تعمیر اجاق گاز لوپز

تعمیر اجاق گاز لوپز

تعمیر اجاق گاز لوپز ، تعمیرات اجاق گاز لوپز

تعمیر اجاق گاز لوپز در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوپز به صورت کاملا تخصصی زیر نظر تکنسین های دوره دیده این نمایندگی انجام میشود ، با خراب شدن گازتان،تعمیر کاران مرکز تعمیرات اجاق گاز لوپز میتوانید در کوتاه ترین زمان ودر محل زندگی شما بدون جابه جایی دستگاه آن را مثل روز اول تعمیر کنند.

تعمیر اجاق گاز لوپز

تعمیرات اجاق گاز لوپز

چرا بهتر است که نمایندگی را برای تعمیرات انتخاب کنید؟

این موضوع همیشه پیشنهاد دیگران به شما بوده است. اما چرا همیشه به شما پیشنهاد میدهند تا تعمیرات خود را به نمایندگی ها بسپارید؟ ما به عنوان نماینده تعمیرات اجاق گاز لوپز ، به شما پاسخ میدهیم. نمایندگی ما به عنوان یک نماینده مجاز تعمیرات. کلیه مشاوره ها و خدمات پشتیبانی خود را به شما کاملا رایگان، و اصولی و کارشناسی شده ارائه میدهد. همچینین . ما کلیه فرایند تعمیرات تخصصی و حرفه ای خودمان را به وسیله تعمیرکارانی ماهر که مورد تایید نمایندگی های کمپانی میباشند ارائه میدهیم و این موضوع، تسلط کافی متخصصان ما را بر برند تایید میکند. با ما نگران قیمت نباشید ، ما این اطمینان را به شما میدهیم که با ارائه قیمت های منصفانه و عدم دریافت هزینه های اضافی و مازاد بر خدماتی که انجام میدهیم ،

 

اگر با مشکلی در روند کار لوازم خانگی خود مواجه شده اید. ممکن است برای دریافت خدمات به تعمیرکاران بسیاری تا به امروز مراجعه کرده باشید. جدای از تخصص و تبهر آن ها، تعمیرات اصولی و صحیح دستگاه شما مسئله ای است که حتما باید با آن توجه کنید. چرا که هر برند با توجه به قطعات مختلفی که در آن بکار میرود، قلق های خاصی برای تعمیر و نگهداری دارد و این مسئله را متخصصان فعال در حوزه آن برند بیشتر از آن مطلع هستند. بنابراین توصیه ما به شما این است که حتما به تعمیرکاران مرکز تعمیر اجاق گاز لوپز مراجعه کنید.

خدماتی که ما به شما ارائه میدهیم کاملا مطابق با استاندارد های تعیین شده از سوی کمپانی است و تخصص ما تعمیر لوازم خانگی با ماهرترین تعمیرکاران و اورجینال ترین قطعات و بالا ترین کیفیت در کمتری زمان است. این همان چیزی است که مطمئنا شما هم به دنبال آن هستید. مشاوران ما ، در تمام ساعات روز آماده به پاسخگویی و مشاوره و ارائه راهکار های کارشناسی به شما مشتریان عزیز ما هستند. مشاوره ما شامل راهنمایی جامع در تعمیر و نگهداری از لوازم خانگی  گرفته تا براورد هزینه خدمات قبل از ارائه آن ها بطور دقیق و بدون هیچ هزینه اضافی، ارائه مشاوره برای تامین قطعات اصل و اورجینال، عیب یابی حدودی دستگاه شما و درنهایت، هماهنگی با تیم تعمیرکاران تخصصی ما برای حضور در کنار شما است.

پس از حضور تیم های تخصصی ما، ارائه خدمات تعمیرات تخصصی به شما در دستور کار قرار میگیرد و پس از انجام تعمیرات و ارائه خدمات، درصورت لزوم، قطعات اورجینال و اصلی با کیفیت بالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تعمیر اجاق گاز لوپز

تعمیر اجاق گاز لوپز

دلیل کار نکردن فندک اجاق گاز

وقتی فندک اجاق گاز رومیزی و مدار جرقه زن کار نمی کند، باید دلیل آن را پیدا کرد. برای تعمیر فندک اجاق گاز با متخصص نصب و تعمیر فر وتماس بگیرید. اما قبل از تماس با تعمیرکار از وصل بودن اجاق گاز به شیر اصلی گاز مطمئن شوید. برای مثال در اسباب کشی ها گاهی فراموش می کنید اجاق گاز را به شیر اصلی گاز وصل کنید. همین فراموشی ساده ممکن است کار دست تان بدهد. شاید تصور می کنید که فندک اجاق گاز خراب شده ولی مشکل از جای دیگری است. اگر اجاق گاز به شیر گاز آشپزخانه متصل شده و گاز هم باز است ولی هنوز شعله روشن نمی شود، این موارد را بررسی کنید:

  • کنترل قفل کودک اجاق گاز

در بسیاری از اجاق گازهای مدرن و جدید یک ویژگی جالب کار شده است. برای اینکه شیر گاز به طور ناخواسته یا توسط کودکان باز نشود، قفل فندک کار گذاشته شده است. وقتی قفل اجاق گاز را فعال می کنید روی صفحه نمایش عبارت قفل( Locked) را می بینید. در این صورت با زدن فندک، جرقه و شعله نخواهید داشت. این ویژگی جهت ایمنی بیشتر روی اجاق گازهای جدید نصب شده و اجاق های قدیمی فاقد این قفل هستند. البته وقتی برای اولین بار اجاق گاز به برق وصل می شود نیز قفل فعال است.

در مواردی که احتمالا مشکلی برای اجاق گاز پیش بیاید نیز به طور اتومات قفل، فعال خواهد شد. برای تعمیر فندک اجاق گاز و باز شدن قفل کافی است به مدت ۳ ثانیه با انگشت روی کلید قفل فشار دهید. در دفترچه راهنمای اجاق گاز هم طریقه باز کردن قفل، نوشته شده است.

  •  مرطوب بودن شعله ها

وقتی اجاق گاز را تمیز می کنید امکان خیس شدن شعله ها وجود دارد. قبل از اینکه برای تعمیر فندک اجاق گاز با تعمیرکار تماس بگیرید، منتظر حخشک شدن شعله ها باشید. تا زمانی که شعله ها مرطوب هستند امکان جرقه زدن و روشن شدن اجاق گاز با فندک وجود ندارد. البته شاید بتوانید با کبریت شعله را روشن کنید. توصیه می شود تا خشک شدن کامل اجاق گاز و شعله ها اقدام به روشن کردن آن نکنید. اگر عجله دارید می توانید با کمک باد سشوار شعله را سریع خشک کنید. در این صورت به راحتی فندک جرقه می زند و گاز روشن می شود. باد سشوار هیچ آسیبی به اجاق گاز، ترموکوبل، فندک یا سر شعله ها نمی رساند.

  •  مسدود شدن شعله ها

گاهی مسدود شدن منافذ شعله ها علت اصلی جرقه نزدن فندک است. پخت و پز موجب کثیفی شعله ها می شود. گاهی خرده ریزها روی منافذ شعله می نشینند و مانع خروج گاز می شوند. در این صورت معمولا یک یا دو شعله با مشکل روبرو می شود. برای تعمیر فندک  باید این منافذ را باز کنید. با استفاده از یک سنجاق کوچک به آرامی فضای بین شعله ها را تمیز کنید. مراقب باشید باز کردن بیش از اندازه منافذ و یا کج کردن منافذ اصلا کار درستی نیست و تنظیم شعله را به هم می زند.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای اجاق گاز شما ، میتوانید با شماره های مرکز تعمیر اجاق گاز لوپز تماس گرفته و یا در صورت نیاز به تکنسین برای تعمیرات اجاق گاز لوپز خود فرم انتهای صفحه را پر کنید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرای دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر اجاق گاز لوپز به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02177114767

02144287793

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *