تعمیر اجاق گاز اسنوا

تعمیر اجاق گاز اسنوا

تعمیر اجاق گاز اسنوا ، تعمیرات اجاق گاز اسنوا

تعمیر اجاق گاز اسنوا را باید به دست متخصصین این برند سپرد تا از آسیب زدن به دستگاه جلوگیری کنند ، تعمیرات اجاق گاز اسنوا به دست تکنسین های دوره دیده نمایندگی اسنوا انجام میشود که با تشخیص صحیح ایراد دستگاه آن را در کوتاه ترین زمان تعمیر خواهند کرد.

تعمیرات دستگاه و برند های مختلف لوازم خانگی ، تخصصی است که نیازمند آشنایی و تسلط کافی به برند مربوطه است. شما درصورتی که برای دریافت خدمات به تعمیرکاران متعددی مراجعه کرده باشید این مهم را دریافته اید که انتخاب یک تعمیرکار فنی و متخصص ، امری تقریبا مشکل است .
ما با در اختیار داشتن تعمیرکارانی که تخصص آن ها برند اسنوا است . به ارائه خدمات تخصصی میپردازیم . ما قطعاتی را درصورت لزوم ، به مشتریان خود ارائه میدهیم که اصالت آن توسط کارشناسان فنی ما تایید شده باشد . این قطعات همگی از اصالت و کیفیت بالایی برخوردار

بوده اند و شما میتوانید آن ها را به مناسب ترین قیمت از ما درخواست کنید .

ما این قیمت ها را بر اساس نرخ نامه مصوب در اختیار مشتریان عزیزمان قرار میدهیم . همچنین ، قطعات ارائه شده کاملا دارای پشتیبانی فنی تیم پشتیبانان ما هستند و درصورت بروز مشکل در کارکرد قطعات و یا روال کاری تیم تعمیرات ما به هرنحو ، شما میتوانید با برقراری تماس با

تیم پشتیبانان ما ، با بیان مشکل خود ، از آن ها مشاوره های تخصصی و فنی دریافت کنید .

همچنین ، عیب یابی محصول شما توسط تیم ما به بهترین و اصولی ترین نحو ممکن انجام میشود . بدین صورت که شما دگر بخاطر عیب یابی های غلط ، متحمل به پرداخت هزینه های دوباره و فوت وقت دوباره نخواهید شد . ما همواره برای رضایت و اعتماد شما و همچنین وقت شما

ارزش بالایی قائل هستیم و هیچگاه نمیگذاریم ناراضی از خدمات ما باشید .

چرا بهتر است نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز اسنوا را برای تعمیر انتخاب کنید ؟

تعمیرکاران بسیاری هستند که میتوانید به آن ها مراجعه کنید ، ولی مراجعه به نمایندگی ها هم از چند جهت برای شما بهتر است .اول اینکه ما به عنوان نماینده تعمیرگاه مجاز اجاق گاز اسنوا ، خدماتی چون مشاوره و راهنمایی های صحیح را بصورت اصولی در اختیار شما قرار میدهیم

براورد هزینه ها را در ابتدای امر مشخص میکنیم و این مسئله برای شما قابل اطمینان است که ما براورد هایمان را بر اساس نرخ نامه های مصوب انجام داده ایم و مناسب ترین هزینه ها را در نظر گرفته ایم .

همچنین ، ما به عنوان نماینده تعمیر اجاق گاز اسنوا ، قطعات را با توجه به اصالت و کیفیت بالای آن ها به مشتریان خود ارائه میدهیم و قبل از فروش قطعات ، اصالت آن را توسط تیم های کارشناسی و فنی تایید میکنیم .

همچنین ، نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اسنوا  ، این افتخار را دارد که بگوید پشتیبانی از تمامی خدمات ارائه شده ، جزئی از خدمات ما میباشد تا شما با اطمینان کافی از خدماتی که در اختیارتان گذاشته ایم استفاده کنید .

شما میتوانید در صورت بروز هر مشکلی در خدمات خود ، با ما درمیان بگذارید و این از مواردی است که بهتر است برای رفع مشکل لوازم خانگی خود به نمایندگی مجاز تعمیر اجاق گاز اسنوا مراجعه کنید .

برای اینکه دیرتر به مرکز تعمیر اجاق گاز اسنوا نیاز پیدا کنید لازم است تا موارد امنیتی و نکات ایمنی را رعایت کنید در ادامه به بعضی از این نکات اشاره کردیم که با رعایت کردن آنها دیرتر به مرکز تعمیرات اجاق گاز اسنوا نیاز پیدا خواهید کرد.

نکات ایمنی استفاده از اجاق گاز

1-اجاق گاز را در محلی قرار دهید که در معرض باد و کوران یا باد بزن های برقی نباشد زیرا اگر آتش خاموش شود گاز مرتبا خارج شده و با یک جرقه کوچک نیز منفجر و آتش سوزی رخ می دهد.

از سر رفتن غذا روی اجاق نیز جلوگیری کنید .

2-اجاق هایی که به ترموکوپل حرارتی مجهز می باشند ایمنی بیشتری دارند زیرا با خاموش شدن آتش جریان خروج گاز متوقف می شود حتما دستگاه های گاز سوز به خصوص اجاق گاز به ترموکوپل و پیلوت مجهز باشند.

3-برای هر دستگاه مصرف کننده گاز یک انشعاب گاز شیردار و در نظر گرفتن یک دودکش مجزا ضروری است.

4-از قرار دادن ظروف سنگین روی اجاق جدا خودداری کنید و ظرف را طوری قرار دهید که با شیلنگ گاز تماس نداشته باشد.

5-  در صورت مشاهده هر گونه اشکال در اجاق گاز موضوع را جدی گرفته و برای رفع معایب آن به نمایندگی آن سریعا اطلاع دهید.

6-هر شیلنگی برای وسایل گاز سوز از جمله اجاق گاز قابل استفاده و مناسب نیست تنها از شیلنگ های استاندارد استفاده کنید طول شیلنگ نباید از یک و نیم متر تجاوز کند .

اگر فاصله زیادتر است تا طول 5 متر از لوله مسی استفاده کنید و برای طول بیش از 5 متر استفاده از لوله های فولادی مخصوص گاز ضروری است.

7-شیلنگ های لاستیکی و مسی باید در مقابل صدمات فیزیکی محافظت شوند و امتداد آن ها از اتاقی به اتاق دیگر مجاز نیست.

8-اجاق را در محلی قرار دهید که شیب نداشته و احتمال سقوط آن نباشد.

9-به بچه های کوچک و افراد ناوارد اجازه استفاده از اجاق را ندهید.

10-اگر چربی یا روغن روی اجاق گاز سر رفته و آتش گرفت کافی است شیر منبع گاز را ببندید و آتش روغن را با خاموش کننده یا با انداختن یک پارچه ضخیم خیس روی آتش خاموش کنید.

تعمیر اجاق گاز اسنوا

تعمیرات اجاق گاز اسنوا

ویژگی مرکز تعمیر اجاق گاز اسنوا در تهران

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای اجاق گاز شما و یا نصب و سرویس آن میتوانید با شرکت ما در تماس باشید تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیرات ، نصب و یا سرویس اجاق گازتان به محل مورد نظر شما اعزام شوند:

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل اجاق گاز شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر اجاق گاز اسنوا به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02188592650

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *