نمایندگی یخچال گلسان

نمایندگی یخچال گلسان

نمایندگی یخچال گلسان ، تعمیر یخچال گلسان

نمایندگی یخچال گلسان یکی از بهترین مراکز تعمیر یخچال گلسان در تهران میباشد زیرا تمامی تکنسین های این مجموعه با تجربه بوده و دوره های آموزشی تعمیرات یخچال را دیده اندو با تکنولوژی روز دنیا خود را آپدیت میکنند و همین امر در تشخیص دهی ایراد یخچال بسیار حائز اهمیت است.یخچال فریزر یکی از ارکانهای اصلی و مهم هر خانه ای میباشد و خرابی آن باعث به وجود آمدن مشکلات و معضلات زیادی میشود.سرویس های دوره ای بهترین کار میتواند باشد تا ما متحمل هزینه زیاد تعمیر قطعه نشویم و جلوگیری کنیم از احتمالات بیشتر و خراب نشدن قطعات مهم یخچال و به یکباره خراب نشود وضرر و های جبران ناپذیری به بار بیاورد.

 

تعمیر یخچال گلسان

تعمیر یخچال گلسان

نمایندگی یخچال گلسان در تهران

خرابی یخچال دردسرهای بزرگی ایجاد خواهد کرد. یخچال قلب تپنده ی آشپزخانه است و اگر به هر دلیلی از کار بیافتد علاوه بر اینکه کل موادغذایی داخل آن در معرض فساد قرار می گیرد جا به جایی و هزینه تعمیرات دستگاه مشکلات مربوط به خود را ایجاد خواهد کرد.

یخچال دستگاهی بزرگ است و جا به جایی آن بسیار سخت و پر هزینه است. همه اینها به کنار تشخیص درست مشکل و رفع آن نیز مورد دیگری است که باید به آن توجه کرد چه بسا که با تشخیص اشتباه تکنسین بعد از تعمیر نیز همچنان مشکل به قوت خود باقی بماند یا حتی مشکلات بیشتری برای دستگاه ایجاد شود. یا حتی ممکن است خرابی یک قسمت از یخچال باعث خرابی قسمت های دیگر شده باشد و هنگام تعمیر  یخچال گلسان توسط تکنسین نمایندگی یخچال گلسان مربوطه تشخیص داده نشود و تعمیر یخچال را به چند مرحله موکول نماید.

عیب یابی و رفع ارور های یخچال فریزر گلسان

ارور ۱ یخچال فریزر گلسان

این خطا به علت سرد نشدن اواپراتور بوجود می آید که این سرد نشدن میتواند از گاز محصول یا موتور یا خرابی یرد وسنسور ها باشد.

 

ارور ۲ یخچال فریزر گلسان

این ارور نشان دهنده عدم برفک زدایی محصول میباشد

خرابی این المان ها هیتر یا ترموفیوز یا سنسور وبرد میتواند باشد که باید بررسی شود.

 

ارور ۳ یخچال فریزر گلسان

این خطا به علت خرابی فن فریزر یا یخچال به وجود می آید. خرابی فن اصولا به علت خرابی سیم پیچ فن بوجود می آید

البته برد فرمان هم باید مورد بررسی قرار گیرد و حتی از میکرو سوئیچ درب هم میتواند این خرابی بوجود بیاید.

ارور ۴ یخچال فریزر گلسان

این ارور نشان دهنده خرابی فن کمپرسور  میباشد.

 

ارور ۵ یخچال فریزر گلسان

این ایرور برای خرابی سنسور کابین استفاده میشود سنسور محیطی این یخچال فریزر هارا باید با اهم متر مورد بررسی قرار داد.

 

ارور ۶ یخچال فریزر گلسان

خرابی سنسور اواپراتور برای رفع این خطا باید سنسور را مورد بررسی قرار داد وسپس سنسور را تعویض نمود.

 

ارور ۷ یخچال فریزر گلسان

این ارور مربوط به خرابی سنسور محیطی میباشد.

 

ارور ۸ یخچال فریزر گلسان

این ارور به علت عدم اتصال بین برد فرمان و نمایشگر بوجود می آید کانکشن هارا مورد بررسی قرار دهید و درخت سیم را روی لولای درب چک کنید.

 

ارور ۹ یخچال فریزر گلسان

این ارور مربوط به عدم کارکرد کمپرسور میباشد که البته باید برد فرمان سیم های اتصال بین موتور وبرد ورله واورلود هم مورد بررسی قرار گیرد.

جلوگیری از خرابی یخچال

تعمیر اجاق گاز گلسان در تهران

تعمیر اجاق گاز گلسان در تهران

تعمیر یخچال بسیار پر دردسر و پر هزینه است، پس بهتر است با استفاده درست از دستگاه موارد خرابی این دستگاه را کاهش دهیم. در زیر به نکاتی اشاره خواهد شد که با توجه و رعایت این نکات می توان عمر دستگاه را افزایش داد.

  • محل قرارگیری یخچال یکی از مواردی است که بسیار باید به آن توجه کرد. بهتر است که دستگاه در سطحی صاف و فاقد شیب قرار داده شود و اگر هم سطح کف دارای شیب بود پایه ها تنظیم شود و قبل از اتصال دستگاه به پریز برق از تراز بودن آن اطمینان حاصل شود. محل قرارگیری یخچال باید عاری از گرد وخاک باشد تا از ورود خاک و غبار به فن های دستگاه جلوگیری شود. باید توجه داشت که استاندارد حداقل فاصله یخچال از بالا و دور و بر حفظ شود تا هوا به خوبی در دور تا دور یخچال جریان داشته باشد. دمای محیطی که دستگاه در آن قرار می گیرد نباید خیلی بالا باشد چرا که به موتور یخچال فشار وارد خواهد شد و نباید از 5 درجه سانتی گراد نیز کمتر باشد که در این صورت نیز به کارکرد موتور لطمه وارد خواهد شد. همچنین یخچال و فریزر را نباید در مجاورت وسایل گرمازا مانند اجاق گاز، بخاری یا شوفاژ قرار داد و محل قرارگیری این وسایل بهتر است که در جایی به دور از تابش مستقیم نور آفتاب باشد.
  • باید توجه داشت که غذاهای گرم و داغ داخل یخچال قرار داده نشود. غذاها باید ابتدا سرد شوند و گرمای خود را از دست بدهند و سپس در یخچال قرار گیرند. گرمای غذا باعث فشار به موتور یخچال می شود و دستگاه برای سرد کردن غذای گرم باید با فشار بیشتری کار کند. همچنین باید از باز و بست کردن در یخچال در دفعات زیاد و طولانی خودداری کرد تا سرمای داخلی یخچال از بین نرود این امر به خصوص در فصل گرم تاثیر زیادی بر دستگاه خواهد داشت.
  • موادغذایی که در یخچال قرار می گیرد بهتر است که شسته شده باشند تا از پخش میکروب در محیط داخلی یخچال جلوگیری شود. مواد انباشته و فشرده نیز مانند دسته های بزرگ سبزی باعث ایجاد فشار به موتور دستگاه و پخش میکروب می شود. ایجاد کپک در یخچال به خصوص در قسمت جداره و نوارهای دور در و بدنه باعث کاهش عمر این نوارهای لاستیکی می شود و بر کارایی یخچال تاثیر منفی خواهد داشت.

در صورت وجود ایرادت احتمالی پس از انجام تعمیر یخچال گلسان با نمایندگی یخچال گلسان تماس حاصل نمایید. تا بتوانید از خدمات پس از فروش این نمایندگی بهره‌مند شوید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر یخچال گلسان شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

1 thoughts on “نمایندگی یخچال گلسان

  1. Saeid shamloo گفت:

    خرابی لاستیک دور درب یخچال و فریزر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *