تعمیر یخچال فریزر کلور

تعمیر یخچال کلور

تعمیر یخچال کلور

تعمیر یخچال کلور

تعمیر یخچال کلور

تعمیر یخچال کلور توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال کلور تیم هومیکسو در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

قطعات استفاده شده به منظور تعویض قطعات برای تعمیر یخچال فریزر کلور اصل و اورجینال بوده و متخصصین خدمات تعمیر یخچال کلور و همچنین در سراسر نقاط تهران ارائه می کنند.

دفترچه راهنمای یخچال کلور

راهنمای استفاده کلیدهای تنظیم دما در یخچال ها:

در محصولاتی که کلید ترموستات داخل کابین یخچالها تعبیه شده است دارای وضعیت ذیل می باشد:

  1. وضعیت خاموش صفر یا( Off)

در این وضعیت برق ورودی به کمپرسور قطع می باشد و دستگاه خاموش است اما در مدار مدار سیم کشی دستگاه، برق وجود دارد.

  1. وضعیت روشن (ON)

در این وضعیت کمپرسور بکار می افتد و با توجه به درجه تنظیمی ولوم ترموستات دمای داخل، کنترل و دستگاه به حالت قطع و وصل می باشد که فرمان از ترموستات می گیرد، جهت راه اندازی دستگاه درجه ترموستات را روی وضعیت متوسط (۳ الی ۵) قرار دهید تا دستگاه به مدت ۲ الی ۳ ساعت و بدون باز کردن درهای آن مشغول بکار باشد، سپس مواد غذایی را داخل کابین ها قرار داده و درجه ترموستات را با توجه به شرایط آب و هوایی تنظیم کنید.

اگر می خواهید که دستگاه شما مطلوبترین برودت را داشته باشد، در فصول گرم (نقاط گرم) درجه ترموستات را در حد متوسط و در نقاط یا فصول سرد درجه ترموستات را کمتر از حد متوسط قرار دهید.

نمایندگی یخچال کلور CLEVER در تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال کلور CLEVER جهت نصب مناسب برای یخچال کلور مسیر زیر را پیشنهاد می کند :

انتخاب محل مناسب برای قرار دادن محصول در کارایی و طول عمر آن موثر می باشد. بنابراین با توجه به مطالب زیر مکان مناسبی را برای دستگاه انتخاب کنید.

محصول را در محلی نصب کنید که از وسایل و دستگاههای تولید کننده حرارت مانند: اجاق گاز، بخاری، سماور، آبگرمکن، رایاتور، شوفاژ و حتی تابش مستقیم نور آفتاب دور باشد.

فاصله ی دستگاه با دیوار باید حداقل ۱۰ سانتی متر از طرفین باشد تا هوا به آسانی اطراف کندانسور(لوله های پشت دستگاه) جریان داشته باشد تا موجب خنک شدن لوله های کندانسور شود.

از پیچ های تنظیم که در قسمت پایینی دستگاه برای تراز کردن محصول تعبیه شده است برای جلوگیری از لرزش کمپرسور هنگامی که در حالت اتوماتیک قرار می گیرد استفاده می شود.

عیب یابی یخچال فریزر کلور

عیب یابی و تعمیر یخچال کلور CLEVER توسط تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال کلور CLEVER معمولا در دو بخش مجزا صورت می پذیرد. مرحله ی اول شروع تعمیر دستگاه می باشد که همزمان با تماس شما با مجموعه هومیکسو و اعزام تعمیرکار به محل مورد نظر شما آغاز می شود.

در این مرحله متخصصین پس از آگاهی از مشکل به وجود آماده برای دستگاه شما ، مطابق تجربه های علمی و فنی که پیش از این کسب نموده به عیب یابی تخصصی ، ایراد به وجود آمده می پردازد و پس از اطمینان از علت مشکل به وجود آمده. به صورت کاملا شفاف اطلاعات مورد نیاز در ارتباط با تعمیر یا تعویض قطعات و هزینه مورد نظر برای انجام این فرآیند را در اختیار شما قرار خواهد داد.

مرحله دوم یعنی تعمیر یخچال کلور CLEVER پس از جلب رضایت شما به صورت صد در صد تخصصی توسط تعمیرکاران ما با حداقل هزینه ممکن و در سریعترین زمان صورت خواهد پذیرفت. تکنسین های نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کلور در این مرحله حداکثر تلاش خود را به کار می گیرند تا حتی الامکان با تعمیر تخصصی قطعات به جای تعویض آن ها ، هزینه های تعمیر یخچال کلور شما را کاهش دهند.

در آخر تعمیرکاران وظیفه دارند پس از رفع ایرادات بوجود آمده طی دو مرحله اساسی عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی کلور، دستگاه را به صورت سالم مثل روز اولی که خریداری نمودید به شما تحویل دهند. و همچنین تضمین های لازم در ارتباط با خدماتی که انجام شده را به شما ارائه نمایند.

معایب یخچال کلور

کلور CLEVER یک برند تولید کننده ی ایرانی است که به تازگی وارد عرصه ی لوازم خانگی شده  و برای رقابت با برندهای مطرح خارجی و حتی برخی از برندهای ایرانی راه طولانی در پیش دارد که البته مشتری ها با اطمینان به برندهای ایرانی و توجه به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها می توانند زمینه را برای رشد و شکوفایی این برندها فراهم کنند.

برخی از مشکلات متداول یخچال و دلایل بروز آن ها 

یخچال سر و صدای زیادی دارد ، دلیل بروز این مشکل چیست 

از دلایل اصلی سر و صدای یخچال میتوان به موارد زیر اشاره کرد

یخچال تراز نیست ، با یک وسیله تراز یخچال را تراز کنید 

شل شدن لوله های کمپرسور و یا کویل کنداسور که بر اثر ضربه خوردن و یا گذست زمان اتفاق می افتد که با سفت کردن اتصالات با پیچ گوشتی امکان برطرف کردن این مشکل است 

فن یخچال را بررسی کنید این امکان وجود دارد که پره های فن شکسته باشند و یا با برفک ها برخورد میکنن فن را بررسی کنید و از وجود نداشتن خرابی در فن مطمعن شوید 

اگر در صورت ایجاد صدای زیاد در یخچال خاموش روشن نیز میشود این امکان وجود دارد که موتور فن دچار خرابی شده است 

در صورت شنیده شدن صدا در فریزر لازم است که موتور فن اپراتور را بررسی کنید 

علت نشست آب از یخچال چیست 

لوله زه کش از جای خود در آمده است و به درستی درون سینی آبریز قرار نگرفته است 

سینی تخلیه آب شکسته است 

درست انجام نشدن عملیات دیفرانس و ذوب برفکها 

وجود مسدودیت در لوله تخلیه یخچال 

وجود خرابی در لوله های متصل به یخساز یا آبسرد کن 

نشست آب از شیر آب ورودی به یخچال 

وجود نشتی از فیلتر آب یخچال 

و …

 

.

نمایندگی تعمیرات یخچال کلور CLEVER  در تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال کلور

نمایندگی تعمیرات یخچال کلور

روشهای جلوگیری از ایجاد برفک

  1. از عوامل ایجاد برفک، قراردادن غذا و اجسام فریزری به صورت گرم در فریزر می باشد. دقت کنید که همیشه هر ماده ی پختنی را در هوای محیط خنک کرده و سپس داخل فریزر قرار دهید.
  2. عامل دیگر که می تواند در ازدیاد برفک موثر باشد قراردادن مواد روباز داخل فریزر است. سعی کنید که در حد امکان هر ماده ای را قبل از قراردادن در فریزر، توسط کیسه های فریزری بسته بندی کرده و هوای آن را خارج نمائید.
  3. هرگونه آسیب دیدگی نوار دور درب و یا تاب برداشتن درب فریزر که از هوابندی آن جلوگیری کند، عامل موثری در ایجاد برفک است. در صورت بروز این مشکل از متخصصین نمایندگی تعمیرات هومیکسو کمک بخواهید.

نظافت داخل وخارج محصول

قسمتهای داخلی بدنه محصول را با محلول، یک قاشق غذاخوری جوش شیرین در یک لیتر آب نیم گرم، با استفاده از یک اسفنج نرم شسته و سپس با پارچه نرم، تمیز کرده و سپس خشک کنید.

توجه: از شستن دستگاه با مواد قلیایی و پودرهای شستشو و اجسامی مانند اسکاچ یا سیم ظرفشویی جدا خودداری کنید.

قسمتهای خارجی دستگاه را با محلول آب گرم و کمی مایع ظرفشویی تمیز کنید.

در صورت بروز مشکل در یخچال فریزر کلور شما، و نیاز پیدا کردنش به تعمیر یخچال کلور هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیر یخچال کلور با کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال کلور به شماره تماس 22737566 و نیز 88592650 تماس حاصل کنید تا خدمات تعمیر یخچال کلور شما را در اسرع وقت به انجام برسانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر یخچال کلور کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *