تعمیر جاروبرقی ایوولی

تعمیر جاروبرقی ایوولی

تعمیر جاروبرقی ایوولی

تعمیر جاروبرقی ایوولی در نمایندگی تعمیر جاروبرقی ایوولی

از آنجا که جاروبرقی ایوولی یکی از بهترین و مرغوبترین جاروبرقی های موجود در بازار است و از با کیفیت ترین قطعات در لوازم خانگی خود استفاده می کند . ولی همانطور که میدانید وسایل برقی دچار مشکلاتی میشوند که جاروبرقی ایوولی نیز یکی از همین وسایل برقی است که مشکلات جاروبرقی ایوولی به دو دسته غیر تخصص و تخصصی تقسیم میشوند که دسته غیر تخصصی مشکلاتی هستند که ما باکمی آشنایی با اجزا و مشکلات لباسشویی میتوانیم از بروز برخی مشکلات جدی به دستگاه جلوگیری کنیم . مشکلات تخصصی مشکلاتی هستند که رفع آن مشکلات نیاز به تخصص بالایی دارد که شما درصورت بروز مشکلات جدی برای دستگاه خود میتوانید به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ایوولی مراجعه منید و مشکل خود را برطرف کنید .

تعمیر جاروبرقی ایوولی

نمایندگی تعمیر جاروبرقی ایوولی

دوستان عزیزی که به دنبال نمایندگی تعمیر جاروبرقی ایوولی برای تعمیر جارو برقی ایوولی خود هستند میتوانند به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ایوولی مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنید . نمایندگی تعمیر جاروبرقی ایوولی با داشتن کادری مجرب و تکسین های دوره دیده آماده ارائه انواع سرویس به شما دوستان عزیز است . در صورت نیاز میتوانید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی ایوولی تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید .

اجزای جارو برقی

1.الکترو موتور

اجزای موتور جارو برقی

1.استاتور

2.آرمیچر و یا همان روتور

3.کلکتور

4.جاروبک ها (زغال ها)

2.فیلتر جارو برقی

3.پاکت یا کیسه جارو برقی

4.خرطومی

تعمیر جاروبرقی ایوولی در نمایندگی تعمیر جاروبرقی ایوولی

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی ایوولی

سیم جمع کن ها معمولا به دو دلیل خراب میشوند که این دو دلیل شامل : مکانیکی _ الکتریکی میشود که شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکل برای سیم جمع کن جارو برقی خود به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ایوولی مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر جاروبرقی ایوولی تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید .

مشکلات متداول جاروبرقی و دلایل بروز آن ها

جاروبرقی مکش قوی ندارد

جاروبرقی روشن نمی شود

جاروبرقی بوی سوختگی می دهد

دکمه خاموش روشن شدن دستگاه خراب شده است

جارو برقی جرقه می زند

جاروبرقی مکش قوی ندارد ، دلیل بروز این مشکل چیست

شاید این مشکل برای شماهم پیش آمده است که به هنگام استفاده از جاروبرقی متوجه میشوید که مکش آن کم شده است دلایل بروز این مشکل چیست

در اولین اقدام باید کیسه جاروبرقی را چک کنید و مطمعن شوید که کیسه جاروبرقی پر نشده باشد زیرا در صورتی که کیسه جاروبرقی پر شده باشد مکش دستگاه کم می شود

بعد از چک کردن کیسه جاروبرقی و مطمعن شدن از خالی بودن آن فیلترهای دستگاه را چک کنید که دچار مشکل نشده باشند

این احتمال وجود دارد که موتور دستگاه ضعیف و یا نیم سوز شده است . در صورتی که موتور دستگاه شما ضعیف و یا نیم سوز شده باشد ، میتوانید به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ایوولی مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

نمایندگی تعمیر جاروبرقی ایوولی

جاروبرقی روشن نمی شود ، دلیل بروز این مشکل چیست

روشن نشدن جاروبرقی میتواند دلایل محتلفی داشته باشد اما ما با اصلی ترین دلایل بروز این مشکل در ادامه آشنا میشویم:

سیم برق و دوشاخه دستگاه را چک کنید و مطمعن شوید که سیم دچار پارگی و یا قطعی نشده باشد

این امکان وجود دارد که موتور دستگاه سوخته باشد و مدار سری موتور قطع شده باشد

کلید خاموش و روشن دستگاه دچار مشکل شده است

ممکن است که رله دستگاه سوخته باشد

در صورت بروز هر یک از مشکلات شما باید برای رفع مشکل به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ایوولی مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

جاروبرقی بوی سوختکی می دهد ، دلیل بروز این مشکل چیست

احتمالا شما هم در هنگام استفاه از جاروبرقی متوجه بوی سوختگی و یا بوی بد دستگاه شده اید دلایل بروز این مشکل چیست

دلایل بروز این مشکل از سیم کشی و یا موتور دستگاه است که در صورت بروز این مشکل باید به یک تکنسین مجرب در زمینه تعمیر جاروبرقی ایوولی مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

دکمه خاموش روشن شدن دستگاه خراب شده است ، دلایل بروز این مشکلات چیست

یکی از شایع ترین مشکلاتی برای جاروبرقی پیش می آید که ممکن است دکمه دستگاه شکسته شده باشد و یا از کار افتاده باشد که این قطعه با توجه به میزان آسیب وارد شده تعمیر و یا تعویض شود

جارو برقی جرقه می زند دلیل بروز این مشکل چیست  

دلایل جرقه زدن جاروبرقی از قسمت بالشتک و یا ذغال های جارو برقی است که جرقه آبی رنگ در قسمت موتور مربوط به کوتاه شدن ذغال ها است .

دلیل دیگر جرقه زدن جاروبرقی ،کلکتور جاروبرقی است که در کنار سیم جمع کن قرار دارد برای رفع این مشکلات و مشکل بالشتک و ذغال ها شما باید به یک تکنسیت متخصص مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

دفترچه راهنمای تعمیر جاروبرقی ایوولی

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای جاروبرقی ایوولی  

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر جاروبرقی ایوولی خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر جاروبرقی ایوولی آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر اوتو جاروبرقی ایوولی چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195​​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *