تعمیر اجاق گاز تکنو گاز

تعمیر اجاق گاز تکنو گاز

تعمیر اجاق گاز تکنو گاز و تعمیرات اجاق گاز تکنو گاز

تعمیر اجاق گاز تکنو گاز را در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو گاز میتوانید تعمیر کنید و از بابت تعویض قطعه دستگاهتان و تشخیص صحیح عیب اجاق گاز نگران نباشید.

عیب یابی اجاق گاز شما به وسیله تعمیرکاران ما بصورت تخصصی انجام میشود، درصورت خطا در عیب یابی قطعا شما باید به گارانتی دستگاه خود تماس بگیرید ولی در صورت اتمام زمان گارانتی دستگاه با مرکز مجاز تعمیر اجاق گاز تکنو گاز  تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین فرم انتهای مقاله را پر کرده تا تعمیر کاران ما در کوتاه ترین زمان برای تعمیر اجاق گاز تکنو گاز شما به محل مورد نظرتان اعزام شوند:

خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیر اجاق گاز تکنو گاز

نمایندگی مرکز تعمیرات اجاق گاز تکنو گاز از متخصصان حرفه‌ای و کار آزموده جهت تعمیر اجاق گاز استفاده می‌کند. تا فرآیند عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز تکنو گاز به بهترین نحو ممکن صورت بپذیرد. زیرا اگر تعمیرات اجاق گاز توسط افراد نا وارد صورت بپذیرد. خطراتی از قبیل نشتی گاز وجود خواهد داشت و خطرات جبران ناپذیری افراد خانواده را مورد تهدید قرار می‌دهد.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو گاز از دانش روز دنیا جهت تعمیر اجاق گاز تکنو گاز استفاده می‌کند. تا اجاق گازهای پیشرفته و جدید نیز به راحتی مورد عیب یابی و تعمیر قرار بگیرد.

تعمیرات اجاق گاز تکنو گاز

تعمیر اجاق گاز تکنو گاز

مشکلات احتمالی موجود در اجاق گاز تکنو گاز

ایرادات بسیار زیادی می‌تواند عملکرد صحیح اجاق گاز را با مشکل جدی مواجه کند. در اینجا برخی از ایرادات احتمالی برای آشنایی بیشتر بیان شده است.

  • علیرغم به مشام رسیدن بوی گاز مشعل اجاق گاز روشن نمی‌شود.
  • فندک اجاق گاز عمل نمی‌کند، یا این‌که عملکرد صحیح فندک سبب روشن شدن اجاق گاز نمی‌شود.
  • صفحه دیجیتالی طراحی شده در اجاق گاز به هیچ عنوان کار نمی‌کند.
  • با وجود روشن بودن شعله، فر به هیچ عنوان گرم نمی‌شود.
  • شیشه فر در اثر داغ شدن بیش از حد و یا وارد شدن ضربه ترک برداشته و شکسته است.
  • قطعات داخلی مانند برد الکترونیکی، بوبین و ترموکوپل آسیب دیده‌اند.

در صورتی که با مشکلاتی مانند موارد فوق مواجه شدید و نتوانستید اجاق گاز را برای استفاده روشن کنید. با نمایندگی تعمیر اجاق گاز تکنوگاز تماس حاصل نمایید.

مهم ترین نکات ایمنی در هنگام نصب اجاق گاز

۱- اولین مورد انتخاب یک مکان مناسب برای نصب اجاق گاز است. از نصب کردن اجاق گاز در کنار پنجره که عبور وزش باد است، بپرهیزید؛ زیرا سرعت باد باعث خاموش شدن شعله می شود ولی هنوز مولوکول های گاز در هوا پخش هستند که این عامل، خود باعث حادثه می شود برای استفاده از این محصول حتما از شیلنگ های مخصوص به آن استفاده کنید که دارای استاندارد باشند. هم چنین طول این شیلنگ های گاز بیش از یک و نیم متر نباشند.

۲- جریان هوای آشپزخانه باید آرام باشد.

به هیچ وجه اجاق گاز خود را در زیر پنجره و یا جایی که وزش شدید باد را به همراه دارد، قرار ندهید؛ زیرا که این کار باعث خاموش شدن شعله گاز می شود و گاها منجر به آتش سوزی در منزل تان هم می شود.

البته این موارد در اجاق گاز های مدل قدیمی و معمولی صدق می کند. امروزه مدل های جدید اجاق گاز در طرح های جدید روانه بازار شده اند که همه آن ها دارای عملکرد سنسور ترموکوپل هستند که به هنگام خاموش شدن شعله به هر علت، به وسیله ترموکوپل دوباره شعله روشن می شود.

۳- از ظروف و وسایلی که در برابر شعله گاز مقاوم هستند در کنار اجاق گاز خود استفاده کنید و از قرار دادن ظروف پلاستیکی در نزدیکی اجاق گاز خود اجتناب کنید زیرا که وسایل پلاستیکی در مواجه با حرارت و شعله های گاز تغییر شکل می دهند و باعث خسارت نیز می شوند برای جلوگیری از این اتفاقات این ظروف را با فاصله از اجاق گاز نگه داری کنید.

۴- فاصله هود خود را با اجاق گاز تنظیم کنید این فاصله باید ۷۰ سانت باشد.رعایت فاصله قانونی هود با گاز در آشپزخانه باعث می شود خسارات وارده به هود به حداقل برسد و عمر مفید آن افزایش یابد.

۵- هنگام نصب اجاق گاز خود حتما به فاصله آن با دیوار کناری و دیوار پشتی توجه کنید. فاصله اجاق گاز با دیوار کناری و دیوار پشتی به ترتیب ۱۰ سانتی متر و ۵ سانتی متر باید باشد. رعایت این فاصله باعث می شود تا حرارت از اجاق گاز به خوبی به بیرون هدایت شود و شما بتوانید استفاده بهینه از اجاق گاز خود داشته باشید.

۶- از نگه داری مایعات و یا مواد قابل اشتغال مثل بنزین، تینر و… جدا برهیزید. وجود این مواد اشتعال زا در کنار اجاق گاز می تواند حوادث خطرناکی را به همراه داشته باشد؛ پس حتما به نکات ایمنی در این زمینه توجه کنید.

۷- سطح زیر اجاق گاز با سطح زمین باید حداقل ۱۰ سانتی متر فاصله داشته باشد تا به وسایل در آشپزخانه اسیبی وارد نشود. در هنگام نصب اجاق گاز توجه داشته باشید که اجاق گاز در کنار لوله گاز شهری قرار نداشته باشد تا در معرض حوادثی مثل انفجار و آتش سوزی قرار نگیرید.

تعمیرات اجاق گاز تکنو گاز

تعمیرات اجاق گاز تکنو گاز

ویژگی های مرکز تعمیرات اجاق گاز تکنو گاز

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظرتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر اجاق گازتان به محل مورد نظرتان اعزام نمایند:

02144287993

02122737566

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *