نمایندگی ظرفشویی موریس

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس ، نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی موریس

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به تمامی کسانی هست که ظرفشویی موریس دارند و به هر دلیلی الان دچار نقص فنی شده ، نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی موریس با آموزش ها و دوره های تخصصی که برای تعمیرکاران خود گذاشته تمامی آنها را با تکنولوژی جدید آشنا ساخته و تجربه آنها و علم به روز و آپدیت نمایندگی ماشین ظرفشویی موریس باعث شده تا در کوتاه ترین زمان ایراد دستگاه شناسایی شده و تکنسین نمایندگی تعمیر ظرفشویی موریس بعد از تشخیص صحیح با اجازه شما دستگاه را در محل  و جلوی شما تعمیر کند و تا جایی که ممکن باشد هیچ قطع ای را تعویض نکند و برای تعمیر قطعه مورد نظر تلاش کند.

 

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس

ماشین های ظرفشویی موریس به صورت رو میزی هستند  و در چهار طرح 1010 ، 602 ، 103 ،1100 و مدل مبله آن 2020 میباشد، علی رغم اینکه این دستگاه کیفیت خوبی نسبت به قیمت خود داشته اما تولید آن متوقف شده و دیگر دستگاه نو و آکبند آن موجود نمیباشد.

این مدل ظرفشویی ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما استفاده نا درست و رعایت نکردن نکات ایمنی باعث اختلال در روند کار ظرفشویی خواهد شد و به تکنسین نمایندگی  موریس نیاز پیدا خواهید کرد ، چون ظرفشویی های موریس دیگر تولید نمیشود و سال ها از تولید آنها میگذرد گارانتی دستگاه شما هم 100 درصدبه اتمام رسیده در صورت خرابی دستگاه و یا سروی سالیانه دستگاه حتما با نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی موریس تماس بگیرید تا ایراد دستگاه شما را شناسایی و تعمیر کنند.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس

در نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی موریس تمامی قطعات استفاده شده اورجینال میباشد و جای هیچگونه نگرانی نیست و تکنسین های نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس هم تمام سعی و تلاش خود را کرده تا ایراد دستگاه شما را اول از همه تعمیر کنند و در صورت سوختگی قطعه آن را تعویض نمایند.

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از ویژگی های نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی موریس میتوان به سرویس دهی تکنسین های این نمایندگی در تمامی روزهای هفته اشاره کرد، شما میتوانید در روزهای تعطیل هفته و در هر روزی از هفته با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس تماس گرفته و درخواست تکنسین کنید و نمایندگی ظرفشویی موریس نسبت به محل زندگی شما و ایراد دستگاه شما تکنسین مورد نظر را به محل زندگیتان اعزام مینماید.

سرعت در اعزام نیرو متخصص

سرعت در سرویس دهی یکی دیگر از ویژگی های برتر تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس میباشد که بعد ار تماس شما با نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی موریس در کوتاه ترین زمان ممکن حدود یک ساعت بعد با شما تماس گرفته تا برای تعمیرات ظرفشویی شما به محل اعزام شوند.

هزینه های دریافتی برای تعمیر

هزینه های دریافتی از شما به میزان خرابی دستگاه شما  بستگی دارد و با بازدید تکنسین های با تجربه ما هزینه تعمیر به شما گفته میشود و در صورت تمایل میتوانید اجازه تعمیرات را به تکنسین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس بدهید تا ایراد دستگاه شما را بر طرف سازد در غیر این صورت تعمیرکاران نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی موریس به دستگاه شما دست نخواهند زند .

تمامی هزینه های دریافتی بابت تعمیرات ظرفشویی موریس شما زیر نظر نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی موریس میباشد و اتحادیه روی تمامی قیمت ها نظارت دارد .

تعمیرات در محل

با جابه جایی لوازم خانگی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل گذشته نیازی نیست شما دستگاه خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و در منزل وسیله مورد نظرتان را تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است ان را تعمیر میکنند و در صورت خرابی و سوختگی قطعه را تعویض میکنند.

 تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی موریس  با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند موریس و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی موریس آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی موریس

نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی موریس

نکات ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی موریس

در طول سال های گذشته شاهد کاهش توان خرید مردم در بازار بوده ایم و به همین خاطر اهمیت حفظ و نگهداری لوازم خانگی افزایش یافته است. در واقع اغلب خانوار ها با خرید یک وسیله ی برقی در منزل تمایل دارند تا از آن به مدت چندین سال استفاده کنند. همین امر لزوم تعمیر لوازم خانگی در مراکز معتبر را افزایش می دهد.

تجربه نشان می دهد که افرادی که بدون آگاهی از نوع خدمات و کیفیت آن به برخی از مراکز مراجعه کرده اند، نتایج مثبتی را نگرفته اند و به همین دلیل لازم است تا در این باره بیشتر اطلاعات بدست آورند.

دقت کنید دقیقا به همان اندازه پیشنهادی، پودر داخل ماشین ظرفشویی بریزید. پودر بیش تر روی ظرف ها باقی می ماند و مقدار کم تر آن باعث کثیف ماندن ظروف می شود.
2- تنها زمانی که ماشین ظرفشویی پر است، شستشو را آغاز کنید. در صورت پر نبودن، برای از بین بردن بوی غذا از دور آبکشی استفاده کنید.
3- از مایع براق کننده استفاده کنید. براق کننده، کشش سطحی آب را کم کرده و مانع ایجاد لکه آب روی ظروف می شود. به خصوص در جاهایی که آب سخت دارند، باعث خشک شدن زودتر ظروف شده و در مصرف انرژی در دور خشک کن صرفه جویی می کند.
4- ظرف ها را با کم ترین درجه حرارت خشک کنید. حرارت زیاد روی لیوان های بلور لکه به جا می گذارد.
5- ظروف زیر را داخل ماشین ظرفشویی قرار ندهید.
آکریلیک، قطعات چسب دار، تمام آلومینیوم، آنتیک، برنز، چدن، ظروف چینی با تزیینات متالیک، کریستال، ظروف پلاستیکی که برچسب قابل شستشو در ماشین ظرفشویی را ندارند، کارد و چنگال با دسته های استخوانی، پلاستیک، چوبی یا منبت کاری شده، قاشق و چنگال های طلایی، آهنی، چاقوها، بسیاری از تابه و قابلمه های نچسب، شیشه شیر، ظروف مفرغی، ابزارهای پلاستیکی، قوطی و قاشق های چوبی.
6- پودر را روی قاشق و چنگال های نقره ای نریزید، چون لکه های قهوه ای و کدر ایجاد می کند.
7- قرار دادن بیش از حد قاشق و چنگال داخل سبد مخصوص، موجب خش افتادن آن ها می شود.
8- فلزهای مختلف را با هم داخل ماشین قرار ندهید. بشقاب های نقره و قاشق و چنگال های فولاد ضد زنگ را حتی در دور آبکشی ساده، همزمان داخل ماشین نگذارید. واکنش بین دو فلز به هر دو آسیب می رساند. چاقوها را به دلیل لبه فلزی از ظروف نقره دور نگه دارید.

خدمات نمایندگی ظرفشویی موریس

برای تعمیر ظرفشویی نیز مردم به نمایندگی تعمیر ظرفشویی موریس مراجعه می کنند و از آنجا که عمر این محصول به نسبت بقیه کمتر است لذا برخی از مراکز آشنایی چندانی با نحوه ی تعمیر آن ندارند. در مواردی ممکن است ظرفشویی با مشکلاتی از قبیل زیر مواجه شود:

  • کثیف شدن فیلتر
  • عدم کارایی به موقع دوش ها
  • بسته نشدن درب دستگاه
  • کار نکردن موتور

این مشکلات سبب می شود تا خانوار ها نتوانند از ماشین ظرفشویی به درستی استفاده کنند. همچنین در صورت انجام اشتباهات پی در پی نیز در هنگام کار با دستگاه نیز ممکن است تعمیر ظرفشویی را جلو بیاندازد. در واقع لازم است تا به صورت کامل خانوار ها درباره ی نحوه ی استفاده از ماشین ظرفشویی نیز اطلاعاتی به دست آورند که در نتیجه ی آن عدم نیاز به تعمیر اتفاق خواهد افتاد.

خدمات نمایندگی به صورت حضوری و بدون اتلاف وقت، تنها در یک روز ارائه می گردد.

جهت انجام تعمیر ظرفشویی موریس 602 موریس و 1010 موریس بقیه مدل ها ، می‌توانید با نمایندگی ظرفشویی موریس تماس حاصل نمایید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان فنی در اسرع وقت جهت انجام تعمیر ماشین ظرفشویی مد نظر با شما تماس گرفته و با هماهنگی به محل مورد نظرتان اعزام میشوند.

02122737566

02144287993

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *