نمایندگی ماکروفر آریستون

تعمیر ماکروفر آریستون

نمایندگی ماکروفر آریستون ، تعمیر ماکروفر آریستون

تعمیر ماکروفر آریستون به دست متخصصین نمایندگی ماکروفر آریستون در کوتاه ترین زمان با هزینه های مصوب و زیر نظر اتحادیه انجام میشود ، با خراب شدن ماکروفر شما در صورت داشتن ارانتی میتوانید با گارانتی دستگاه خود تماس گرفت تا برای تعمیر ماکروفر شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند در صورت اتمام زمان گارانتی دستگاهتان با نمایندگی تعمیر ماکروفر آریستون در تهران تماس گرفته تا تکنسین های تعمیر ماکروفر آریستون با تشخیص ایراد دستگاهتان اقدامات لازم را جهت تعمیر انجام دهند.

نمایندگی ماکروفر آریستون

نمایندگی ماکروفر آریستون

مرکز تعمیر ماکروفر آریستون

تعمیرات ماکروفر آریستون کار پیچیده و بسیار دشواری است که نیازمند تجربه لازم و کافی می­باشد . شما در صورت خرابی ماکروفر نمی­توانید به هر کسی اعتماد کنید و حتما باید تعمیرات ماکروفر را در مراکز مجاز تعمیر ماکروفر آریستون و نمایندگی های لوازم خانگی انجام دهید .

یکی از وسایل دیگر که در سال های اخیر رشد استفاده از آن بسیار سریع بوده است، ماکروفر است. برای تعمیر ماکروفر لازم است تا به خوبی ویژگی های این دستگاه توسط کارشناسان شناخته شود زیرا با توجه به وجود برد الکترونیکی موجود در آن و حساسیت بالای آن، ممکن است عدم مهارت نتایج بسیار بد و جبران ناپذیری داشته باشد.

  • نچرخیدن کاسه ی ماکروفر
  • گرم نکردن غذا
  • بسته نشدن درب ماکروفر
  • عدم تغییر تنظیمات دستگاه

از عمده مشکلاتی است که در حین استفاده از ماکروفر ممکن است ایجاد شود و در نتیجه نیاز به تعمیر ماکروفر به دست تکنسین های نمایندگی ماکروفر آریستون را ضروری کند.در صورت نیاز به نصب و یا سرویس سالیانه برای جلوگیری از خراب نشدن به یکاره بهتر است هر چنر وقت یکبار ماکروفر شما سرویس شود و از سالم بودن قطعات آن مطمئن شوید.

 

مزایای استفاده از ماکروفر
ماکروفر در پخت و گرم کردن غذا سریع تر از اجاق گازهای معمولی هستند. بعضی ویتامین ها وقتی غذا با ماکروفر پخته شود بیشتر از حالتی که با اجاق گاز پخته شود باقی می مانند. زیرا زمان طولانی در پخت مواد مغذی در غذا را از بین می برد. ماکروفر به جای استفاده از گاز و سوخت های فسیلی از برق استفاده می کند که باعث می شود اثر کربن کاهش پیدا کند. ماکروفر غذا را برشته نمی کند؛ مخصوصا پروتئین را. موجودات خطرناک و غیر مفید زمان کمتری برای رشد کردن در غذا دارند زیرا غذا در زمان کوتاهی در دمای بالایی قرار می گیرد و فورا استفاده می شود

قبل از شروع بخش تعمیر ماکروفر برای شما 10 توصیه مهم در استفاده از ماکروفر آماده کرده ­ایم. با رعایت این نکات به ندرت شما سراغ مرکز تعمیرات ماکروفر خواهید رفت.

تعمیر ماکروفر آریستون

تعمیر ماکروفر آریستون

توصیه مهم در خصوص استفاده از ماکروفر آریستون 

  1. از ظروف فلزی و کاغذی استفاده نکنید : از ظروف فلزی یا ظروفی که دارای دسته­های فلزی باشد در داخل ماکروفر استفده نکنید، قبل از گرم کردن ماکروفر، فویل آلومینیومی را از مواد غذایی جدا کنید. همچنین از وسایل کاغذی یا ظروف کاغذ یکبار مصرف برای پخت و پز و گرم کردن استفاده نکنید.
  2. غذای یا نوشیدنی قابل اشتعال: مواد غذایی و نوشیدنی­ هایی که قابل اشتعال هستند (مانند عذاهای و نوشیدنی­ های حاوی الکل) حرارت داده یا طبخ نکنید. حرارت به این موارد می تواند باعث آتش سوزی یا انفجار داخل ماکروفر شود و شما ب آتش نشانی خانه خود را نجات دهید.
  3. غذا و نوشیدنی بسته بندی شده: مواردی را که بسته بندی و مهر و موم شده ­اند، حرارت ندهید. گرمایش این موارد می تواند باعث انفجار داخل ماکروفر شود. ابتدا غذا را از بسته خارج کنید و سپس آن را در یک ظرف مخصوص ماکروفر گرم کنید.
  4. ماکروفر را در کنار اجاق گاز در آشپزخانه قرار ندهید. محل مناسب زیر اجاق گاز میباشد. تا مانع از گرمایش بدنه ماکروفر شود.
  5. اگر دستگاه ماکروفر شما دارای کاور میباشد همیشه قبل از استفاده کاور را بردارید تا در عملکرد فن خنک کننده مشکلی پیش نیاید
  6. هیچ وقت تلاش نکنید از ماکروفر در صورت باز ماندن در استفاده کنید . این کار باعث به خطر افتادن سلامتی شما میشود.
  7. اگر مواد غذائی یا مواد داخل ماکروفر آتش گرفته ­اند، بلافاصله برق را خاموش کنید، درب آن را بسته نگه دارید اگر خودتان با روش­های مهار آتش آشنایی ندارید با آتش­نشانی تماس بگیرید.
  8. پس از طبخ غذا یا گرم کردن آن ، بلافاصله ظرف را خارج نکنید اجازه دهید ظرف مدت زمان کوتاهی درماکروفر بماند اینکار باعث می­شود که دمای ظرفی گرم کاهش پیدا کند و شما را از آسیب یا سوختگی محافظت می کند.
  9. برای جلوگیری از آتش سوزی یا شوک الکتریکی، ظرف ماکروفر نباید گرم شود.
  10. به جز قطعات اصلی داخل ماکروفر هیچ چیز دیگری را در داخل ماکروفر نگهداری نکنید.

مزیت استفاده از خدمات نمایندگی ماکروفر آریستون

عیب یابی دستگاه شما به وسیله تعمیرکاران ما بصورت تخصصی انجام میشود، درصورت خطا در عیب یابی قطعا شما دچار هزینه های اضافی و یا دوباره کاری میشوید که چنین مواردی در تعمیرگاه هایی که عموما پشتیبانی لازم از خدمات خود را ندارند یا با تعمیرکاران متخصص و با تجربه همکاری نمیکنند به وفور دیده میشود.

ولی ما با توجه به تجربه بالای تعمیرکارانمان که ماهر در عیب یابی دستگاه شما چه قدیمی باشد و چه جدید، این تضمین را به شما میدهیم که مشکل دستگاه شما را به خوبی تشخیص دهیم و بدون محتمل شدن شما به هزینه های اضافی و دوباره کاری، برای شما در کمترین زمان عیب یابی و رفع عیب ها و تعمیرات تخصصی را انجام دهیم. همچنین، شما میتوانید به سرویس های ما، خدمات پشتیبانی را هم اضافه کنید. ما خدمات پشتیبانی خود را به شما در تمام ساعات روز ارائه میدهیم و این پشتیبانی ما، شامل کلیه خدمات ارائه شده توسط تیم های فنی ما و همچنین قطعات تامین شده برای شما میشود. پشتیبانی، تضمینی است برای ما که به شما اطمینان دهیم تا تعمیرات لوازم خانگی خود را با اعتماد کامل به نمایندگی ماکروفر آریستون بسپارید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *