اجاق گاز, تعمیر اجاق گاز تکسان

تعمیر اجاق گاز تکسان

تعمیر اجاق گاز تکسان ، تعمیرات اجاق گاز تکسان

تعمیر اجاق گاز تکسان در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکسان زیر نظر تکنسین های این برند انجام میشود در صورت خراب شدن گاز خود اگر زمان گارانتی دستگاهتان به اتمام نرسیذه هر چه سریع تر با گارانتی دستگاه خود تماس بگیرید تا در برای تعمیر اجاق گاز شما اقدام کنند در صورت اتمام زمان گارانتی دستگاه میتوانید با تماس با شرکت تعمیرات تخصصی لوازم خانگی هومیکسو در کوتاه ترین زمان اجاق گاز خود را تعمیر کنید.

امروزه با خراب شدن اجاق گاز مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد و باید نکاتی را رعایت کنید تا دیرتر خراب شود و در صورت خرابی هم به نزدیکترین نمایندگی تعمیر اجاق گاز تکسان زنگ بزنید تا با تعمیر کاران با تجربه  خود علت خرابی دستگاه را درست تشخیص دهند تا دستگاه شما آسیب بیشتری نبیند.

تعمیرات اجاق گاز تکسان

تعمیرات اجاق گاز تکسان

تعمیرات اجاق گازتکسان در محل

برای طول عمر اجاق گاز خود و اینکه کمتر به تعمیرات اجاق گاز تکسان نیازمند شوید ، توصیه زیر را انجام دهید :

کلاهک های شعله اجاق گاز خود را به طور منظم چک کنید. شعله پیوسته آبی رنگ نشان دهنده این است که اجاق گاز درست کار می کند. وقتی شعله اجاق گاز زرد یا نارنجی باشد به این معنی ست که شعله ها نیاز به تمیز کردن دارند. می توانید آشغال ها و کثیفی های جمع شده در حفره پیلوت را با یک سوزن از آن خارج کنید.

تعمیرات اجاق گاز از متخصصان حرفه‌ای و کار آزموده جهت تعمیرات گاز  استفاده می‌کند. تا فرآیند عیب یابی و تعمیر گازتکسان به بهترین نحو ممکن صورت بپذیرد. زیرا اگر تعمیر اجاق گاز  توسط افراد نا وارد صورت بپذیرد.

خطراتی از قبیل نشتی گاز وجود خواهد داشت و خطرات جبران ناپذیری افراد خانواده را مورد تهدید قرار می‌دهد. نمایندگی تعمیر اجاق گاز  تکسان از دانش روز دنیا جهت تعمیر اجاق گاز استفاده می‌کند. تا اجاق گازهای پیشرفته و جدید نیز به راحتی مورد عیب یابی و تعمیر قرار بگیرد.

افزایش کیفیت خدمات تعمیر در کنار دسترسی بهتر می تواند نیاز مشتریان را برطرف نماید. لذا این مرکز از طریق تماس تلفنی خدمات را به مشتریان ارائه خواهد داد. مشتریان می توانند به بهترین نحو تنها با یک تماس با مشاوران

مرکز ارتباط برقرار نمایند و مشکلات خود را بیان کنند. کارشناسان نمایندگی اجاق گاز تکسان  با این روش در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شوند که هماهنگی زمان ارائه خدمات به عهده مشتریان خواهد بود. خدمات این مرکز در تمامی روز های هفته به مشتریان شهر تهران ارائه می گردد.

نحوه صحیح تمیز کردن اجاق گاز

حتی اگر شما تنها چند بار در هفته وعده های غذایی خود را بپزید هم اجاق گازتان کثیف می شود ، یک قابلمه پر از روغن می تواند یک آشفتگی پیچیده را برای پاک کردن ایجاد کند. تمیز کردن گاز معمولاً خیلی سخت است. اما هیچ نیازی به مواد شیمیایی تند که می توانند به سطوح آسیب بزنند و باعث بیماری شما شوند، وجود ندارد.

قبل از تمیز کردن اجاق گاز

هر روشی را که برای تمیز کردن اجاق گازتان انتخاب کنید فرقی ندارد! قبل از شروع کار، باید سطح گاز  را آماده نظافت کنید. برای آماده‌سازی کافی است چند مرحله زیر را انجام دهید:

  • اگر شعله گاز داغ است چند دقیقه صبر کنید تا کاملا خنک شود.
  • بعد از سرد شدن، چدن‌ها، سرشعله‌ها و ولوم‌ها را از اجاق گاز جدا کنید.
  • با یک دستمال تکه‌های درشت و باقیمانده غذا را از صفحه گاز تمیز کنید.
  • برای قسمت شعله و شیارها می‌توانید از یک مسواک کهنه استفاده کنید.
  • حالا همه چیز برای تمیز کردن و برق انداختن اجاق گاز آماده شده است.

بعد از رعایت این نکات میتوانید اجاقازخود را تمیز کنید.

  • اگر روغن و چربی و یا مواد غذایی که طبخ می شود بر روی اجاق گاز تکسان گاز   ریخته شد و قصد داشتید آن را تمیز کنید میتوانید از جوش شیرین و نمک استفاده کنید به نحوی که جوش شیرین و نمک را در آب حل کنید بعد از ان اوسط دستمالی که زبر نباشد اقدام به تمیز کردن محل مورد نظر کنید و با دستمال دیگر آن را خشک نمایید.
  • شیشه اجاق گاز تکسان گازرا میتوان با دستمال مرطوب نرم یا روزنامه مرطوب پاک کرد فقط همیشه هنگام پاک کردن شیشه مراقب باشید شیشه خورد نشود.
  • همیشه اجاق گازی تهیه نمایید که دارای تکسان گاز باشد زیرا امنیت بالا تری دارد و باعث میشود به دلیلی  مایعات سر رفت باعث می شود گاز نشر پیدا نکند.
تعمیرات اجاق گاز تکسان

تعمیر اجاق گاز تکسان

نقص فنی و عیب یابی موجود در فر و اجاق گاز تکنو هاوس:

شعله دود می‌کند

شعله وزش دارد و صدا می‌کند.

فر روشن نمی‌شود

نوک مشعل‌ها زرد رنگ می‌سوز

مشعل‌های فوقانی اجاق گاز روشن نمی‌شود

مشعل‌های فوقانی اجاق روشن نمی‌شود

پیلوت خاموش می‌شود

ترموکوبل اجاق گاز تکنو هاوس خراب می باشد .

فندک اجاق گاز تکنو هاوس کار نمیکند .

بوبین اجاق گاز تکنو هاوس خراب است .

شیشه اجاق گاز تکنو هاوس شکسته است .

فر اجاق گاز تکنو هاوس کار نمیکند.

ویژگی های مرکز تعمیرات اجاق گاز تکسان

شرکت هومیکسو با متخصصینی که در زمینه تعمیرات اجاق گاز تکسان دارد میتواند تمامی گاز های تکسان را تعمیر کند و در صورت نیاز به تعمیر اجاق گاز تکسان خود میتوانید با پر کردن فرم انتهای صفحه و شرح خرابی دستگاهخود میتوانید تکنسین مربوطه را درخواست کنید.

 

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

 

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه شما کاشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر اجاق گاز تکسان شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02122737566

02144287993

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *