تعمیر یخچال الکتروجنرال

نمایندگی یخچال الکتروجنرال

نمایندگی یخچال الکتروجنرال ، نمایندگی تعمیر یخچال الکتروجنرال

نمایندگی یخچال الکتروجنرال این اطمینان را به شما میدهد که تا با خراب شدن یخچال شما در کوتاه ترین زمان به دست تکنسین های نمایندگی تعمیر یخچال الکتروجنرال با هزینه های مصوب شده یخچال فریزر شما را تعمیر کند.

ضرورت استفاده از یخچال در تمامی خانه ها محسوس است و الزام استفاده از آن هم به کسی پوشیده نیست و با خراب شدن یخچال فریزر شما باید هر چه سریعتر به دنبال نمایندگی تعمیر یخچال الکتروجنرال باشید تا مواد غذایی داخل آن فاسد و خراب نشود،و ضرر بیشتری به شما وارد نشود .

نمایندگی تعمیر یخچال الکتروجنرال

نمایندگی یخچال الکتروجنرال

نمایندگی یخچال الکتروجنرال

پیدا کردن نمایندگی یخچال الکتروجنرال در تهران کار آسانی نیست ما در این مقاله به شرح ویژگی های این نمایندگی تعمیر یخچال الکتروجنرال میپردازیم تا در صورت اتمام گارانتی یخچال خود با نمایندگی یخچال الکتروجنرال تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیر یخچال فریزر شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

اما برای تعمیرات یخچال موراد متعددی وجود دارد که در صورت عدم رعایت این نکات، امکان خرابی و به بار آمدن هزینه بالا می رود. بسیاری از کسانی که برای تعمیر یخچال اقدام می کنند از این نکات اطلاعی نداشته و به همین دلیل با مشکلات عدیده ای مواجه خواهند شد.

رعایت نکاتی که در ادامه درباره ی آن صحبت می کنیم، می تواند به افراد کمک کند تا کمترین هزینه را در تعمیرات یخچال بپردازند.

تعمیرات یخچال تنها زمانی با موفقیت رو به رو خواهد شد که توسط تیم تخصصی با دلسوزی کامل انجام شود.

افرادی که به تعمیر کاران غیر مجاز برای تعمیر یخچال مراجعه می کنند از این خدمات بهره مند نشده و به همین خاطر است که اغلب موجی از نارضایتی را در پی دارد. بهتر است در ابتدا برای گرفتن مشاوره جهت تعمیرات یخچال با کارشناسان مشورت کرد تا با ارائه ی راهکاری درست بتوانند موجب عدم اتلاف هزینه ی افراد شوند.

همچنین با اعزام کارشناسان به محل می توان از میزان وقت تلف شده برای تعمیر یخچال جلوگیری کرد.

هرچه میزان خدمات یک مرکز ارائه دهنده ی تعمیرات یخچال فریزر بیشتر باشد، می توان انتظار داشت که روند تعمیر یخچال فریزر به بهترین شکل ممکن پیش رفته و در غیر این صورت خرابی های مکرر پدید می آید.

کارشناسانی که مسئول ارتباط با مشتریان هستند، بیشترین اطلاعات را درباره ی تعمیرات یخچال فریزر داشته و بهترین راهکار را ارائه می دهند. این رویه تنها در مراکز مجاز ایجاد شده تا برای تعمیر یخچال فریزر افراد کمترین درگیری و مشکل را داشته باشند.

محل مناسب یخچال فریزر

هرگز یخچال را در نزدیکی اجاق گاز یا آبگرمکن قرار ندهید ، زیرا حرارت ناشی از پخت و پز اجاق گاز ، باعث کاهش عمر دستگاه می شود .

محل استقرار یخچال باید بین 15 تا 20 سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد.

انتخاب محل نصب:

  1. یخچال فریزررا در محلی نصب نمایید که از وسایل و دستگاههای تولید کننده حرارت مانند اجاق گاز، بخاری، سماور، آبگرمکن ، رادیاتور ، شوفاژ، حتی تابش مستقیم نور آفتاب دور باشد
  2.  فاصله دستگاه با دیوار باید حداقل 10 سانتیمتر باشد، تا هوا به آسانی اطراف کنداسور ( لوله های پشت دستگاه) جریان داشته باشد تا موجب خنک شدن لوله های کنداسور شود
  3.  به منظور جلوگیری از زنگ زدگی یخچال فریزر در موقع شستن کف اشپزخانه و عدم نفوذ رطوبت زمین به قسمت تحتانی فریزر نصب یک پالت چوبی زیر فریزر توصیه می شود.

حتی المقدور از جدا کردن آن خودداری فرمایید.( پال چوبی از لحاظ ایمنی نیز اهمیت دارد زیرا چوب عایق مطمئنی بین فریزر که یک وسیله برقی است و زمین محسوب می گردد.)

  1. تراز بودن فریزر برای جلوگیری از لرزش و کار بدون صدای موتور بسیار مهم است. سعی کنید فریزر را در محلی صاف و مسطح نصب نمائید.
  2. یخچال را در محلی قرار دهید که استفاده از آن راحت باشد.
  3. برای جریان یافتن مناسب هوا، لوله های پشت یخچال فریزر خود را حداقل سالی دوبار گردگیری کنید.
نمایندگی یخچال الکتروجنرال

نمایندگی یخچال الکتروجنرال

تمیز کردن یخچال:

فراموش نکنید که یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در خرابی وسایل برقی منجمله یخچال، خاک گرفتن آن ها، قرار گرفتن در مکان های خاک گرفته و نیز کثیف شدن آن هاست. بنابراین حتماٌ هرچندوقت یکبار یخچال خود را به جلو کشیده و زیر آن را تمیز نمایید. همچنین بدنه بیرونی و فضای داخلی یخچال را نیز می توانید با محلول آب و جوش شیرین شستشو دهید. برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و نیز در امان ماندن از خطر برق گرفتگی بهتر است زمان تمیز کردن داخل یخچال آن را از برق بکشید.

ویژگی نمایندگی تعمیر یخچال الکترو جنرال

ما کلیه فرایند تعمیرات تخصصی و حرفه ای خودمان را به وسیله تعمیرکارانی ماهر که مورد تایید نمایندگی تعمیر یخچال الکتروجنرال میباشند ارائه میدهیم و این موضوع، تسلط کافی متخصصان ما را بر برند الکتروجنرال تایید میکند.

با ما نگران قیمت نباشید ، ما این اطمینان را به شما میدهیم که با ارائه قیمت های منصفانه و عدم دریافت هزینه های اضافی و مازاد بر خدماتی که انجام میدهیم ، شما را مطمئن میکنیم که هزینه ای که برای شما در ابتدای امر براورد کرده ایم ، عینا برای شما لحاظ می شود.

پس از حضور تیم های تخصصی ما، ارائه خدمات تعمیرات تخصصی به شما در دستور کار قرار میگیرد و پس از انجام تعمیرات و ارائه خدمات، درصورت لزوم، قطعات اورجینال و اصلی با کیفیت بالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

عیب یابی دستگاه شما به وسیله تعمیرکاران ما بصورت تخصصی انجام میشود، درصورت خطا در عیب یابی قطعا شما دچار هزینه های اضافی و یا دوباره کاری میشوید که چنین مواردی در تعمیرگاه هایی که عموما پشتیبانی لازم از خدمات خود را ندارند یا با تعمیرکاران متخصص و با تجربه همکاری نمیکنند به وفور دیده میشود. ولی ما با توجه به تجربه بالای تعمیرکارانمان که ماهر در عیب یابی دستگاه شما چه قدیمی باشد و چه جدید، این تضمین را به شما میدهیم که مشکل دستگاه الکترو جنرال شما را به خوبی تشخیص دهیم .

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای یخچال شما میتوانید با نمایندگی تعمیر یخچال الکتروجنرال تماس بگیریدتا برای تعمیر یخچال شما اعزام شوند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود تعمیرکاران نمایندگی یخچال الکتروجنرال برای تعمیر دستگاه شما به محل مورد نظر اعزام میشوند:

02188592650

02177145282

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *