تعمیر لباسشویی آریستون

تعمیر لباسشویی آریستون

تعمیر لباسشویی آریستون و تعمیرات لباسشویی آریستون

تعمیر لباسشویی آریستون با بهترین تعمیر کاران با تجربه در زمینه تعمیرات لباسشویی آریستون این دلگرمی را به مشتری میدهد که با خیال آسوده ماشین لباسشویی آریستون خود را در اختیار تکنسین ها داده تا مثل روز اول به آنها تحویل دهند.

امروزه ماشین لباسشویی یکی از وسیله های پر کاربرد و ضروری هر خانه ای محسوب میشود و دیگر مثل سابق کسی زمان لباس شستن با دست را ندارد و همینطور اگر هم زمان این کار را داشته باشد مواد شوینده که امروزه فوق العاده قوی هم شده  آسیب های جدی به پوست دست میزند و اصلا پیشنهاد نمیشود حتی برای یک مرتبه هم که شده لباس های چرک را با دست بشورید با سرویس مرتب از دستگاه ماشین لباسشویی خود جلوگیری کنید از خرابی دستگاه خود و در صورتیکه دستگاه به هر دلیلی مثل سابق کار نکردبا شماره های تماس مرکز تعمیر لباسشویی آریستون تماس بگیریرید تا در کوتاه ترین زمان تکنسین های با تجربه خود را برای تعمیرات به محل مورد نظر بفرستند.

با انتخاب برند آریستون برای ماشین لباسشویی منزلتان تصمیم درستی گرفته اید، چرا که این برند  از ماشین های لباسشویی باکیفیت بازار به شمار می آید. قدم بعدی انتخاب متخصص برند آریستون جهت انجام خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی آن می باشد. برای کمک به شما و ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی آریستون در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت آماده خدمت رسانی است.

هزینه های مصوب در مرکز تعمیرات

تمامی هزینه ها در مرکز تعمیر لباسشویی آریستون با نرخ مصوب نمایندگی و زیر نظر اصناف میباشد و قیمتی که تعمیر کاران به مشتری میگوند منصفانه خواهد بود و با تماس با چند تعمیر گاه مجاز به این نتیجه خواهید رسید.

هزینه تعمیرات لباسشویی آریستون به خرابی دستگاه شما بستگی دارد، تعمیر کاران ما با شرح خرابی شما از لباسشویی هزینه حدودی را قبل از اینکه دستگاه را ببینند میگویند ولی همانطور که میدانید باید دستگاه را از نزدیک ببینند تا تشخیص دهند دستگاه چه مشکلی دارد و نیاز به تعویض قطعه دارد یا با تعمیر قطعه ای که خراب شده ماشین لباسشویی را میشود تعمیر کرد.

مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون با آمدن در جایی که ماشین لباسشویی هست از 20% هزینه ها هم صرفه جویی کرده و دیگر مثل سابق نیازی به فرستادن دستگاه به مرکز تعمیرات نیست که در همین حین در جا به جایی آسیب هایی را هم به دستگاه میزدیم که قابل جبران نبوده و گاها باعث خرابی بیشتر هم میشده.

تعمیر لباسشویی آریستونتعمیر لباسشویی آریستون

تعمیر لباسشویی آریستون

مزیت های مرکز تعمیر لباسشویی آریستون

تعمیر در کوتاه ترین زمان

مدت زمان تعمیر لوازم خانگی شما به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما این نمایندگی و مرکز خدمات تعمیر با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهد که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.و تعمیر کاران با تجربه ما به دلیل تجربه بالا در زمینه تعمیرات لباسشویی آریستون مدت زمان کمتری را برای عیب یابی خواهند گذاشت و طبیعی است که زمان کمتری هم خواهد برد تعمیر دستگاه معیوب و یا تعویض  قطعه معیوب. تعمیر کاران ما بیشترین تلاش را میکنند تا در صورت امکان قطعه معیوب دستگاه را تعمیر کنند و تا جایی که ممکن است قطعه مورد نظر را تعویض نکنند البته جای هیچگونه نگرانی نیست اگر قطعه شما نیاز به تعویض داشته باشد چون ما جزء نمایندگی های معتبر در سطح تهران هستیم قطعات اورجینال و اصل را به بقیه نمایندگی ها هم ارسال میکنیم.

استفاده از تکنسین های باتجربه

تکنسین های ما با رفع ایراد های جزئی ماشین لباسشویی شما به عمر دستگاه شما می افزایند و در روند بهتر کار کردن دستگاه کمک شایانی خواهند کرد.

ماشین لباسشویی نیز همانند سایر دستگاه های الکتریکی نیازمند مراقبت است و بنابر دلایلی همچون وارد آمدن ضربه، فشار و استفاده نادرست از دستگاه و… و یا صرفا کارکرد طولانی مدت آن، بالاخره دچار خرابی و شاید حتی از کار افتادن گردد. در چنین شرایطی با بروز مشکلات دیگر با به عقب انداختن تعمیرات لباسشویی می تواند خسارات بیشتری به بار آورد.

خدمات در ایام تعطیل

سرویس دهی خدمات در این مرکز در 7 روزه هفته میباشد و حتی در روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات به شهروندان تهرانی و شاغلین عزیز که در روز های عادی نمیتوانند در منزل باشد میباشد.شما هم اگر از این دسته افراد هستید که امکان حضور در منزل را ندارید در روزهای کاری در ایام تعطیل و جمعه ها میتوانید ثبت سفارش کنید تا تعمیر کار به محل اعزام شود.

 

در صورت بروز هر گونه مشکلی از سمت ماشین لباسشویی آریستون خود با شماره های انتهای صفحه تماس بگیرید تا هم از مشاوره رایگان بهره مند شوید و هم میتوانید در صورت تمایل فرم ثبت سفارش به صورت آنلاین را پر کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر کاران متخصص ما برای رفع نیاز شما به محل مورد نظر اعزام شوند.

تعمیرات لباسشویی آریستون

تعمیرات لباسشویی آریستون

مشکلات و نقص فنی موجود در لباسشویی آریستون:

  • لباسها چروک می شود بیش از حد
  • لکه های زرد روی لباس های سفید
  • نشان دادن پیغام و ارور در صفحه نمایش لباسشویی
  • وارد نشدن آب به دیگ لباسشویی
  • روشن نشدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی
  • گیرکردن و جلو نرفتن برنامه تنظیم شده در یکی از مراحل
  • سروصدا کردن دیگ ماشین لبسشویی
  • تخلیه نشدن آب دیگ لباسششویی پس از شستشو
  • لرزش و تکان خوردن لباسشویی
  • باز نشدن در لباسشویی
  • گرم نشدن اب لباسشویی
  • خراب بودن لاستیک دور درب لباسشویی
  • پاره بودن تسمه موتور لباسشویی
  • نچرخیدن دیگ لباسشویی
  • برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی

با پر کردن فرم زیر و بررسی مشکل دستگاه شما ، کارشناسان ما تکنسین مربوطه را برای تعمیر ماشین لباسشویی به منزل شما اعزام مینمایند.

02177166615

02122737566

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *