نمایندگی یخچال آر تی سی

نمایندگی یخچال آر تی سی

نمایندگی یخچال آر تی سی ، تعمیر یخچال آر تی سی

یکی از بهترین مراکزی که میتوانید با خراب شدن یخچال فریزر خود با برند آر تی سی با آن تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کار تعمیر یخچال آر تی سی را بر عهده بگیرند تکنسین های نمایندگی یخچال آر تی سی هستند که با دوره های آموزشی تعمیر یخچال آر تی سی میتوانند ایراد دستگاه را به درستی تشخیص دهند و از آسیب رساندن به دستگاه جلوگیری کنند.

تعمیر یخچال آر تی سی

نمایندگی یخچال آر تی سی

خدمات نمایندگی یخچال آر تی سی

همانطور که ما در هنگام بیماری، برای انتخاب دکتر به سراغ کلینیک تخصصی می رویم؛ باید برای تعمیر یخچال خود نیز همین دقت را به خرج دهیم. چرا که مهم ترین مزیت استفاده از نمایندگی یخچال آر تی سی برای تعمیر یخچال فریزر  دارا بودن قطعات اورجینال است؛ که در مرکز مجاز تعمیر یخچال فریزر آر تی سی می توان آن را پیدا کرد.
در مورد تخصص و دانش متخصصان و کارشناسان  می توان به سالها تجربه و آگاهی کامل از کلیه امور مربوط به تعمیر یخچال آر تی سی سخن گفت. درست است که به عمل کار برمی آید و به سخن دانی مشکلی رفع نخواهد شد؛ اما شما می توانید در صورت بروز کوچکترین مشکل در دستگاه خود از سرعت و دقت قابل توجهی بهره مند شوید.
تعمیر یخچال آر تی سی در منزل با قطعات اورجینال و فابریک یکی دیگر از جمله خدمات گروه هومیکسو  است. این مزایا تنها با هدف رفع دغدغه مندی مشتریان ارائه خواهند شد. مشکلات مربوط به هزینه های گزاف و هزینه های آتی در این رابطه نیز به طور کلی از بین خواهند رفت. چرا که تعمیر یخچال آر تی سی شما به ساید بای ساید بودن یا یخچال فریزر و مشکلات مخصوص به آن بستگی ندارد. آنچه که مهم است نحوه عیب یابی و تعمیرات است.

هزینه تعمیر یخچال آر تی سی 

هزینه تعمیر یخچال بر اساس فاکتور های اساسی آن حساب می شود. کارشناسان مجرب در تعمیرگاه یخچال  برای انجام این کار، از قبل یک برآورد کلی را به شما ارائه می کنند، که باعث می شود هر دو طرف از جزئیات تعمیر آگاهی یابند. این آگاه سازی به شما کمک می کند تا هرگونه تصمیم گیری را در روند انجام تعمیرات لحاظ کنید. و همچنین یک آشنایی کلی با روند کار بدست آورید. در این صورت اطمینان شما برای انجام تعمیر یخچال آر تی سی بالاتر خواهد رفت.
از طرفی دیگر هزینه تعمیرات مربوط به یخچال به تعویض قطعه نیز بستگی دارد. هر قطعه قیمت و هزینه مربوط به خود را دارد؛ که در مدت زمان کوتاه و مشخصی باید روی دستگاه نصب شود.

 

 عیب یابی و تعمیر یخچال آر تی سی در منزل

همانطور که در ابتدا اشاره شد، روند عیب یابی و تعمیر یخچال آر تی سی  پروسه ی مهمی در این زمینه به حساب می آید. بطور مثال باید ببینید که هر حالت در عیب یابی مشمول چه نوع تعمیری است. گاهی نیاز است تا تعمیر برد یخچال  انجام شود. یا برخی اوقات تعویض قطعه و فیلتر یخچال مد نظر است. البته این موضوع در نوع یخچال نیز موثر است. زیرا ساید بای ساید های تکنولوژی های جداگانه ای نسبت به یخچال فریزر  دارند.
اگر روند عیب یابی و تعمیر یخچال در محل صورت بگیرد، بهتر است. چرا که از نظر منطقی می توانید از حداکثر خدمات آن بهره مند شوید. برای تعمیر یخچال در منزل ، گاهی صدای بیش از حد یا عدم کارکرد موتور مشکل مورد نظر بوده که، رفع عیب آن در کمترین زمان انجام می گیرد.
عدم کارکرد پنل یا خاموش شدن مکرر یخچال متوجه تعویض و تعمیر برد یخچال  است. با جمع بندی این موضوع به خوبی می توانید از حساس بودن تعمیر و عیب یابی در محل آگاه شده، و تصمیم هوشمندانه ای را بگیرید

نمایندگی یخچال آر تی سی

نمایندگی یخچال آر تی سی

هر کجای تهران که باشید، تنها با یک تماس ساده می توانید از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر یخچال آر تی سی بهره مند شوید. خدماتی که در این رابطه به مشتریان ارائه می شوند عبارتند از:

  • ارائه فاکتور کامل در مورد ایراد یخچال به همراه جزئیات
  • تعمیر یخچال آر تی سی در منزل
  • تعمیر برد یخچال
  • تعویض فیلتر یخچال
  • تعمیر ساید بای ساید
  • تعمیرات یخچال فریزر
  • استفاده از قطعات فابریک و اورجینال برای تعمیر یخچال آر تی سی
  • انجام تعمیر یخچال در کمتر از 2 ساعت
  • محل استقرار دستگاه یخچال فریزر را طوری انتخاب فرمایید که در صورت بروز حادثه بتوانید سریعا سیم آن را از برق قطع نمایید.

    یخچال را در محلی قرار دهید که استفاده از آن راحت باشد.

    یخچال را در معرض گرما، نور مستقیم آفتاب و رطوبت قرار ندهید.

    جهت جلوگیری از لرزش در حین کار، دستگاه یخچال فریزر می‌باید تراز باشد.

    یخچال را در مجاورت دستگاه های حرارت زا همچون گاز، شوفاژ و آب گرمکن قرار ندهید.

    برای جریان یافتن مناسب هوا، لوله های پشت یخچال فریزر خود را حداقل سالی دوبار گردگیری کنید.

    دمای محیط نصب نبایستی زیر 5 درجه سانتیگراد باشد. در غیر اینصورت روی کارکرد یخچال فریزر تاثیر می‌گذارد.

    در صورت آسیب دیدگی، کابل برق می‌باید توسط سرویسکار مجاز یا کارخانه سازنده تعویض گردیده تا از بروز خسارت جلوگیری به عمل آید.

    از دستکاری و یا افزایش طولی سیم برق خودداری فرمایید. این کار احتمال بروز آتش سوزی و یا برق گرفتگی را بهمراه خواهد داشت.

    قبل از دور انداختن یخچال قدیمی خود درب های آن را جدا نموده و قفسه‌های آن را جایگذاری نمایید تا کودکان نتوانند براحتی داخل آن شوند.

    جهت جلوگیری از برق گرفتگی دستگاه یخچال فریزر باید از طریق سیم زمین با زمین اتصال داشته باشد. عدم رعایت اتصال صحیح باعث برق گرفتگی خواهد بود.

    در صورت عدم درک صحیح روش وصل کردن سیم زمین و یا داشتن هرگونه شک و شبهه در اتصال صحیح آن با یک برقکار تماس حاص فرمایید.

    از قرار دادن غذاهای داغ در یخچال خودداری کنید.

    روی غذاها را با درب یا محافظ های مخصوص بپوشانید، چراکه بخار متصاعد از آن ها به ایجاد برفک بیشتر منجر شده که برای آب کردن آن ها باید انرژی زیادی مصرف شود.

    از مصرف پارچه و ورق های نایلونی بر روی طبقات یخچال فریزر و نیز چسباندن ظروف به یکدیگر که مانع جریان مناسب هوا می گردند خودداری نمایید.

    شروع به کار دستگاه: برای آغاز کار دستگاه، پس از اتصال به برق بگذارید یخچال حداقل 3 ساعت به صورت خالی کار کرده تا برودت آن به میزان کافی برسد.

    تمیز کردن یخچال: فراموش نکنید که یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در خرابی وسایل برقی منجمله یخچال، خاک گرفتن آن ها، قرار گرفتن در مکان های خاک گرفته و نیز کثیف شدن آن هاست. بنابراین حتماٌ هرچندوقت یکبار یخچال خود را به جلو کشیده و زیر آن را تمیز نمایید. همچنین بدنه بیرونی و فضای داخلی یخچال را نیز می توانید با محلول آب و جوش شیرین شستشو دهید. برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و نیز در امان ماندن از خطر برق گرفتگی بهتر است زمان تمیز کردن داخل یخچال آن را از برق بکشید

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی یخچال فریزر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظر شما اعزام مینماید:

02188592650

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *