نمایندگی لباسشویی سنسی

نمایندگی لباسشویی سنسی

نمایندگی لباسشویی سنسی ، تعمیر لباسشویی سنسی

نمایندگی لباسشویی سنسی با متخصصین با تجربه و آموزش دیده در حوزه تعمیر لباسشویی سنسی در تهران آماده ارئه خدمات در هر روز هفته هستاند و در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر تخصصی و تشخیص ایراد دستگاه شما به محل اعزام میشوند.

اگر لباسشویی شما برند سنسی هست و مثل سابق کارای نداره و یا مشکلی برای دستگاه به وجود آماده و نیاز به سرویس دوره ای دارد کافیست با شماره های نمایندگی لباسشویی سنسی در تهران تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با بررسی مشکل دستگاهتان تکنسین مربوطه به محل مورد نظرتان اعزام شود.

نمایندگی لباسشویی سنسی

نمایندگی لباسشویی سنسی

مرکز تعمیر لباسشویی سنسی در تهران

تعمیر لباسشویی سنسی خود را به متخصصین نمایندگی لباسشویی سنسی بسپارید تا در صورت نیاز به تعویض قطعه از قطعات اورجینال استفاده کنند و عمر دستگاه شما پایین نیاید و همینطور تمامی تکنسین های مرکز تعمیر لباسشویی سنسی دوره های تخصصی  تعمیر لباسشویی سنسی را به صورت تخصصی دیده اند و تشخیص صحیح ایراد دستگاه بسیار مهم میباشد تا به اشتباه به قطعات دیگر آسیب نزنند، به روز بودن تعمیر کاران نمایندگی لباسشویی سنسی به شما این اطمینان را میدهد که ایراد دستگاه به درستی شناسایی میشود و تعمیر به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان در محل انجام میشود.

همکاران مجرب ما درزمان تعیین شده با مراجعه به محل برای برطرف کردن مشکل لباسشویی شما و تعمیر لباسشویی سنسی بدون انتقال به تعمیرگاه انجام میدهند.در صورت نیاز فقط قطعه معیوب شما به تعمیرگاه انتقال داده شده و همکاران باتجربه و مجرب ما به صورت تخصصی مشکلات ماشین لباسشویی شما را رفع میکنند.

در حالی که مهندسی دقیق و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در ساخت لباسشویی های سنسی سبب عملکرد عالی آنهاست، گاها سرویس و تعمیرات برند معتبری چون سنسی نیز برای رفع مشکلات دستگاه و افزایش عمر مفید آن مورد نیاز است.
متخصصین لباسشویی سنسی در هومیکسو بهترین انتخاب شما برای هرگونه سرویس و تعمیرات لباسشویی سنسی می باشند. بیش از صدها مورد تعمیرات انواع لباسشویی سنسی اتوسط متخصصین مجرب هومیکسو انجام شده است و ما با تکیه بر سالها تجربه و دانش تخصصی تعمیرکاران خود، قادر به ارائه بهترین خدمات ماشین لباسشویی سنسی هستیم.
متخصصین سنسی هومیکسو جهت نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی سنسی آماده کمک به شما هستند. نصب اصولی و مطابق با استانداردهای سنسی در جلوگیری از بسیاری از مشکلات لباسشویی موثر است. سرویس لباسشویی سنسی شامل عیب یابی دقیق، تمیز کردن دستگاه، رفع ایرادات جزئی و در صورت نیاز تعویض قطعات آن است. خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سنسی نیز جهت برطرف کردن هرگونه مشکل به وجود آمده و خرابی دستگاه، اعم از نچرخیدن دیگ لباسشویی، از کار افتادن پمپ تخلیه، آبگیری بیش از حد شیر برقی، تمیز نشستن البسه، گرم نشدن آب، تعویض و تعمیر برد الکترونیکی، قفل درب و سایر قطعات معیوب در سریعترین زمان ارائه می گردد.

چرا باید تعمیر لباسشویی سنسی را به هومیکسو سپرد؟

با توجه به مواردی از جمله قیمت اولیه لباسشویی سنسی، کمبود قطعات اورجینال، حساس بودن دستگاه از لحاظ الکتریکی بودن آن و نهایتا تکنولوژی ها و پیچیدگی های ساختاری خود دستگاه، در نحوه کار و انجام تعمیرات بر روی لباسشویی سنسی باید نهایت دقت و احتیاط را به خرج داد.
هرگونه آسیب و خرابی دستگاه می تواند خسارات زیادی به همراه داشته باشد، مخصوصا اگر کار را به افراد بدون تخصص و ناآشنا به برند سنسی بسپارید. تنها اعتماد به متخصص لباسشویی سنسی می تواند خیال شما را از بابت تعمیرات اصولی و پرداخت کمترین هزینه آسوده نماید

نمایندگی لباسشویی سنسی

نمایندگی لباسشویی سنسی

تعمیرات تخصصی لباسشویی سنسی

این مرکز سالهاست به صورت تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی سنسی را انجام می دهد و نمایندگی ماشین لباسشویی سنسی نمی باشد. اگر گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است، متخصصان ما می توانند در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه تر از سایر شرکت ها، مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند؛ و در صورتی که گارانتی و ضمانتنامه لباسشویی سنسی شما به اتمام نرسیده است، می توانید جهت دریافت خدمات، با شرکت یا نمایندگی لباسشویی سنسی تماس حاصل فرمایید.

برای افزایش طول عمر لباسشویی خود و همچنین جلو گیری از خسارات احتمالی حتما نکات زیر را رعایت کنید.

۱-برای افزایش طول عمر دستگاه خود پس هر ده بار شست و شو از جرم گیر مخصوص لباسشویی استفاده کنید.

۲-برای شست و شوی لباس های زیری که تکه های فلزی و یا سگکی دارند ، لباس ها را درون پک های توری قرار دهید.

۳-از اضافه کردن شلنگی مجزا به شلنگ ورودی و یا خروجی اکیدا خود داری فرمایید.

۴-به علت نوسانات شدید برقی و یا قطع شدن ناگهانی برق به ویژه در فصل تابستان و حساسیت قسمت های الکترونیکی لباسشویی بهتر است از ترانس و یا محافط استفاده نمایید.

۵-به هیچ وجه از مواد شوینده هاییی نظیر وایتکس به عنوان شوینده و یا جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده نفرمایید.

۶-اکثر لباسشویی های جدید دارای تایمر تاخیر هستند که به این وسیله می توان دستگاه را طوری تنظیم کرد که در ساعات پایانی شب و حتی نیمه شب که هزینه مصرف برق کم تر است شروع به کار کند.

۷-تعویض لاستیک ماشین لباسشویی به علت پوسیدگی یکی از مشکلات رایج و پر هزینه ای است که می بایست برای جلوگیری از آن حتما  پس از پایان کار دستگاه قسمت داخلی لاستیک را خشک کنید.

۸-از شستن پتو با ماشین لباسشویی خود اکیدا خود داری کنید. زمانی که پتو در دستگاه قرار میگیرد و خیس می شود وزن آن بسیار زیاد تر شده و باعث خرابی بلبرینگ دیگ می شود.

 

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی ماشین لباسشویی خود کارشناسان ما با بررسی مشکل لباسشویی شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر لباسشویی  اعزام خواهند کرد.

02177147330

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *