تعمیر اجاق گاز پادیسان

تعمیر اجاق گاز پادیسان

تعمیر اجاق گاز پادیسان ، تعمیرات اجاق گاز پادیسان

تعمیر اجاق گاز پادیسان مانند انواع اجاق گازهای به تولید رسیده برند های مختلف باید زیر نظر افراد متخصص و حرفه ای این رشته انجام شود تا از تعمیرات اجاق گاز پادیسان آن اطمینان حاصل گردد.و آسیب جدی به دستگاه وارد نشود ،تکنسین های نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پادیسان با دوره های آموزشی تعمیر اجاق گاز پادیسان میتوانند به طور صحیح ایراد دستگاه شما را تشخیص دهند و در کوتاه ترین زمان دستگاه شما را تعمیر کنند .

با توجه به این که امروزه مدل های مختلفی از اجاق گاز با در نظر گرفتن نیازهای روزمره مصرف کنندگان با پیشرفته ترین تکنولوژی در زمینه تولید این محصولات عرضه می شوند برای تعمیر انواع مدل های جدید اجاق گاز به جای به کارگیری افراد غیر حرفه ای بهتر است تکنسین های حرفه ای در این زمینه فعالیت کنند تا تضمینی برای کیفیت محصول باشد.

از آنجایی که هر نوع محصولی از جمله اجاق گاز دارای روش های خاص برای نگهداری مناسب و حفظ کیفیت بالا می باشد تا در زمان استفاده مشکل ایجاد نکند بهتر است که در زمان آسیب دیدگی دستگاه و یا وجود هر نوع عیب و نقصی با کارشناسانی که برای تعمیر اجاق گاز پادیسان فعالیت می کنند تماس حاصل شود.

تعمیر اجاق گاز پادیسان

تعمیرات اجاق گاز پادیسان

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پادیسان

تعمیرگاه تخصصی پادیسان در زمینه سرویس دهی و تعمیرات انواع محصولات آشپزخانه خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه می دهد شما برای نصب محصولات خود و سرویس سالیانه آنها میتوانید روی ما حساب کنید تا با هزینه های مصوب اتحادیه و زیر نظر نمایندگی پادیسان خدمات مورد نیاز را به شما همشهریان در سراسر تهران بدهیم.

اولین و مهم ترین فاکتوری که در انتخاب نمایندگی تعمیر اجاق گاز پادیسان در تهران باید مد نظر قرار داد، اطمینان از مجوزهای دریافتی آنها برای فعالیت از نمایندگی رسمی پادیسان می باشد. گروه و تیم هایی که به عنوان نمایندگی مجاز پادیسان  فعالیت دارند بخاطر استفاده از قطعات اصل و فابریک در ارائه خدمات خود، کیفیت سرویس های خود را تضمین می کنند. تفاوتی ندارد که به دنبال گزینه نمایندگی تعمیر اجاق گاز پادیسان هستید در هر صورت لازم است به مجوزهای فعالیت آنها توجه داشته باشید. با این انتخاب خیالتان بابت کیفیت قطعات به کار رفته در تعمیر اجاق گاز  و سایر محصولات آن آسوده خواهد بود.

علاوه براین، دقت داشته باشید که نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی پادیسان با ساختار و سیستم داخلی هر یک از محصولات این برند کاملا آشنا می باشد. تعمیرکار اجاق گاز پادیسان با داشتن تخصص و مهارت بالا بدون آزمون و خطا و در کمترین زمان می تواند مشکلات و خطاهای موجود در دستگاه را برطرف کند. در واقع با انتخاب بهترین تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با یک تیر چند نشان می زنید، چون کیفیت قطعات را همراه با کیفیت تعمیر دستگاه را با هم بدست خواهید آورد.

مهم ترین نکات ایمنی در هنگام نصب اجاق گاز

۱- اولین مورد انتخاب یک مکان مناسب برای نصب اجاق گاز است. از نصب کردن اجاق گاز در کنار پنجره که عبور وزش باد است، بپرهیزید؛ زیرا سرعت باد باعث خاموش شدن شعله می شود ولی هنوز مولوکول های گاز در هوا پخش هستند که این عامل، خود باعث حادثه می شود برای استفاده از این محصول حتما از شیلنگ های مخصوص به آن استفاده کنید که دارای استاندارد باشند. هم چنین طول این شیلنگ های گاز بیش از یک و نیم متر نباشند.

۲- جریان هوای آشپزخانه باید آرام باشد.

۳- از ظروف و وسایلی که در برابر شعله گاز مقاوم هستند در کنار اجاق گاز خود استفاده کنید و از قرار دادن ظروف پلاستیکی در نزدیکی اجاق گاز خود اجتناب کنید زیرا که وسایل پلاستیکی در مواجه با حرارت و شعله های گاز تغییر شکل می دهند و باعث خسارت نیز می شوند برای جلوگیری از این اتفاقات این ظروف را با فاصله از اجاق گاز نگه داری کنید.

۴- فاصله هود خود را با اجاق گاز تنظیم کنید این فاصله باید ۷۰ سانت باشد.رعایت فاصله قانونی هود با گاز در آشپزخانه باعث می شود خسارات وارده به هود به حداقل برسد و عمر مفید آن افزایش یابد.

۵- هنگام نصب اجاق گاز خود حتما به فاصله آن با دیوار کناری و دیوار پشتی توجه کنید. فاصله اجاق گاز با دیوار کناری و دیوار پشتی به ترتیب ۱۰ سانتی متر و ۵ سانتی متر باید باشد. رعایت این فاصله باعث می شود تا حرارت از اجاق گاز به خوبی به بیرون هدایت شود و شما بتوانید استفاده بهینه از اجاق گاز خود داشته باشید.

۶- از نگه داری مایعات و یا مواد قابل اشتغال مثل بنزین، تینر و… جدا برهیزید. وجود این مواد اشتعال زا در کنار اجاق گاز می تواند حوادث خطرناکی را به همراه داشته باشد؛ پس حتما به نکات ایمنی در این زمینه توجه کنید.

۷- سطح زیر اجاق گاز با سطح زمین باید حداقل ۱۰ سانتی متر فاصله داشته باشد تا به وسایل در آشپزخانه اسیبی وارد نشود. در هنگام نصب اجاق گاز توجه داشته باشید که اجاق گاز در کنار لوله گاز شهری قرار نداشته باشد تا در معرض حوادثی مثل انفجار و آتش سوزی قرار نگیرید.

تعمیر اجاق گاز پادیسان

تعمیر اجاق گاز پادیسان

معرفی سرکت پادیسان

شركت تولیدی صنعتی پاديسان در سال 1364 با هدف توليد لوازم خانگي ، صادرات و واردات تاسيس گرديد. اين شركت ابتدا  به توليد ماشين لباسشويي اقدام به فعاليت می نمود. در سال 1369 با توجه به ضرورت بازار مصرف ، تصميم به توليد انواع مختلف اجاق گاز نمود. در سال 1372 به دليل افزايش حجم توليد و گسترش محصولات.

شركت اجاق گاز پادیسان امروز توليد لوازم خانگي و آشپزخانه از قبيل انواع اجاق گاز فردار و طرح فر در مدل هاي مختلف ، انواع فر توكار ، اجاق هاي صفحه اي ، انواع هود شومينه اي و فلت ميباشد. این شرکت در تولید محصولات خود از بهترین مواد و قطعات با کیفیت بین المللی استفاده مینماید.

واحد طراحی و مهندسی شرکت آخرین و جدیدترین طرحهای روز دنیا را با استفاده از بهترین مهندسان طراح صنعتی کشور به محصول تبدیل مینماید.

شركت تولیدی صنعتی پاديسان با همفكري و همياري مهندسين با تجربه و متخصصان خود موفق به كسب لوح های افتخار ملي و نشانهای بين المللي مختلفی گرديده است.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای اجاق گاز شما و یا نصب و سرویس آن میتوانید با شرکت ما در تماس باشید تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیرات اجاق گاز پادیسان ، نصب و یا سرویس اجاق گازتان به محل مورد نظر شما اعزام شوند:

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل اجاق گاز شما تکنسین مربوطه را برای تعمیرات اجاق گاز پادیسان به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02122737566

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *