تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تهرانپارس

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تهرانپارس

 

تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تهرانپارس توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در تهرانپارس در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تهرانپارس تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در تهرانپارس ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

مشکلات متداول لباسشویی تکنوکیت

ماشین لباسشویی وسیله پرکاربردی است که در خانه پیوسته مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ادامه مطلب برخی از اشکالات ماشین لباسشویی را خواهیم گفت تا در صورت بروز آن به مرکز تخصصی هومیکسو مراجعه کنید.

در درجه اول دقت کنید که ماشین لباسشویی به برق متصل باشد. دوم اینکه لوله آب لباسشویی اتصال درستی داشته تا تخلیه آب به طور کامل انجام شود. میزان لباس‌هایی که داخل لباسشویی قرار می‌دهید، متناسب با ظرفیت دستگاه شما باشد. چون اگر  لباس‌های زیادی داخل ماشین لباسشویی قرار دهید، موجب آسیب دیدن گردونه ی داخلی لباسشویی شده و قطعاً نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد.

از سالم بودن سیم برق لباسشویی نیز اطمینان حاصل کنید تا باعث اتصال برق به بدنه لباسشویی نشود. بعد از بررسی این موارد و اطمینان از درست بودن آن، در صورتی که هر کدام از عوامل زیر در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی اتفاق افتاد باید برای تعمیر آن با مرکز نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در تهرانپارس هومیکسو  تماس بگیرید. برخی مشکلات رایج لباسشویی به شرح زیر می باشد :

  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • ماشین لباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • ماشین لباسشویی آب‌گیری نمی‌کند.
  • صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است.
  • ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند و پر از آب شده است.
  • ماشین لباسشویی نشتی آب دارد.
  • درب ماشین لباسشویی درست بسته نمی‌شود.
  • ماشین لباسشویی به شدت می‌لرزد و جابجا می‌شود.
  • ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش می‌دهد.
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.

آموزش تعمیر لباسشویی تکنوکیت

آموزش تعمیر تایمر ماشین لباسشویی تکنوکیت

بررسی تایمر و موتور تایمر

تایمر لباسشویی یکی از قطعات لباسشویی تکنوکیت می باشد که ساختاری پیچیده دارد و در صورت خرابی این قطعه که موتور و شفت و سیم های ورودی و خروجی زیادی هم دارد، تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تهرانپارس و راه اندازی دوباره آن نیازمند حضور تعمیرکار متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در تهرانپارس می باشد.

بررسی میکروسوئیچ قفل درب

میکروسوئیچ لباسشویی یکی از قطعات لباسشویی تکنوکیت می باشد که با کار نکردن تایمر لباسشویی باید برسی شود، میکروسوئیچ قطعه ای از لباسشویی است که وضعیت باز و بسته بودن درب لباسشویی را برعهده دارد، اگر میکروسوئیچ فعال باشد درب ماشین لباسشویی بسته می باشد.

در صورت بروز مشکل در میکروسوئیچ، دستگاه را از برق بکشید و با یک مولتی متر از صحت یا خرابی آن اطمینان حاصل کنید و در صورت خرابی آن به تعویض میکروسوئیچ دستگاه اقدام کنید.

تعمیر تسمه ماشین لباسشویی تکنوکیت

اگر با روشن کردن ماشین لباسشویی دیگ شستشو نچرخید ممکن است به دلیل معیوب شدن تسمه ی ماشین لباسشویی باشد ، در اینجا دلایل معیوب شدن تسمه لباسشویی را به منظور تعمیرات لباسشویی تکنوکیت شرح میدهیم :

  1. یکی از مشکلاتی که برای این قطعه به وجود میاید، علت پاره شدن تسمه میباشد که باعث در آمدن تسمه از جای خود می شود.
  2. ممکن است تسمه ی لباسشویی شل شده باشد.
  3. ممکن است تسمه لباسشویی بی کیفیت شده باشد.

نحوه چک کردن تسمه لباسشویی تکنوکیت :

  • ماشین لباسشویی را خاموش کنید.
  • دیگ شست و شو را با دست بچرخانید.
  • اگر دیگ شست و شو آزادانه و بدون هیچ مشکلی بچرخد، تسمه سالم است.
  • هم چنین ممکن است که اندازه تسمه مناسب نباشد مثلاً اگر تسمه کوتاه یا بلند باشد ، هنگام شروع کار این اندازه ی نامناسب تسمه ماشین لباسشویی به دیگ شست و شو اجازه ی چرخیدن نمی دهد.

تعمیر تایمر لباسشویی تکنوکیت

دلایل خرابی تایمر ماشین لباسشویی

·       خرابی موتور تایمر دستگاه

·       اشکال در کنترل کننده سطح آب (هیدروستات)

·       دستگیره یا دکمه تایمر

·       خرابی میکروسوئیچ درب لباسشویی

·       پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

·       شیر ورودی آب

تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در منزل

یکی از لوازم خانگی ضروری در هر منزلی ماشین لباسشویی است. امروزه ماشین‌های لباسشویی با تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته در اختیار خانواده‌ها قرار دارند و در حقیقت از پرکاربردترین وسایل در خانه هستند.

اما لوازم خانگی با تکنولوژی‌های پیشرفته نیز ممکن است بر اثر استفاده نادرست و یا عوامل دیگر دچار اشکال شده و نیاز به تعمیر پیدا کنند.

ماشین لباسشویی تکنوکیت یکی از برندهای معتبر بوده که امکانات و کیفیت بسیار مناسبی داشته و طرفداران زیادی نیز در بین خریداران دارد.

با کمک تعمیرکاران مجرب و متخصص در مرکز معتبر نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در تهرانپارس هومیکسو دیگر نگران خرابی ماشین لباسشویی خود نباشید و تعمیر آن را به دست متخصصان حرفه‌ای این مرکز بسپارید.

نمایندگی لباسشویی تکنو کیت

 

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تهرانپارس

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تهرانپارس

  • قبل از روشن کردن ماشین لباسشویی باید مواردی را بررسی کنید که در اینجا به طورکلی برای آشنایی بیشتر به این نکات اشاره می‌کنیم.
  • دقت کنید که حتماً ماشین به برق متصل شده باشد و پریز برق به هیچ عنوان دچار قطعی یا اتصالی نباشد.
  • از اتصال درست لوله ی آب لباسشویی به چاه فاضلاب اطمینان پیدا کنید. تا تخلیه آب درون لباسشویی به درستی انجام شود.
  • از ریختن لباس‌های زیاد به درون لباسشویی بپرهیزید؛ زیرا این عمل باعث آسیب دیدن گردونه ی داخلی لباسشویی خواهد شد و بعد از مدت زمان کوتاهی نیاز به مراجعه به نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنو کیت در تهرانپارس خواهید داشت.
  • توجه کنید که سیم برق لباسشویی دچار پارگی یا پوسیدگی نشده باشد. زیرا سبب اتصال برق به بدنه ی لباسشویی یا زمین اطراف خواهد شد و خطرات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی تکنوکیت شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در تهرانپارس به شماره تماس تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تهرانپارس شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تهرانپارس کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *