تعمیر گاز رومیزی تکا

تعمیر گاز رومیزی تکا

تعمیر گاز رومیزی تکا، تعمیرات گاز رومیزی تکا

شعار ما در تعمیرات گاز رومیزی تکا  ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات در کوتاهترین زمان ممکن می باشد. روند کار ما نیز به این شکل است که پس از تماس با تعمیر گاز رومیزی تکا و اعلام مشکل اجاق رومیزی، باید منتظر تماس کارشناس بمانید تا کارشناس با شما تماس بگیرد. کارشناس نهایتاً پس از یک ساعت با شما تماس میگیرد و مشکل اجاق گاز شما را جویا خواهد شد. از سویی سوالاتی برای عیب یابی اجاق رومیزی از شما خواهد پرسید که به روند تعمیر کمک خواهد کرد. پس از مکالمه و پرسش های مختلف، کارشناس هماهنگی لازم را برای حضور در محل زندگی و یا محل کار به عمل آورده و در اسرع وقت به محل کار یا زندگی شما مراجعه خواهد نمود.

پس از مراجعه کارشناس تعمیرات گاز رومیزی و بررسی مشکل، اطلاعات کافی برای انجام تعمیرات و هزینه نهایی آن را به اطلاع شما خواهد رساند که با کسب رضایت و اطمینان از رضایت شما، کار خود را آغاز خواهد نمود.

تعمیر گاز رومیزی تکا

تعمیر گاز رومیزی تکا

گاز رومیزی تکا یکی از محصولات شرکت اسپانیا می باشد که با 5 سال گارانتی به مشتریان به فروش می رسد و این گارانتی شامل قطعات و تعمیرات پس از فروش می باشد. این گاز رومیزی از کیفیت کارکرد خوبی بهره می برد اما این دلیل نمی شود که مانند سایر وسایل خانگی با مشکل روبرو نشود. گاهی برخی خرابی ها در اجاق رومیزی می تواند مشکل ساز شود، به ویژه اگر شما مهمانی در راه داشته باشید و بیشتر کارهای خود را انجام نداده باشید. ما در تعمیرات تکا رومیزی به شما بهترین خدمات را در اسرع وقت ارائه می دهیم و به شما کمک می کنیم کارهایتان عقب نیفتد. ما در تعمیرات گاز رومیزی تکا از بهترین کارشناسان دوره دیده و با مهارت بالا برای انجام تعمیرات گاز رومیزی تکا بهره می بریم.

انواع گاز های رومیزی تکا

گاز رومیزی استیل :

صفحه گاز های استیل یا همون گاز استیل که دامنه بیشتری از تولیدات کارخونه های تجهیزات آشپزخانه رو تشکیل می ده و در بازار نیز طرفداران بیشتری رو داره یکی از محصولات این دسته بندی هست.
تنوع گازهای استیل به دو دسته گاز استیل ساده و گاز استیل آجدار تقسیم میشه.
در مدل های ساده یک صفحه صاف و صیقلی روی سطح رو پوشونده که هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ نظافت انتخاب راحت تری برای مشتریان خواهد بود ولی خوب یه مشکل هم داره اونم اینه که جای خط و خش روش می مونه .
دسته دوم که همون گازهای استیل آجدار هست سطح ناهموارتری نسبت به گازهای استیل ساده رو دارن و اگه بخوایم توضیح بدیم به صورت نقطه های درشت روی تمام صفحه دیده میشن.این مدل گازها خط و خش رو دیگه نشون نمی دن ولی در عوض نظافتشون هم سخت تر هست.

گاز رومیزی شیشه ای :

این صفحه گازهای زیبا کارکردی کاملا مشابه با گازهای استیل رو دارند ولی با ظاهری کاملا متفاوت. صفحه شیشه ای پوشیده شده بر روی سطح اجاق گاز از سکوریت می باشد و ضخامت استاندارد آن ها ۸ میلیمتر است.
البته بسته به شرکت تولید کننده و کیفیت شیشه استفاده شده بر روی آن از مقاومت در برابر حرارت و ضربه متفاوتی برخوردار می باشند.
نمای ظاهری این اجاق گاز های رومیزی باعث میشود که انتخاب برایمان سخت شود چرا که وقتی این مدل رو توی آشپزخانه قرار دهیم تازه متوجه میشویم که چقدر هارمونی قشنگی بوجود میاد.
نظافت این گازها بسیار راحت انجام میشه و شما با یه پارچه نم دار و البته کمی اتک به راحتی چربی و کثیفی روی گاز رو از بین می برید. این صفحه گاز ها در رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شوند ولی عمده آنها سفید – مشکی و خاکستری است

گاز رومیزی استیل و شیشه :

این مدل از گازها تلفیقی بین شیشه و استیل می باشد و البته گرانتر از مدل های قبلی است و عموما طراحی آنها نیز زیباتر است.
در برخی شیشه بیشتر روی صفحه کار شده و در برخی استیل بیشتر . در بعضی از مدل ها دور کار استیل است و  در بعضی دیگر در پایین گاز دقیقا جای ولوم ها

گاز رومیزی لعابی :

این مدل از گازها که چند سالی است در بازار رواج پیدا کرده و البته مشتریان کمتری را به سمت خود می کشد از یک صفحه لعابی ساخته شده که در رنگ های سفید بژ کرم و مشکی و قهوه ای در بازار پیدا میشود.
خصوصیات این گاز ها اینه که جای خط و خش روشون نمیوفته،ظاهر یک دست تری رو با بقیه قطعات گاز داره و خوب خاص بودن یکی دیگه از مزایاشه و نباید این مورد هم ندید که نظافت راحت تری رو دارند ولی خب در گل ظاهرشون خیلی سخت پسند هست.

تعمیر گاز رومیزی تکا

تعمیر گاز رومیزی تکا

مرکز تعمیرات گاز رومیزی تکا چه تعمیراتی را انجام می دهد؟

همانطور که گفته شد، اجاق رومیزی تکا با وجود کیفیت کارکرد و استحکام در طراحی، از خرابی و مشکل مستثنی نمی باشد و مشکلات و خرابی های آن می تواند شامل موارد زیر باشد:
⦁ زرد شدن رنگ شعله گاز رومیزی
⦁ ضعف در شعله گاز به طوری که زیاد کردن میزان آن، شعله همچنان ضعیف است.
⦁ وزش و صدا در شعله اجاق رومیزی
⦁ دود کردن شعله اجاق رومیزی
⦁ از کار افتادن پیلوت اجاق رومیزی

درمرکز تعمیر گاز رومیزی تکا  این موارد و بسیاری از دیگر مشکلات و خرابی های اجاق گاز رومیزی رفع می شود. در صورت روبرو شدن با هر یک از این مشکلات بدون اتلاف وقت با ما در تعمیر گاز رومیزی تکا تماس بگیرید و خدمات لازم را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت کنید.

در صورت خرابی گاز رومیزی تکا میتوانید با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه کارشناسان ما را مطلع سازید از مشکل دستگاهتان تا در کوتاه ترین زمان تکنسین مربوطه را برای تعمیر گاز رومیزی تکا شما به محل مورد نظرتان اعزام نمایند:

02144287993

02188592650

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر گاز رومیزی تکا کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *