نمایندگی یخچال دیپوینت

نمایندگی یخچال دیپوینت

نمایندگی یخچال دیپوینت ، تعمیر یخچال دیپوینت

نمایندگی یخچال دیپوینت در کوتاه ترین زمان ممکن در تمامی روزهای هفته تعمیر یخچال دیپوینت را به صورت کاملا حرفه ای بر عهده میگیرد و تمامی تکنسین های این نمایندگی با تکنولوژی روز دنیا آشنا هستند و دوره های تعمیر یخچال دیپوینت را دیده اند تا در کوتاه ترین زمان به روش صحیح دستگاه شما را عیب یابی کنند و برای تعمیر آن اقدامات لازم را اتخاذ میکنند.

تعمیر یخچال دیپوینت

نمایندگی یخچال دیپوینت

ویژگی نمایندگی یخچال دیپوینت

غیر از سرعت و دقت در تعمیر از سوی نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ، از دیگر مزایای تعمیر یخچال توسط نمایندگی، اعزام تکنسین به محل قرارگیری دستگاه است. ریسک حضور یک فرد غریبه در خانه شاید کمی زیاد باشد ولی تکنسین های شرکتی با ارائه کارت یا معرفی نامه از نمایندگی  این اطمینان را به فرد می دهند که تکنسین اعزامی قابل اعتماد است و حضور او در خانه مشکلی برای فرد و خانواده اش ایجاد نخواهد کرد. همچنین اعزام تکنسین از سوی نمایندگی کاربر را از انتقال و جا به جایی دستگاه بی نیاز خواهد کرد. به جز در موارد خاص که امکان تعمیرات یخچال در خانه وجود نداشته باشد و دستگاه باید به تعمیرگاه مرکزی نمایندگی منتقل شود. تعمیر یخچال در خانه هزینه تعمیرات را بسیار کاهش می دهد و همچنین از ضربه خوردن دستگاه هنگام حمل و نقل و جا به جایی و ایجاد خرابی بیشتر آن جلوگیری می کند.

یخچال فریزر از جمله وسایلی است که به صورت دائم در حال کار است و اگر به هر دلیلی صدایی غیر نرمال تولید کند آرامش خانه را بر هم خواهد و برای این صدا ها باید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر خود تماس بگیریم تا برای تعمیر یخچال فریزر ما اقدامات لازم را اتخاذ کنند.نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت خود را موظف نموده تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیرات به منزل مشتری بروند چون خرابی یخچال فریزر باعث اختلالات زیادی در آشپزخانه هر خانه ای خواهد شد و ضرر زیادی را به ما وارد میکند فاسد شدن مواد غذایی درون یخچال خود باعث خسارات زیادی است.

 

برای اینکه دیرتر به تعمیرکاران نمایندگی یخچال دیپوینت نیاز پیدا کنید باید یک سری نکات را رعایت کنید  در ادامه به برخی ار آنها اشاره میکنیم:

محل استقرار دستگاه یخچال فریزر را طوری انتخاب فرمایید که در صورت بروز حادثه بتوانید سریعا سیم آن را از برق قطع نمایید.

یخچال را در محلی قرار دهید که استفاده از آن راحت باشد.

یخچال را در معرض گرما، نور مستقیم آفتاب و رطوبت قرار ندهید.

جهت جلوگیری از لرزش در حین کار، دستگاه یخچال فریزر می‌باید تراز باشد.

یخچال را در مجاورت دستگاه های حرارت زا همچون گاز، شوفاژ و آب گرمکن قرار ندهید.

برای جریان یافتن مناسب هوا، لوله های پشت یخچال فریزر خود را حداقل سالی دوبار گردگیری کنید

دمای محیط نصب نبایستی زیر 5 درجه سانتیگراد باشد. در غیر اینصورت روی کارکرد یخچال فریزر تاثیر می‌گذارد.

در صورت آسیب دیدگی، کابل برق می‌باید توسط سرویسکار مجاز یا کارخانه سازنده تعویض گردیده تا از بروز خسارت جلوگیری به عمل آید.

از دستکاری و یا افزایش طولی سیم برق خودداری فرمایید. این کار احتمال بروز آتش سوزی و یا برق گرفتگی را بهمراه خواهد داشت.

قبل از دور انداختن یخچال قدیمی خود درب های آن را جدا نموده و قفسه‌های آن را جایگذاری نمایید تا کودکان نتوانند براحتی داخل آن شوند.

جهت جلوگیری از برق گرفتگی دستگاه یخچال فریزر باید از طریق سیم زمین با زمین اتصال داشته باشد. عدم رعایت اتصال صحیح باعث برق گرفتگی خواهد بود.

در صورت عدم درک صحیح روش وصل کردن سیم زمین و یا داشتن هرگونه شک و شبهه در اتصال صحیح آن با یک برقکار تماس حاص فرمایید.

از قرار دادن غذاهای داغ در یخچال خودداری کنید.

نمایندگی یخچال دیپوینت

نمایندگی یخچال دیپوینت

روی غذاها را با درب یا محافظ های مخصوص بپوشانید، چراکه بخار متصاعد از آن ها به ایجاد برفک بیشتر منجر شده که برای آب کردن آن ها باید انرژی زیادی مصرف شود.

از مصرف پارچه و ورق های نایلونی بر روی طبقات یخچال فریزر و نیز چسباندن ظروف به یکدیگر که مانع جریان مناسب هوا می گردند خودداری نمایید.

شروع به کار دستگاه: برای آغاز کار دستگاه، پس از اتصال به برق بگذارید یخچال حداقل 3 ساعت به صورت خالی کار کرده تا برودت آن به میزان کافی برسد.

تمیز کردن یخچال: فراموش نکنید که یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در خرابی وسایل برقی منجمله یخچال، خاک گرفتن آن ها، قرار گرفتن در مکان های خاک گرفته و نیز کثیف شدن آن هاست. بنابراین حتماٌ هرچندوقت یکبار یخچال خود را به جلو کشیده و زیر آن را تمیز نمایید. همچنین بدنه بیرونی و فضای داخلی یخچال را نیز می توانید با محلول آب و جوش شیرین شستشو دهید. برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و نیز در امان ماندن از خطر برق گرفتگی بهتر است زمان تمیز کردن داخل یخچال آن را از برق بکشید.

متخصصان نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در اولین فرصت به محل مورد نظر مراجعه کرده و جهت سرویس سالیانه یخچال شما را بررسی می کنند.

از جمله مواردی که متخصصان نمایندگی یخچال دیپوینت در حین سرویس دوره ای و یا سالیانه بررسی می کنند:

  • موتور یخچال
  • فیلتر های یخچال
  • لوله های داخلی و خارجی
  • بررسی دما
  • رفع صداها
  • بررسی ترموستات

جهت تعمیر یخچال فریزر با نمایندگی یخچال دیپوینت با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید:

44287993

22737566

77145282

با پر کردن فرم زیر جهت تعمیر یخچال فریزر خود  شرح خرابی دستگاهتان را توضیح دهید تا کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین های مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام نمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *