تعمیر کتری برقی

تعمیر کتری برقی

تعمیر کتری برقی

از آنجا که ما از سماور و کتری برای درست کردن چای استفاده میکنیم و امروزه با پیشرفت تکنولوژی سماور ها و کتری برقی ها جای سماورها و کتری های معمولی را گرفته اند ، این طبیعی است که پس از استفاده مداوم از کتری برقی دچار مشکلاتی اما نگران نباشید شما دوستان عزیز میتوانید برای تعمیر کتری برقی خود به نمایندگی تعمیر کتری برقی مراجعه کنید و مشکل کتری برقی خود را حل نمایید .

تعمیر کتری برقی

نمایندگی تعمیر کتری برقی

نمایندگی تعمیر کتری برقی با داشتن کادری مجرب تکنسین های دوره دیده ، با تجربه آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر کتری برقی به شما دوشتان عزیز است . از آنجا که مکلات کتری برقی به دوسته تقسیمه میشنود که دسته اول مشکلاتی هستند که با کمی آشنایی با اجزا و مشکلات کتری برقی خودمان میتوانیم آن هارا برطرف کنیم . اما دسته دوم مشکلاتی هستند که برای رفع اینگونه مشکلات نیاز به تخصص بالایی دارد که شما در صورت بروز اینگونه مشکلات میتوانید به نمایندگی تعمیر کتری برقی همیکسو مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید . نمایندگی تعمیر کتری برقی  همیکسو در صورت خرابی قطعه ، قطعه اصلی و فابریکی را جایگزین قطعه معیوب می کند . شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز اینگونه مشکلات با نمایندگی تعمیر کتری برقی تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید .

اجزای کتری برقی

المنت کتری برقی

کلید اتومات کتری برقی

ترموستات چای ساز

کوپل ترموستات (برق رسان)

فیوز حرارتی

سوکت کتری برقی

کابل چای ساز

صفحه گرم کننده

نمایشگر درجه حرارت

تعمیر کتری برقی در نمایندگی تعمیر کتری برقی

برخی از مشکلات متداول کتری برقی و دلایل بروز آن ها

خرابی کلید کتری برقی ، کار نکردن المنت ، پریدن فیوز بعد از روشن کردن دستگاه ، خاموش نشدن بعد از جوش آمدن آب

خرابی کلید کتری برقی و دلایل بروز آن

یکی از شایع ترین مشکلاتی که برای کتری برقی پیش میاید خراب شن کلید آن است که این مشکل دو دلیل اصلی دارد . از آنجا که با جوش آمدن آب و برخورد بخار به کلید پس از جوش آمدن آب به حالت اولیه خود بر می گردد اما در صورت بروز مشکل برای کلید کتری برقی دیگر این اتفاق نمیافتد . دلایل بروز ای مشکل به شرح زیر است

به احتمال زیاد دلیل بروز این مشکل این است که المنت دستگاه شما یکسره شده است

از دلایل دیگر این مشکل میتوان به قطع شدن سیم برقی اشاره کرد

از آنجا که تعمیر کتری برقی که دکمه آن خراب شده است نیاز به باز کردن دستگاه داریم باید تعمیر آن را به یک متخصص بسپاریم در صورت بروز مشکل برای کلید کتری برقی میتوانید برای تعمیر آن به نمایندگی تعمیر کتری برقی مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

المنت دستگاه کار نمی کند دلیل بروز این مشکل چیست

المنت یکی از اصلی ترین وسیله های کتری برقی است زیرا وظیفه گرم کردن آب دستگله را به عهده ود صورت خرابی المنت دستگاه دیگر قادر به داغ کردن آب نیست .

یکی از دلایل اصلی این است که المنت دستگاه فرسوده شده است لطفا بطور مداوم فیلتر دستگاه را تعویض کنید .

دلیل دوم این است که اتصالات و یکی از پایه های  این قطعه باشد که در صورت بروز این مشکل میتوانید قطعه را تعویض و یا تعمیر کنید

نمایندگی تعمیر کتری برقی

پریدن فیوز بعد از روشن کردن دستگاه علت بروز این مشکل چیست

شاید این مشکل برای پیش آمده باشد که دستگاه را به برق وصل کرده اید ولی بعد از روشن کردن دستگاه فیوز خانه می پرد دلیل بروز این است که اتصالات داخلی کتری برقی دچار مشکل شده است که برای رفع این مشکل باید به نمایندگی تعمیر کتری برقی مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید

خاموش نشدن بعد از جوش آمدن آب در صورت بروز مشکل چه باید کرد

دلیل اصلی این مشکل خرابی در سنسور دمای دستگاه است که وطیفه این قطعه تشخیص دادن دمای آب و خاموش کردن کتری برقی است که رفع کردن این مشکل نیاز به تخصص بالایی دارد که در صورت بروز اینگونه مشکلات باید به نمایندگی تعمیر کتری برقی مراجعه کنید و مشکل خود را بر طرف کنید

دفترچه راهنمای تعمیر همزن

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای تعمیر کتری برقی

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر همزن خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر کتری برقی آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر خردکن در نمایندگی تعمیر کتری برقی چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195​​

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *