تعمیر لباسشویی هیتاچی

نمایندگی لباسشویی هیتاچی

نمایندگی لباسشویی هیتاچی ، تعمیر لباسشویی هیتاچی

اگر لباسشویی شما مارک هیتاچی است و نیاز به تعمیر دارد میتوانید با نمایندگی لباسشویی هیتاچی در نزدیک ترین شعبه به محل زندگیتان تماس بگیرید تا تکنسین های تعمیر لباسشویی هیتاچی را در کمترین زمان خود را به شما برسانند.

ماشین لباسشویی یکی از وسایل مهم و ضروری در هر خانه ای میباشد و با خراب شدن آن مشکلات و معضلات زیادی به وجود می آید و در و بهتر است برای اینکه ماشین لباسشویی شما به یک باره خراب نشود هر چند وقت یکبار برای سرویس ماشین لباسشویی خود با نمایندگی لباسشویی هیتاچی تماس گرفته تا تعمیرکاران مجرب و ماهر شرکت برای سرویس ماشین لباسشویی شما به منزل شما اعزام شوند تا از خرابی ماشین لباسشویی خود پیشگیری کنید.

حال ممکن است لباسشویی شما مثل قبل کار نکند و مشکلی در کار کردن آن به وجود آید در این صورت بهترین کار این است در صورتیکه تخصص و علم تعمیر لباسشویی را ندارید به ماشین لباسشویی برای تعمیر دست نزنیدچون ممکن است باعث بروز مشکلات بیشتر شود وکار تعمیر را سخت تر کند.

نمایندگی لباسشویی هیتاچی

نمایندگی لباسشویی هیتاچی

مشکلات متداول لباسشویی هیتاچی

ماشین لباسشویی روشن نمی شود

در خوش بینانه ترین حالت ،عدم روشن نشدن ماشین لباسشویی قطعی پریز و در ادامه قطعی سیم و یا اتصالات داخلی می باشد . اما در اکثر موارد برد اصلی ماشین لباسشویی دچار سوختگی شده است . در موارد محدود نیز برد دستگاه سالم است و نمایشگر سوخته است و برنامه ها را نشان نمی دهد

دستگیره درب لباسشویی شکسته و درب باز نمی‌شود

زمانی که کار دستگاه به پایان نرسیده باشد و شما اقدام به باز کردن در نمایید به علت فعال بودن میکروسوئیچ (سنسور امنیتی درب) دستگیره دچار آسیب می شود. در این حالت شما بایستی ابتدا درب لباسشویی را باز نموده و سپس دستگیره را باز کرده و عوض کنید. باز کردن درب لباسشویی قِلق خاصی دارد که در ویدئو جداگانه ای راجع به آن صحبت کرده ایم.

ماشین لباسشویی در هنگام خشک کردن لرزش دارد

لرزش ماشین لباسشویی در ابتدایی ترین حالت مربوط به عدم ریگاژ پایه ها می باشد .برای تنظیم کردن پایه های لباسشویی ،از اچار مخصوص ریگلاژ استفاده کرد. . دو پاییه جلو را بالا یا پایین بیاورید تا دستگاه لق نخورد . در صورتی که دستگاه به درستی در جای خود قرار دارد اما باز لرزش دارد کمک فنر لباسشویی نیاز به تعویض دارد کمک فنر قطعه ای فلزی با طول بین ۱۲تا ۲۵سانت بوده که به قسمت تحتانی دیگ لباسشویی به کمک پیچ پایین وصل می شود بستگی به حجم لباسشویی و وزن دیگ لباسشویی ،قدرت کمک فنر نیز تغییر می کند

در مواردی نیز احتمال دارد که به دلیل گرفتگی فیلترهای داخلی آب داخل لباسشویی مانده باشد که در این صورت می بایست فیلتر تخلیه نظافت و سرویس شود .

نمایندگی لباسشویی هیتاچی

تعمیر لباسشویی هیتاچی

مزیت های نمایندگی لباسشویی هیتاچی 

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای این شرکت میتوان میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم اشاره کرد که از مزایای قابل اهمیتی است چون افراد شاغل زیادی نیاز به تعمیر لباسشویی هیتاچی  خود هستند ولی چون زمان حضور در منزل رل ندارند از آن صرفه نظر میکنند تا شرایطی محیا شود که در روزهای وسط هفته در خانه بمانند تا تعمیر کار به منزل آنها بیاید و یا روزی را مرخصی بگیرند و از کار خود بزنند برای تعمیر ماشین لباسشویی خود از این رو نمایندگی لباسشویی هیتاچی  تعمیر کاران ماهر و مجرب خود را در تمامی روزهای هفته حتی تعطیلات و جمعه ها هم برای تعمیرات لباسشویی میفرستد.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های شرکت میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر  ماشین لباسشویی شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر لباسشویی هیتاچی به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن ماشین لباسشویی شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی لباسشویی هیتاچی به صورت مجاز و با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی لباسشویی  اصل و اورجینال است و از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد.همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیر لباسشویی هیتاچی را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی ماشین لباسشویی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل قدیم نیازی نیست شما  دستگاه  خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و  لباسشویی را در منزل و جلوی چشمان شما تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است قطعاتی را که مشکل دارند را تعمیر میکنند تا تعویض.

هزینه های متعارف در نمایندگی

هزینه هایی که برای تعمیر لباسشویی هیتاچی دریافت میشود باتوجه به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و در صورت تمایل میتوانید برای تایید تعمیر تعمیر کار را اعزام کنیم.

تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی لباسشویی هیتاچی  با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند هیتاچی  گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی هیتاچی آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست آنها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

تعمیرات لباسشویی هیتاچی کار شما نیست و رفع عیب نیاز به متخصص توانمند دارد، اقدامات شخصی شما ممکن است آسیب های بیشتری به سیستم ماشین لباسشویی شما وارد کند. تعمیر لباسشویی باید در زمان مناسب و با نهایت دقت انجام شود.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی لباسشویی خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را با هماهنگی برای رفع مشکل به محل مورد نظر اعزام میشوند.

شماره تماس:

غرب 33142528-021   

شرق 77147330-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *