تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال در خاوران

تعمیر لباسشویی آبسال در خاوران

 

 

تعمیر لباسشویی آبسال در خاوران

تعمیر لباسشویی آبسال در خاوران توسط متخصص

تعمیر لباسشویی آبسال در خاوران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در خاوران با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن ارائه می شود.

قطعات استفاده شده برای تعمیر لباسشویی آبسال در خاوران با بهترین کیفیت و بصورت اصل و اورجینال می باشد و اولویت کار تعمیرکاران برای تعمیر لباسشویی، تعمیر قطعات آسیب دیده به جای تعویض آن ها می باشد.

آموزش تعمیر لباسشویی آبسال در خاوران

تعمیر برد لباسشویی آبسال

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در خاوران برای جلوگیری از بروز مشکلات زیاد در لباسشویی آبسال و نیاز پیدا کردنش به تعمیرات توصیه های زیر را ارائه می دهد :

علت سوختن برد لباسشویی

سوختن برد ماشین لباسشویی یکی از مشکلاتی که خیلی از کاربران با آن مواجه هستند می باشد. البته سوختن برد لباسشویی میتواند دلایل زیادی داشته باشد و ما قصد داریم به مهم ترین نکات علت سوختن برد لباسشویی اشاره کنیم :

  • رعایت نکردن حجم مناسب لباس ها: یکی از شایع ترین دلایل سوختن بردهای آبسال که معمولا دایرکت درایو هستند، ریختن لباس های بیش از حد در ماشین لباسشویی است. این نکته ی مهم را درنظر بگیرید که حجم البسه به صورت خیس باید اندازه گیری شود.
  • مشکل وجود نواسانات برقیتوصیه میکنیم برای حل کردن این مشکل از یک محافظ برق با کیفیت بالا استفاده کنید.
  • ریختن آب روی برد: این مشکل معمولا بخاطر نشتی آب از مخزن جاپودری است. معمولا سقف مخزن جاپودری ترک برداشته که باعث می شود آب بر روی برد ریخته شود و باعث سوختن آن شود.

تعمیر تایمر لباسشویی آبسال

علت بروز اختلال در عملکرد تایمر لباسشویی آبسال

بررسی تایمر و موتور تایمر

تایمر لباسشویی یکی از قطعات لباسشویی آبسال می باشد که ساختاری پیچیده دارد و در صورت خرابی این قطعه که موتور و شفت و سیم های ورودی و خروجی زیادی هم دارد، تعمیر و راه اندازی مجدد آن نیازمند حضور تعمیرکار متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در خاوران می باشد.

بررسی میکروسوئیچ قفل درب

میکروسوئیچ لباسشویی یکی از قطعات لباسشویی آبسال می باشد که با کار نکردن تایمر لباسشویی باید بررسی شود، میکروسوئیچ قطعه ای از لباسشویی است که وضعیت باز و بسته بودن درب لباسشویی را برعهده دارد، اگر میکروسوئیچ فعال باشد درب ماشین لباسشویی بسته می باشد.

در صورت بروز مشکل در میکروسوئیچ، دستگاه را از برق بکشید و با یک مولتی متر از صحت یا خرابی آن اطمینان حاصل کنید و در صورت خرابی آن به تعویض میکروسوئیچ دستگاه اقدام کنید.

تعمیر دیگ لباسشویی آبسال در خاوران

دیگ لباسشویی، جهت قرار گیری لباس ها برای شستشو می باشد. این دیگ که درام نیز نامیده می شود.
در واقع دو بخش داخلی و خارجی دارد. دیگ داخلی همان محفظه ای است که بارگیری لباس ها در آن انجام می شود و منافذ کوچکی نیز در آن تعبیه شده است، هنگام شستشوی لباس ها، این دیگ می چرخد و آب از طریق منافذ وارد چرخه ی شسشتو می شود.
در پایان کار نیز به کمک همین منافذ روند تخلیه ی آب از دیگ انجام می شود. از طرفی دیگر دیگ خارجی که معمولا دیگ داخلی را نیز دربر دارد، برای جلوگیری از نشتی آب و به عنوان پشتیبانی برای دیگ داخلی طراحی شده است.

این اجزا، نقش کلیدی در چرخه ی شستشوی لباسشویی آبسال دارند و استهلاک آن ها نیز بسیار بالا می باشد. به همین دلیل ممکن است در اثر کارکرد بالای لباسشویی و یا بارگیری مناسب لباس ها، به راحتی آسیب دیده و با عدم چرخش آن مواجه شوید. در این مواقع باید در اسرع وقت برای تعمیر دیگ لباسشویی آبسال اقدام کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال، تعمیر و تعویض دیگ لباسشویی آبسال را زیر نظر مجرب ترین متخصصین و به کمک ابزار های پیشرفته انجام می دهد با این تعمیرات دقیق و  پیشرفته، هم شما از کارکرد دوباره ی دیگ لباسشویی خود اطمینان حاصل می کنید و هم ما می توانیم خدمات خود را با اطمینان ضمانت کنیم، ما در سراسر نقاط تهران نمایندگی داریم و با تماس شما برای تعمیرات و یا تعویض قطعات در محل مورد نظر شما حضور پیدا خواهیم کرد.

خدمات پس از فروش لباسشویی آبسال در خاوران

 

تعمیر لباسشویی آبسال در خاوران

تعمیر لباسشویی آبسال در خاوران توسط متخصص

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در خاوران ویژگی های زیر را برای ارائه ی خدمات تعمیر لباسشویی در نظر گرفته است :

  • سرعت در انجام خدمات تعمیر تکنسین ها
  • استفاده از قطعات اصل و اورجینال
  • گارانتی خدمات تعمیر
  • انجام خدمات تعمیر توسط متخصصین مجرب
  • مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در خاوران

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در خاوران در سراسر سطح تهران، خدمت رسانی به مشتریان را آسان کرده است.
می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی لباسشویی آبسال و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات از خدمات قابل توجه این تعمیرگاه مجاز ABSAL اشاره کرد. علاوه بر آن، مرکز مجاز و معتبر لباسشویی آبسال به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، همیشه تخفیف های ویژه ای را هنگام ارائه ی خدمات برای آنها در نظر می گیرد.

پس از آنکه با تعمیرگاه تعمیرات ماشین لباسشویی خود تماس گرفتید و درخواست تعمیر را ثبت کردید ، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی های لازم طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه ی خدمات در محل مورد نظر شما حاضر می شود.

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی آبسال شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیر لباسشویی آبسال در خاوران توسط نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در خاوران با شماره تماس 55810742 تماس حاصل کنید تا خدمات تعمیر شما در سریع ترین زمان ممکن ارائه شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی آبسال در خاوران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *