نمایندگی جاروبرقی فیلیپس

نمایندگی جاروبرقی فیلیپس

نمایندگی جاروبرقی فیلیپس ، تعمیر جاروبرقی فیلیپس

نمایندگی جاروبرقی فیلیپس با آموزش های تخصصی و دوره ای به تکنسین های مجموعه خود تمامی تعمیرکاران را با علم و تکنولوژی به روز این برند آشنا میسازد تا در کوتاه ترین زمان ایراد دستگاه را به طور صحیح تشخیص دهند و برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس شما اقدامات لازمه را انجام دهند.

نمایندگی جاروبرقی فیلیپس

نمایندگی جاروبرقی فیلیپس

سرویس جاروبرقی در نمایندگی جاروبرقی فیلیپس

سرویس جاروبرقی فیلیپس اگر هر سال و به صورت منظم انجام شود و مشکلات احتمالی مانند جمع شدن خاک درون موتور، کثیف شدن و گرفتگی فیلترهای داخلی، پارگی و قطع و وصلی سیم برق، خراب شدن کلید روشن و خاموش و درجه تنظیم دور موتور و… پس از عیب یابی رفع شود جاروی شما هرگز دچار خرابی با هزینه های زیاد نمی شود و در واقع عمر آن افزایش می یابد.

در زمان سرویس جاروبرقی فیلیپس اگر نیاز به تعویض قطعه باشد توسط سرویس کاران نمایندگی جاروبرقی فیلیپس با دقت مورد بررسی قرار می گیرند و از قطعات اصلی برای تعویض استفاده می شود. تمامی قطعات، سیم کشی و عملکرد موتور مورد آزمایش و عیب یابی قرار می گیرد و ایرادهای موجود رفع می شوند. همچنین در صورت نیاز تعویض فیلتر نیز انجام می شود.

جاروبرقی بهترین وسیله برای اینکار است. برای داشتن خانه ای همیشه تمیز، جارو کشیدن هفتگی لازم است و این به معنای انتخاب یک جاروبرقی پرکار و باکیفیت است. یکی از بهترین برندهای تولید کننده انواع جاروبرقی های مختلف کیسه دار، بدون کیسه و غیره، فیلیپس است. اما اگر روزی قدرت مکش جاروبرقی فیلیپس شما مثل سابق نباشد، یا اینکه سر و صدای بلند دستگاه شما را کلافه نماید، و یا دستگاه در وسط کار دائم داغ کرده و خاموش شود، چه؟ استهلاک در وسایل الکتریکی پرکار به خرابی و بروز مشکل می انجامد. اما خرابی و یا کارکرد معیوب جاروبرقی شما نگرانی ندارد. ما به خوبی از وابستگی شما به جاروبرقی خود باخبریم و وضعیتی که خانه شما پس از چند روز از خرابی جاروبرقی تان می تواند پیدا کند را درک می کنیم. به همین دلیل، در سریعترین زمان ممکن یکی از صدها متخصص حاذق فیلیپس خود را برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس شما به منزلتان میفرستیم. کافیست با ما تماس بگیرید.

02188592650

02177147330

خدمات تعمیر جاروبرقی فیلیپس 

جاروبرقی فیلیپس شما یکی از مهمترین وسایل منزل شماست. اگر به خوبی در این باره بیاندیشید، خواهید دید که در صورت بروز مشکل در دستگاه به گونه ای که به خوبی تمیز نکند و یا به طور کلی از کار بیوفتد، منزل شما دیگر تمیز و پاکیزه نخواهد بود و زندگی کردن خانواده تان در چنین محلی قابل قبول نبوده و برای سلامت آنها خطرناک است. بنابراین مراقبت از جاروبرقی فیلیپس خود را باید جدی بگیرید و به محض افت عملکرد دستگاه و یا بروز مشکل کوچکی در آن، پیش از آنکه به مورد جدی تری تبدیل شود، دستگاه را تعمیر کنید. البته واگذاری جاروبرقی تان به متخصص تعمیر جاروبرقی فیلیپس را نباید فراموش کنید. زیرا تعمیرکاران دیگر دانش تخصصی، تجربه، تسلط و مهارت کافی برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس را ندارند و ممکن است به دستگاه آسیب رسانیده و یا مشکل آن را موقتی رفع نمایند.

این روزها مراکز تعمیر زیادی در سطح شهر تهران وجود دارد. در خیلی از این مراکز افراد نه تنها توانایی لازم را ندارند بلکه به صورت تخصصی هم آموزش ندیده اند. از این رو اعتماد به مرکزی که معتبر باشد و افرادی خبره و مجرب داشته باشد اندکی سخت است. از این رو بایستی در انتخاب تعمیرکار هوشمندانه عمل کنید و به نکات مهمی توجه نمایید تا جاروبرقی شما توسط یک فرد متخصص تعمیر شود. شما می توانید با تعمیر جارو برقی فیلیپس در نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در نزدیکی محل زندگی خود دروقت و هم در هزنیه صرفه جویی کنید.

مزیت استفاده از خدمات نمایندگی جاروبرقی فیلیپس

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای این شرکت  میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم اشاره کرد.این ویژگی برای مشتریانی که شاغل هستند حائز اهمیت است و تکنسین های ما در روزهای تعطیل هم با هماهنگی برای تعمیر میتوانند به منزل شما اعزام شوند.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس

تعمیر جاروبرقی فیلیپس

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های شرکت میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

هزینه های متعارف در نمایندگی تعمیر 

هزینه هایی که برای تعمیرات جاروبرقی فیلیپس دریافت میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

مدت زمان تعمیر لوازم خانگی به نوع دستگاه و خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی جاروبرقی فیلیپس با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی  از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد. همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی جاروبرقی فیلپس با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند فیلیپس و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست آنها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر جارو برقی فیلیپس به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .

در صورت بروز هر گونه ایرادی برای دستگاهتان میتوانید با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه ،کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام نمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *