تعمیر یخچال لایف

تعمیر یخچال لایف

تعمیر یخچال لایف ، تعمیرات یخچال لایف

اگر یخچال فریزر شما مارک لایف است و گارانتی دستگاهتان هم به اتمام رسیده و نیاز به تعمیر دارد باید با یکی از مراکز مجاز تعمیر یخچال لایف تماس بگیرید تا هر چه سریعتر برای تعمیرات یخچال لایف شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند و با عیب یابی صحیح یخچال شما را در کوتاه ترین زمان تعمیر کنند  میتوانید با مرکز تعمیر یخچال لایف امروزه یخچال فریزر یکی از لوازم مهم و ضروری هر خانه و یا اداره ای میباشد و با خراب شدن آن مشکلات زیادی به وجود می آید یکی از آنها خراب شدن مواد غذایی درون یخچال میباشد .

تعمیر یخچال لایف

تعمیر یخچال لایف

مرکز تعمیرات یخچال لایف

نمایندگی تعمیر یخچال لایف همواره آماده ی خدمت رسانی و کمک به شما در جهت تعمیر یخچال فریزر لایف می باشد.با سرویس سالیانه یخچال فریزر خود از اتفاقات و خرابی های یهویی جلوگیری کنید ،متخصصان تعمیر یخچال لایف آموزش دیده اند تا ایرادات و مشکلات یخچال را بررسی و سپس حل کنند.

شما می توانید با تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال لایف از متخصصان تعمیر یخچال برای سرویس سالیانه یخچال خود کمک بخواهید.

متخصصان نمایندگی تعمیر یخچال لایف در اولین فرصت به محل مورد نظر مراجعه کرده و جهت سرویس سالیانه یخچال شما را بررسی می کنند.

از جمله مواردی که متخصصان نمایندگی تعمیرات یخچال لایف در حین سرویس دوره ای و یا سالیانه بررسی می کنند به شرح زیر است :

  • موتور یخچال
  • فیلتر های یخچال
  • لوله های داخلی و خارجی
  • بررسی دما
  • رفع صداها
  • بررسی ترموستات

برای اینکه عمر یخچال شما بیشتر شود باید یک سری نکات ایمنی و نگهداری صحیح از یخچال فریزر را بدانید و آنها را به درستی انجام دهید برای تمیز کردن یخچال فریزر خود میتوانید راه های زیر را انجام دهید:

۱تمام مواد غذایی را از یخچال خارج کنید

وسایل داخل یخچال را به صورت کامل تخلیه کنید. برای تمیز کردن یخچال فریزر نیاز به فضای خالی دارید تا وضعیت را به صورت کامل بررسی کنید.

 

۲مواد غذایی تاریخ گذشته، کپک زده و غیر قابل خوردن را، برای جلوگیری از پخش کپک، در یک کیسه پلاستیک گذاشته و دور بریزید

تمیز کردن یخچال به صورت سالانه یا هر سه ماه یکبار شما را با مواردی روبه‌رو می‌کند که به طور کامل آن‌ها را فراموش کرده‌اید و متاسفانه بر اثر گذشت زمان از دست رفته‌اند.

*از اینکه چیزهایی را که نمی‌خواهید دور بریزید خجالت نکشید. ترشی‌هایی که پشت یخچال مانده و خراب شده‌اند، پودر خمیر مایه قدیمی که دیگر اثری نداشته و موادی از این دست را دور بریزید.*

 

۳قفسه، کشو و هر قسمت جداشدنی دیگر یخچال را بیرون بیاورید

بهتر است برای تمیز کردن جاهای مختلف یخچال، نظیر قفسه و کشو که نیاز به زحمت بیشتری هم دارد، آن‌ها را از یخچال جدا کرده و بیرون آورده و به صورت کامل با آب و مایع ظرفشویی شستشو دهید.

۴قفسه، کشو و دیگر سطوح را با دست بشویید

بیشتر چیزهایی که از یخچال جدا شده، در ماشین ظرفشویی جا نمی‌شود. در عوض، می‌توان آن‌ها را با مقداری کف صابون و یک اسفنج یا برش شستشو داد. این کار را برای تمام قطعاتی که می‌توان از یخچال فریزر جدا کرد انجام دهید.

  • هرگز قفسه شیشه‌ای سرد یخچال را با آب گرم نشویید. تغییر دمای ناگهانی می‌تواند موجب خرد شدن شیشه شود. در عوض، از آب سرد استفاده کنید یا بعد از جدا کردن قفسه‌ی شیشه‌ای مدتی اجازه دهید تا دمای آن به دمای اتاق برسد و سپس اقدام به شستشوی آن کنید.
  • برای تمیز کردن لکه‌های سنگین که به سختی پاک می‌شوند می‌توانید از آب داغ و آمونیاک استفاده کنید. مقدار کمی آمونیاک را در آب داغ حل کرده تا رقیق شود (با نسبت ۱:۵) و قبل از شستشوی وسیله مورد نظر، آن را خیس کنید و سپس با محلول شستشو دهید.
  • مطمئن شوید که قفسه، توری و غیره، قبل از گذاشتن در یخچال فریزر کامل خشک شده باشند.
تعمیرات یخچال لایف

تعمیرات یخچال لایف

۵پاک کردن داخل یخچال فریزر با محلول پاک کننده

برای تمیز کردن لکه‌های بزرگ و مقاوم دست به کار شده و سطوح باقیمانده را با یک دستمال یا اسفنج، تمیز کنید.

  • احتمالا شما نمی‌خواهید، به خاطر وجود مواد غذایی و جذب بو توسط آن‌ها، از صابون یا پاک کننده‌های شیمیایی در داخل یخچال استفاده کنید. در عوض، می‌توانید یکی از محلول‌های تمیز کننده طبیعی زیر را انتخاب کنید:
    • ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین و حدود ۱ لیتر آب داغ
    • ۱ قسمت سرکه سیب با ۳ قسمت آب داغ
  • برای لکه‌های بسیار سخت، از خمیر دندان سفید کننده استفاده کنید. خمیر دندان سفید کننده به عنوان یک پاک کننده ساینده عمل کرده و بوی خوبی را نیز از خود منتشر خواهد کرد.

 

۶تمیز کردن داخل درهای یخچال فریزر

اگر یخچال شما دارای قفسه بندی داخل درب می‌باشد و مرتبا از آن استفاده می‌شود، مطمئن شوید که کامل آن را تمیز کرده‌اید. برای تمیز کردن این ناحیه نیز می‌توانید از یک تمیز کننده شیمیایی یا چیزی ملایم‌تر (مانند محلول ذکر شده در بالا) استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال لایف

۷خشک کردن قفسه‌ها قبل از گذاشتن داخل یخچال

با یک دستمال تمیز، هر قطره آب باقیمانده روی قفسه را کامل تمیز کرده و سپس آن را داخل یخچال فریزر در جای خود قرار دهید.

۸تمیز کردن واشر یخچال با محلول ½ آب و ½ سرکه یا سفید کننده

واشر لای درب یخچال را به سفید کننده رقیق نشده آغشته نکنید، چون ممکن است باعث خرابی واشر و استحکام آن شود. به آهستگی واشر را خشک کرده و برای حفظ انعطاف پذیری لاستیک کمی روغن لیمو، روغن معدنی یا لوسیون بدن روی آن بمالید.

در صورت وجود ایرادت احتمالی پس از انجام تعمیرات یخچال لایف و تمیز کردن آن با نمایندگی مجاز تماس حاصل نمایید. تا بتوانید از خدمات پس از فروش این نمایندگی بهره‌مند شوید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02144287793

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *