تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال در جنت آباد

تعمیر لباسشویی آبسال در جنت آباد

 

تعمیر لباسشویی آبسال در جنت آباد

تعمیر لباسشویی آبسال در جنت آباد توسط متخصص

تعمیر لباسشویی آبسال در جنت آباد توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در جنت آباد هومیکسو ارائه می شود.

خدمات تعمیر لباسشویی آبسال در جنت آباد در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در جنت آباد انجام می شود.

لازم به ذکر است که جهت خدمات تعمیر لباسشویی آبسال در جنت آباد، از قطعات اورجینال برای تعویض قطعات استفاده می شود.

خدمات پس از فروش آبسال در جنت آباد

 

درصورتی که مدت گارانتی دستگاه لباسشویی آبسال شما به اتمام رسیده باشد برای استفاده از خدمات پس از فروش لباسشویی آبسال می‌توانید از طریق فرم تماس آنلاین، تماس با شعب تعمیرگاهی و ارسال ایمیل با نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در ارتباط باشید. فرم سفارش آنلاین تعمیرات اولویت رسیدگی نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در جنت آباد می‌باشد.

وظیفه ی اصلی این مجموعه ارائه ی تعمیرات و خدمات سرویس لباسشویی آبسال در سراسر تهران است که از جمله می‌توان به سرویس، نگهداری و تعمیرات تخصصی لباسشویی آبسال در تهران اشاره نمود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شرق تهران

هومیکسو نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شرق تهران می باشد و همینطور خدمات تعمیر لباسشویی آبسال را در سراسر نقاط تهران ارائه می دهد.

اگر نیاز به سرویس یا تعمیر ماشین لباسشویی خود هستید، هومیکسو می‌تواند به شما کمک کند. ما سریع‌ترین و بهترین نمایندگی برای تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در تهران محل شما هستیم. هیچ فرقی نمی‌کند که ماشین لباسشویی شما نشتی دارد، یا اصلاً کار نمی‌کند، یا بوی بدی از ماشین لباسشویی می‌آید، شما می‌توانید روی تکنسین‌های حرفه‌ای هومیکسو حساب کنید. تکنسین‌های ما آموزش‌های لازم در زمینه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی را دیده‌اند و دارای سال‌ها تجربه می‌باشند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در غرب تهران

هومیکسو نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در جنت آباد و غرب تهران می باشد و همینطور خدمات تعمیر لباسشویی آبسال را در سراسر نقاط تهران ارائه می دهد.

درصورتی ‌که لباسشویی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی لباسشویی آبسال در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با تعمیرگاه مرکزی لباسشویی آبسال از این خدمات بهره‌ مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم ‌شدن برگه ی گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش لباسشویی آبسال بهره ‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در جنت آباد در سراسر تهران یا تعمیرگاه هومیکسو تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین را ه را برای تعمیر یا سرویس لباسشویی آبسال خود به دست آورید ارائه ی خدمات باکیفیت تعمیر لباسشویی آبسال به شما باتجربه ی چندین ساله به دست آمده است.

مشکلات متداول لباسشویی آبسال

  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • ماشین لباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.
  • ماشین لباسشویی آب‌گیری نمی‌کند.
  • ماشین لباسشویی به شدت می‌لرزد و جابجا می‌شود.
  • صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است.
  • ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند و پر از آب شده است.
  • ماشین لباسشویی نشتی آب دارد.
  • درب ماشین لباسشویی درست بسته نمی‌شود.
  • ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش می‌دهد.

تعمیر برد لباسشویی آبسال

به منظور تعمیر برد لباسشویی آبسال در نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در جنت آباد مراحل زیر را سپری می کنیم :

·   تست خروجی های برد الکترونیکی لباسشویی

·   بررسی خطای ترمیستور در برد الکترونیکی لباسشویی

·   بررسی میکروسوئیچ ها در آموزش تعمیر برد لباسشویی

خطای ترمیستور در برد الکترونیکی لباسشویی

یکی از خطاهای مهمی که در طول تعمیر برد لباسشویی ممکن است با آن مواجه شوید خطای ترمیستور است. شما برای تعمیر یک برد لباسشویی باید بتوانید خطای ترمیستورو خطای هیدروستات را برطرف کنید. در این قسمت به آموزش تعمیر برد لباسشویی توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در جنت آباد میپردازیم.

  • برای رفع این مشکل ابتدا باید جامپر میکروسوئیچ درب را وصل کنید.
  • اگر در این حالت ترمیستور را از مدارخارج کنید میبینید که برد خطای ترمیتسور خواهد داد.
  • بنابراین اگر درطول تعمیر برد لباسشویی با این خطا مواجه شدید ترمیستور از مدار خارج شده است اگر ترمیستور در مدار بود بهتر است یک بار آن را جدا کرده سپس وصل کنید تا از اتصال درست آن اطمینان حاصل کنید.

بررسی میکروسوئیچ ها در آموزش تعمیر برد لباسشویی

 

تعمیر لباسشویی آبسال در جنت آباد

تعمیر لباسشویی آبسال در جنت آباد توسط متخصص

خرابی میکروسوئیچ ها چه در صورت سولفاته شده باشند وچه اینکه آب به آن ها خورده باشد و عمیق شده باشند باعث مشکل روشن نشدن لباسشویی می شود. درحالت طبیعی میکروسوئیچ ها در حالت قطع قرار دارند و زمانی که با اهم سنج تست می شوند نباید هیچ اهمی داشته باشند و در حالتی که برد را روشن می کنید باید بوق اهم سنج رابشنوید.

  • میکروسوئیچ ها باید با یک اهم متر تست شوند.
  • زمانی که میکروسوئیچ، سوئیچ می شود مشاهده میکنید که اهم متر هیچ تغییری نمیکند این به این معناست که سوئیچ قطع است.
  • اگر داخل سوئیچ را باز کنید احتمالا با صحنه ی سولفاته شدن میکروسیوئیچ مواجه می شوید.
  • در این صورت میکروسوئیچ باید تعویض شود.
  • در آموزش تعمیر برد لباسشویی تاکید میکنیم که هرگز اقدام به تعمیر میکروسوئیچ نکنید.
  • توجه کنید اگر میکروسوئیچ شما دوپایه است از نوع دوپایه و اگر چهارپایه است از نوع چهارپایه برای تعویض میکروسوئیچ استفاده کنید.
  • پس از تعویض میکروسوئیچ با اعمال برق 220 ولت به ورودی مدار میبینید که برد روشن می شود.

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و برای تعمیر لباسشویی آبسال در نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در جنت آباد با شماره تماس تماس بگیرید تا متخصصین مجرب در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شوند و تعمیر لباسشویی شما را انجام دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی آبسال در جنت آباد توسط نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در جنت آباد کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *