تعویض باطری جاروشارژی الکترولوکس

تعویض باتری جاروشارژی الکترولوکس

تعویض باتری جاروشارژی الکترولوکس

نمایندگی تعمیر جاروشارژی الکترولوکس

نمایندگی تعمیر جاروشارژی الکترولوکس

تعویض باتری جاروشارژی الکترولوکس  در تهران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیر جاروشارژی الکترولوکس  در تهران در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیر جاروشارژی الکترولوکس  در تهران ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

بهترین مدل جارو شارژی الکترولوکس

نکته ی مهم در خرید جاروشارژی نوع کاربرد آن است، زیرا انواعی از آن ها فقط سطوح خشک مانند خاک را جمع آوری می کنند و انواعی دیگر هر دو سطح آب و خاک را جمع آوری می کند و می توان توصیه کرد نوعی که توانایی جمع آوری مایعات را دارد بهترین نوع جاروشارژی می باشد.

نمایندگی تعمیر جاروشارژی الکترولوکس

نمایندگی تعمیر جاروشارژی الکترولوکس  در تهران یکی از معتبرترین نمایندگی هاست که به دلیل تعداد و پراکندگی شعبات خود در تهران سرعت عمل بالایی در خدمت رسانی به مشتریان خود دارد. راه های ارتباطی با نمایندگی الکترولوکس برای شهروندان عزیز تهرانی می تواند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر وجود دارد.

پس از ثبت درخواست در اسرع وقت پیک نمایندگی با مراجعه به درب منزل، دستگاه شما را تحویل گرفته و به نمایندگی تعمیرات جاروشارژی الکترولوکس می برد و پس از تعمیر باز پس می گرداند و یا با موافقت شما تعمیرکار در محل به مکان مورد نظر شما اعزام می گردد.

تعویض باتری جارو شارژی الکترولوکس

هرچند جاروهای شارژی از لحاظ ابعاد کوچک و از لحاظ ساختار ساده به نظر می آیند اما باید گفت که در ساخت این دستگاه ها بخصوص در نسل جدید آنها از تکنولوژی های نسبتا پیچیده ای استفاده شده است.

و این یعنی در صورت بروز ایراد در این دستگاه بهتر این است که مسئولیت تعمیر آن به دست یک تکنسین متخصص آن دستگاه و برند سپرده شود تا با یک تعمیر صحیح و اساسی تمامی مشکلات آن رفع شود.

تعداد نمایندگی هایی که در سطح شهر تهران اقدام به تعمیر جاروشارژی های برند الکترولوکس می نمایند کم نیستند اما نکته ی مهم در زمینه ی تعمیرات دستگاه های برقی انتخاب بهترین نمایندگی تعمیر جاروشارژی الکترولوکس است که با بکارگیری تعمیرکاران کارآزموه و دوره دیده که دانش خود را به روز کرده و از ابزارآلات و شیوه های نوین در تعمیر وسیله ی معیوب بهره ببرند.

اجزای الکتریکی و مکانیکی جارو شارژی

قبل از اقدام به عیب یابی جاروشارژی آشنایی با اجزا و قطعات دستگاه به شما کمک شایانی در بخش عیب یابی و تعمیر خواهد کرد. در همین راستا لازم است بدانید، اجزای دستگاه جارو شارژی به دو بخشِ قطعات الکتریکی و قطعات مکانیکی تقسیم می‌شوند، قطعات الکتریکی دستگاه عبارت‌اند از:

  • موتور :مهم‌ ترین قطعه‌ی الکتریکی دستگاه موتور است که عملکرد سایر قطعات به آن بستگی دارد.
  • ترانس ایزوله :ترانس ایزوله رله‌ای مغناطیسی است که از اهرم، کلید متصل شده به اهرم و هسته‌ی فلزی تشکیل شده است.
  • دکمه‌های روی بدنه :این کلیدها در برخی از انواع جارو شارژی‌ها قرار دارند که اگر قطعات به درستی بسته نشده باشند، این کلیدها باز بوده و قطع بودن مدار داخلی را اطلاع می‌دهند.
  • مدارهای الکتریکی :مدارهای الکتریکی دستگاه اغلب حالت لامپ و کلیدهای روشن/ خاموش را دارند. کلیدها در مسیر فاز و نول مدار قرار دارند و لامپِ خبر با اتصال کابل به پریز روشن شده و آمادگی جارو شارژی برای آغاز کار را اعلام می‌کند.

آموزش تعمیرات و رفع ایرادات و مشکلات جارو شارژی

تعویض باتری جاروشارژی الکترولوکس

تعویض باتری جاروشارژی الکترولوکس

جارو شارژی از آن وسایل مهم است که در اکثر مواقع کار جاروبرقی را برای ما انجام می‌دهد. البته جارو شارژی‌ها وسیله‌های حساسی نیز هستند و اگر به خوبی مراقب آنها نباشیم در طول مدت استفاده ممکن است دچار مشکلات و خرابی‌هایی بشوند. در این بخش به آموزش تعمیرات جارو شارژی و رفع ایرادات و مشکلات آن خواهیم پرداخت.

گاهی از جارو شارژی بوی سوختگی بلند می‌شود، علت آن چیست؟

بوی سوختگی دستگاه جارو شارژی اغلب به تسمه‌ی دستگاه مرتبط است.

  • تسمه وظیفه‌ی منتقل کردن نیروی محرکه به غلتک برس را بر عهده دارد، اگر از جای خود خارج شود یا دچار پارگی شود نمی‌تواند کارش را به درستی انجام دهد.
  • علاوه بر این موارد سوختن تسمه نیز می‌تواند باعث ایجاد بوی سوختگیِ لاستیک مانند شود.

اگر تسمه‌ی دستگاه را بررسی کردید و مشکل از آن نبود،

  • باید موتور دستگاه را بررسی کنید، چرا که ممکن است به دلیل استفاده‌ی زیاد یا تمام شدن عمر مفید، موتور دستگاه سوخته شده باشد . بهترین کار در این حالت خرید یک موتور جدید و جایگزین کردن آن با موتور سوخته است.

چرا جارو شارژی در حین کار خاموش می‌شود؟

بررسی و رفع مواردی که در خاموش شدن جارو شارژی تاثیر گذار هستند، به شما کمک می‌ کند تا از خاموش شدن دستگاه در حین کار جلوگیری کنید. برخی از این موارد عبارت‌اند از:

  • پریدن فیوز برق و قطع شدن برق منزل
  • پر بودن محفظه‌ی دستگاه
  • معیوب بودن فیلتر جارو شارژی

برای رفع این مشکل پیشنهاد می‌شود، هر چند وقت یکبار، فیلتر جارو شارژی را بررسی کنید و همینطور محفظه‌ی دستگاه را از آلودگی‌ها پاک کنید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه جاروشارژی شما و نیاز پیدا کردن به تعویض باتری جاروشارژی الکترولوکس ، هرگز خودتان اقدام به تعمیر جاروشارژی نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات جاروشارژی الکترولوکس به شماره تماس 22737566  تماس بگیرید تا خدمات تعمیر جاروشارژی الکترولوکس در تهران و همچنین تعویض باطری جاروشارژی الکترولوکس شما توسط متخصصین نمایندگی تعمیر جاروشارژی الکترولوکس در تهران شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعویض باتری جاروشارژی الکترولوکس در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *