تعمیر ظرفشویی موریس

تعمیر ظرفشویی موریس در پاسداران

تعمیر ظرفشویی موریس در پاسداران

 

تعمیر ظرفشویی موریس

تعمیر ظرفشویی موریس

تعمیر ظرفشویی موریس در پاسداران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیر ظرفشویی موریس در پاسداران تیم هومیکسو در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

قطعات استفاده شده به منظور تعویض قطعات برای تعمیر ظرفشویی موریس در پاسداران اصل و اورجینال بوده و متخصصین نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس در پاسداران خدمات تعمیر ظرفشویی موریس را در سراسر نقاط تهران ارائه می کنند.

نمایندگی ماشین ظرفشویی موریس در پاسداران

برای استفاده از خدمات پس از فروش لوازم خانگی موریس شما باید کارت ضمانت نامه را داشته باشید و اگر از تاریخ گارانتی آن نگذشته باشد میتوانید در صورت خرابی هر دستگاه مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، کولر گازی، جاروبرقی و اجاق گاز از کارت ضمانت کمک بگیرید و با تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس در پاسداران از خدمات رایگان نمایندگی رسمی موریس در پاسداران استفاده کنید، اما اگر از تاریخ گارانتی گذشته و یا کارت را گم کرده اید دیگر نمی‌توانید از خدمات پس از فروش موریس در پاسداران بهره‌ مند شوید ولی می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران با تعمیرگاه لوازم خانگی هومیکسو تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.

تعمیر ماشین ظرفشویی موریس در پاسداران

چرا ماشین ظرفشویی موریس روشن نمی‌شود؟

در صورت روشن نشدن دستگاه، موارد زیر را برای رفع عیب و تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس به کار گیرید:

 

روشن نشدن ظرفشویی موریس ممکن است به علت خراب بودن قطعاتی مانند، سوئیچ‌های قفل درب، کنترل‌های الکترونیکی دستگاه باشد. در این صورت باید:

  • فیوزهای حرارتی تعمیر یا تعویض شود.
  • رله بررسی‌ شده و تعمیر شود.
  • موتور درایو تعویض شود.
  • سوئیچ انتخاب چرخه تعمیر یا تعویض شود.
  • ایرادات مدارهای تایمر یا کنترل‌های الکترونیکی برطرف و در غیر این صورت تعویض شود.
  • اگر قفل درب یا سوئیچ قفل از بسته شدن کامل درب دستگاه جلوگیری می‌کند، باید تعمیر و یا تعویض شود.

دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی موریس

راهنمای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی موریس

ماشین های ظرفشویی برای شست و شوی بهتر ظروف باید طبق دستورالعمل های درست راهنمای فارسی استفاده از ماشین ظرفشویی موریس مورد استفاده قرار گیرند تا هم منجر به شست وشوی بهتر شوند و هم به ماشین ظرفشوی شما فشار وارد نشود به این منظور میتوانید مطابق با مراحل زیر پیش روید:

نحوه راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی موریس در راهنمای فارسی

بعد از انتخاب محل مناسب ماشین ظرفشویی و تراز کردن آن برای کارکرد بهتر باید این دستگاه را نصب و راه اندازی نمایید برای اینکار باید طبق مراحل راهنمای فارسی استفاده از ماشین ظرفشویی موریس پیش روید تا به بهترین نحوه بتوانید این کار را انجام دهید :

  • در قدم اول بعد از قرار دادن ماشین ظرفشویی در محل مناسب و تراز نمودن آن باید اقدام به نصب لوله تخلیه ماشین ظرفشویی خود نمایید تا در هنگام تخلیه برای این دستگاه مشکلی ایجاد نگردد.
  • همچنین همانطور که گفته شد بهتر است دستگاه شما در نزدیکی پریز برق باشد و برای اتصال آن به برق حتما از یک محافظ استفاده نمایید.
  • برای انجام نحوه راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی موریس در راهنمای فارسی باید شلنگ های آب ورودی و خروجی را وصل نمایید.
  • پس از آن میتوانید از دستگاه خود استفاده نمایید.

قطعات ماشین ظرفشویی موریس MURIS  

ماشین ظرفشویی یکی از وسایل شستشو در آشپزخانه می باشد که امروزه استفاده از آن بیشتر شده است. قطعات ماشین ظرفشویی موریس MURIS های بروز که تکنولوژی بهتری نسبت به تولیدات قبل هر کارخانه داشته است کمتر دچار خرابی و خسارت می شوند اما در طول استفاده از ماشین ظرفشویی ممکن است قطعات ماشین ظرفشویی موریس MURIS بدلیل عدم استفاده صحیح دچار خرابی نیز شوند که در دو حالت یا می بایست قطعات ماشین ظرفشویی موریس MURIS تعمیر شود یا در صورتی که قابل تعمیر نباشند قطعات ماشین ظرفشویی موریس MURIS با قطعه نو و سالم جایگزین شود.

ماشین ظرفشویی یکی از وسایلی است که در تولید و ساخت آن با قطعات پیچیده ای ساخته شده است و تعمیر ظرفشویی موریس یا تعمیر یا جایگزینی قطعات ماشین ظرفشویی موریس  MURIS باید توسط یک کارشناس با تجربه و متخصص انجام شود. در ادامه با قطعات ماشین ظرفشویی موریس MURIS بیشتر آشنا می شویم.

انواع قطعات ماشین ظرفشویی موریس MURIS

قطعات ماشین ظرفشویی موریس MURIS بطور کلی به سه دسته کلی تقسیم می شود. قطعات کنترل کننده دستگاه، قطعات مصرف کننده و قطعات انتقال دهنده. همانطور که از نام هر دسته از این قطعات ماشین ظرفشویی موریس MURIS مشخص می باشد، کارایی ها نیز مشخص است.

عیب یابی ماشین ظرفشویی موریس

 

تعمیرات ظرفشویی موریس

تعمیرات ظرفشویی موریس

علت ارور E1 در ماشین ظرفشویی موریس و نحوه رفع آن

ارور علت ارور
E1 اخطار باز بودن درب ظرفشویی

جهت رفع این کد خطا تنها کافیست مطمئن شوید درب بسته شده باشد. قفل درب را به همراه میکروسوییچ درب بررسی نموده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

علت ارور E2 در ظرفشویی موریس و نحوه برطرف کردن آن

ارور علت ارور
E2 اشکال در شیر ورودی آب

برای عیب یابی و رفع کد خطا E2 موارد زیر را بررسی نماید:

  • شیر ورودی آب را بررسی کنید.
  • مطمئن شوید شیلنگ ورودی آب نشتی نداشته باشد و آب به اندازه کافی وارد ظرفشویی میشود.

علت کد خطای E3 در ظرفشویی موریس و نحوه برطرف کردن آن

ارور   علت ارور

E3     اشکال در تخلیه آب ظرفشویی

جهت رفع این کد خطا مراحل زیر را دنبال نمایید:

ابتدا پمپ تخلیه را بررسی نمایید.

شیر خروجی آب را بررسی کنید و مطمئن شوید گرفتگی نداشته باشد.

فیلتر های ماشین ظرفشویی را بررسی نمایید و در صورت نیاز تعویض کنید.

 

در صورت بروز مشکل در ماشین ظرفشویی موریس شما، و نیاز پیدا کردنش به تعمیرات ظرفشویی موریس هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیر ظرفشویی موریس در پاسداران با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس در پاسداران به شماره تماس 22737566 تماس حاصل کنید تا خدمات تعمیر شما توسط متخصصین نمایندگی تعمیرات ظرفشویی موریس در پاسداران را در اسرع وقت به انجام برسانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر ظرفشویی موریس در پاسداران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *