تعمیر چرخ گوشت, چرخ گوشت

تعمیر چرخ گوشت

تعمیر چرخ گوشت

آیا چرخ گوشت شما دچار مشکلاتی از جمله روشن نشدن دستگاه ، صدا دادن موتور چرخ گوشت ، نچرخیدن تیغه چرخ گوشت و … غیره شده است شما میتوانید با مطالعه این مقاله کمی مشکل خود  را حل نمایید اما برخی از مشکلات وجود دارند که نیاز به تخصص دارند و شما میتوانید در صورت بروز همچین مشکلاتی با همیکسو تماس گرفته و مشکل خود را برطرف کرده .

تعمیرات تخصصی چرخ گوشت

مشکلات متداول چرخ گوشت و راه حل برطرف کردن آن ها

چرا چرخگوشت روشن نمیشود ، در صورت بروز مشکل چه باید کرد

اگر چرخ گوشت شما روشن نمیشود ابتدا به وسیله متر و یک وسیله برقی دیگر پریز را چک کرده و از سالم بودن ان مطمعن میشویم در صورت سالم بودن پریز دو شلخه را چک کرده و اگر دو شاخه هم سالم باشد ممکن است ایراد از آرمیچر،فیوز، قطب های هسته ، محافظ موتور و یا اتصالات داخلی باشد .

چرا تیغه چرخگوشت نمی چرخد ، در صورت بروز مشکل چه باید کرد

خرابی دوپلینگ یکی از دلایل اصلی نچرخیدن تیغه چرخ گوشت است . خرابی کوپلینگ به دلیل خرابی شش گوش خروجی گیربکس یا خرابی شش گوش اسکرول رخ می دهد که با تعویض این قطعات مشکل برطرف میشود

چرا موتور چرخگوشت صدا می دهد ، در صورت بروز همچین مشکلی چه باید کرد

دلیل اصلی این مشکل خرابی یاتاقان است که با تعویض مشکل حل میشود . در غیر این صورت پروانه ها هرز شده اند که با محکم کردن بر روی محور مشکل حل میشود .

چرا از جعبه دنده چرخگوشت گریس نشست می کند ، در صورت بروز مشکل چه باید کرد

واشرهای نمدی را بررسی می کنیم که واشر ها کند نشده باشند . دیلیل دیگر می تواند شل بودن اتصالات جعبه دنده یا تیغ دستگاه که کند شده باشد اشاره کرد .

چرا مشتریان همیکسو را برای چرخ گوشت خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیرات چرخ گوشت اماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرت در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

هزینه تعمیر چرخ گوشت چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما تمام سعی همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *