیلوت

تعمیر اجاق گاز پیلوت

تعمیر اجاق گاز پیلوت ، تعمیرات اجاق گاز پیلوت

تعمیر اجاق گاز پیلوت به دست تکنسین های دوره دیده  از عواملی است که در صورت عدم تعمیر صحیح آن، باعث رساندن خسارت های مالی می شود. بنابراین ما به شما توصیه می کنیم که تعمیرات اجاق گاز پیلوت خود را به دست افراد حرفه ای سپرده تا از عواقب آن جلوگیری نمایید. در صورتی که برای تعمیر اجاق گاز پیلوت خود به افراد حرفه ای نیاز داشتید کافیست با تعمیرگاه مجاز اجاق گاز، هومیکسو تماس بگیرید. این مرکز دارای تکنسین های مجرب و متخصص بوده و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می باشند.

سرویس اجاق گاز از مسائلی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد. سرویس اجاق گاز باعث بهبود عملکرد و افزایش طول عمر آن می شود و همین عامل باعث کاهش هزینه های تعمیر می شود. توصیه ما به شما سرویس کردن اجاق گاز حداقل سالی یک مرتبه می باشد.

نکاتی وجود دارد که در هنگام نصب اجاق گاز باید انها را رعایت کنید تا دیرتر به تعمیرات اجاق گاز پیلوت نیاز پیدا کنید در ادامه به برخی ازآنها اشاره خواهیم کرد.

تعمیر اجاق گاز پیلوت

تعمیرات اجاق گاز پیلوت

مهم ترین نکات ایمنی در هنگام نصب اجاق گاز

۱- اولین مورد انتخاب یک مکان مناسب برای نصب اجاق گاز است. از نصب کردن اجاق گاز در کنار پنجره که عبور وزش باد است، بپرهیزید؛ زیرا سرعت باد باعث خاموش شدن شعله می شود ولی هنوز مولوکول های گاز در هوا پخش هستند که این عامل، خود باعث حادثه می شود برای استفاده از این محصول حتما از شیلنگ های مخصوص به آن استفاده کنید که دارای استاندارد باشند. هم چنین طول این شیلنگ های گاز بیش از یک و نیم متر نباشند.

۲- جریان هوای آشپزخانه باید آرام باشد.

به هیچ وجه اجاق گاز خود را در زیر پنجره و یا جایی که وزش شدید باد را به همراه دارد، قرار ندهید؛ زیرا که این کار باعث خاموش شدن شعله گاز می شود و گاها منجر به آتش سوزی در منزل تان هم می شود.

البته این موارد در اجاق گاز های مدل قدیمی و معمولی صدق می کند. امروزه مدل های جدید اجاق گاز در طرح های جدید روانه بازار شده اند که همه آن ها دارای عملکرد سنسور ترموکوپل هستند که به هنگام خاموش شدن شعله به هر علت، به وسیله ترموکوپل دوباره شعله روشن می شود.

۳- از ظروف و وسایلی که در برابر شعله گاز مقاوم هستند در کنار اجاق گاز خود استفاده کنید و از قرار دادن ظروف پلاستیکی در نزدیکی اجاق گاز خود اجتناب کنید زیرا که وسایل پلاستیکی در مواجه با حرارت و شعله های گاز تغییر شکل می دهند و باعث خسارت نیز می شوند برای جلوگیری از این اتفاقات این ظروف را با فاصله از اجاق گاز نگه داری کنید.

۴- فاصله هود خود را با اجاق گاز تنظیم کنید این فاصله باید ۷۰ سانت باشد.رعایت فاصله قانونی هود با گاز در آشپزخانه باعث می شود خسارات وارده به هود به حداقل برسد و عمر مفید آن افزایش یابد.

۵- هنگام نصب اجاق گاز خود حتما به فاصله آن با دیوار کناری و دیوار پشتی توجه کنید. فاصله اجاق گاز با دیوار کناری و دیوار پشتی به ترتیب ۱۰ سانتی متر و ۵ سانتی متر باید باشد. رعایت این فاصله باعث می شود تا حرارت از اجاق گاز به خوبی به بیرون هدایت شود و شما بتوانید استفاده بهینه از اجاق گاز خود داشته باشید.

۶- از نگه داری مایعات و یا مواد قابل اشتغال مثل بنزین، تینر و… جدا برهیزید. وجود این مواد اشتعال زا در کنار اجاق گاز می تواند حوادث خطرناکی را به همراه داشته باشد؛ پس حتما به نکات ایمنی در این زمینه توجه کنید.

۷- سطح زیر اجاق گاز با سطح زمین باید حداقل ۱۰ سانتی متر فاصله داشته باشد تا به وسایل در آشپزخانه اسیبی وارد نشود. در هنگام نصب اجاق گاز توجه داشته باشید که اجاق گاز در کنار لوله گاز شهری قرار نداشته باشد تا در معرض حوادثی مثل انفجار و آتش سوزی قرار نگیرید.

تعمیرات اجاق گاز پیلوت

تعمیرات اجاق گاز پیلوت

مشکلات و ایرادات رایج اجاق گاز پیلوت

ولوم اجاق گاز را هر زمانی نگه میداریم روشن نمیشود .

ترموکوبل اجاق گاز خراب می باشد .

فندک اجاق گاز پیلوت نمیخورد.

بوبین اجاق گاز خراب است .

شیشه اجاق گاز شکسته است .

کوتاه بودن ارتفاع شعله گاز.

فر اجاق گاز کار نمیکند .

شعله های اجاق گاز ه رنگ زرد است.

در صورت چنین مشکلاتی با نمایندگی تعمیر اجاق گاز پیلوت تماس گرفته تا برای تعمیر اجاق گاز پیلوت اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

 

ویژگی های مرکز تعمیرات اجاق گاز پیلوت

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای گاز شما میتوانید با مرکز تعمیرات اجاق گاز پیلوت تماس گرفته تا به صورت رایگان از مشاوره آنها بهره ببرید و در صورت حل نشدن مشکلات به صورت انلاین یا تلفنی در خواست تکنسین برای تعمیرات اجاق گاز پیلوت خود بکنید:

راه های ارتباطی برای مشتریان ساکن تهران:

شما می توانید برای تعمیر اجاق گاز پیلوت خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و یا با پر کردن فرم انتهای صفحه  مشکل لوازم خانگی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188592650

02144287993

نمایندگی شرق و شمال تهران

02177166615

02122737566

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *