تعمیر ماکروفر لوفرا

تعمیر ماکروفر لوفرا

تعمیر ماکروفر لوفرا ، تعمیرات ماکروفر لوفرا

امروزه یکی از دغدغه های اکثر خانواده ها تعمیر ماکروفر لوفرا آنهاست چون تعمیرات ماکروفر لوفرا مثل دیگر تعمیرات ماروفر ها نیست و باید حتما متخصصین این برند آن را تعمیر کنند که دوره های آموزشی تعمیرات ماکروفر لوفرا را دیده باشند و از تجربه بالای تعمیر ماکروفر لوفرا بهره مند باشند  شما در صورت خرابی ماکروفرتان میتوانید با گارانتی دستگاه تماس بگیرید تا برای تعمیرات اقدام کنند در صورت اتمام زمان گارانتی ماکروفرتان با مرکز تعمیرات ماکروفر لوفرا که زیر نظر نمایندگی لوفرا است تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه های منصفانه که با تاییده اتحاده و نمایندگی است ماکروفر شما را تعمیر کنند.

تعمیرات ماکروفر لوفرا

تعمیر ماکروفر لوفرا

برای اینکه ماکروفر شما دیرتر به تعمیر نیاز پیدا کند کافیست نکاتی را رعایت کرده ، در ادامه مقاله به بعضی از نکات اشاره میکنیم.

چگونه چربی زدایی ماکروفر را انجام دهیم؟

چربی زدایی ماکروفر به طور مرتب امری ضروری است، زیرا هر بار که ماکروفر کار می کند، باقی مانده های غذا به داخل آن می چسبند و در معرض سوختگی قرار می گیرند و ممکن است در طولانی مدت به قطعات داخلی دستگاه شما آسیب وارد کند و شما را نیازمند تعمیر ماکروفر لوفرا کند.مواد مورد نیاز برای مخلوط جوش شیرین عبارتند از: جوش شیرین (جزء اصلی)، سرکه و لیمو. همچنین به یک دستمال مرطوب، اسکاچ یا سیم ظرفشویی، آب و یک کاردک نیاز خواهید داشت.
برای درست کردن این مخلوط، یک کاسه بردارید و نصف پیمانه جوش شیرین وآب، یک عدد لیمو و به مقدار کافی سرکه را با یکدیگر مخلوط کنید تا خمیری نرم بدست آید. این مخلوط یک گزینه ی خوب برای این منظور می باشد چرا که جوش شیرین یک ساینده ی خفیف است که باعث از بین بردن ذرات و لکه ها از بسیاری از سطوح می شود. همچنین هر نوع بویی را از بین می برد. وقتی با سرکه چربی ها را از بین می برد و سطح مورد نظر را تمیز و براق می سازد. آب لیمو بوی دلپذیری به ماکروفر شما می دهد.

  • از پودرهای تمیزکننده فلزی، پاک کننده های ساینده، پد های پشمی، استفاده نکنید.چونکه می تواند به کنترل پنل، و سطوح داخلی و خارجی اجاق ها آسیب برساند. استفاده از یک اسفنج با مواد شوینده خفیف یا یک حوله کاغذی با پاک کننده شیشه ای اسپری کافی است ، شیشه پاک کننده اسپری را به یک حوله کاغذی بمالید و به طور مستقیم بر روی مایکروفر اسپری نکنید.
  • در فواصل منظم، به ویژه اگر ناپایداری رخ داده است، صفحه چرخان را برداشته و پایه ی ماکروفر را پاک کنید.
  • ماکروفر با صفحه چرخان کار می کند ، هنگامی که میز متحرک برای تمیز کردن برداشته شده است، ماکروفر  را اجرا نکنید.
  • برای تمیز کردن سطوح داخلی، جلو و عقب درب و باز کردن درب از پاک کننده، آب و پارچه نرم استفاده کنید.

نكات ايمني در استفاده از ماکروفر

  • دستگاهی که دچار ضربه خوردگی، شکستن شیشه و عیب شده است را به هیچ عنوان روشن نکنید. در استفاده از ماکروفر بسیار این موضوع حیاتی می باشد که درب آن کاملا بسته شده باشد و دستگاه دچار ضربه، شکستگی و شل شدن نوار دور درب نباشد. این عوامل سبب ایجاد امواج الکترومغناطیسی شدید و آسیب رسیدن به انسان می گردد.
  • هرگز بر روی ماکروفر چیزی قرار ندهید. معمولا محفظه ای در بالا یا کنار ماکروفر قرار داده شده است که مربوط به فن دستگاه می باشد و هرگز نباید روی آن پوشانده شود. پوشاندن آن باعث نپختن کامل غذاها می شود.
  • هنگامی که درون دستگاه چیزی نیست آن را روشن نکنید. برای اینکه خیالتان از ناگهانی روشن شدن دستگاه راحت باشد همیشه یک استکان آب درون آن قرار دهید تا در صورت روشن شدن، امواج جذب شده را جذب کند.
  • سینی گردان و یا قفسه ماکروفر را بلافاصله بعد از استفاده، به هیچ عنوان نشویید. ای کار باعث شکسته شدن سینی شیشه ای ماکروفرمی شود که در پیدا کردن آن هم با مشکل مواجه می شوید.
  • مواد غذایی خیلی چرب را در ماکروفر قرار ندهید زیرا ممکن است روغن آن جوشیده و باعث جرقه در ماکروفر شود.
  •  از ماکروفر نباید برای تهیه غذا و گرم کردن آن در تعداد بسیار بالا استفاده نمود.
  •   هرگز موادي چون کيسه فريزر، کيسه نايلون، روزنامه يا فويل آلومينيوم را داخل مايکروفر قرار ندهيد.
تعمیرات ماکروفر لوفرا

تعمیرات ماکروفر لوفرا

در مواقع بحرانی مثل موارد زیر بسیار مراقب بوده و حتما با مرکز تعمیرات ماکروفر لوفرا تماس بگیرید.

  • اگر آتش در داخل ماکروفر ايجاد شد، در آن را بسته نگهداريد، سيم را از برق بكشيد و به آتش‌نشاني زنگ بزنيد.
  • هيچ‌گاه داخل سيستم را دستكاري نكنيد و سعي نكنيد خودتان آن را تعمير كنيد؛ چون ولتاژ بالاي آن ممكن است موجب مرگ شما شود.
  • اگر ماکروفر شما خراب شده و فكر مي‌كنيد تشعشعات از كنار در آن نشت مي‌كند، از آن استفاده نكنيد و به مراكز تعمیر ماکروفر لوفرا اطلاع دهيد.
  • درزهاي در را وارسي کنيد، آنها را تميز نگهداشته و مراقب باشيد که قفل دستگاه به خوبي عمل کند.
  • اگر دستگاه مايکروفر اشکالي حتي جزئي، پيدا کرده است، آن را براي تعمير به متخصص بسپاريد و قبل از آن به هيچ وجه از آن استفاده نکنيد.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماکروفرتان با مرکز تعمیرات ماکروفر لوفرا تماس بگیریدتا در کوتاه ترین زمان برای تعمیر ماکروفر لوفرا شما اقدامات لازم را انجام دهند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به منزلتان اعزام میکنند:

02188592650

02122737566

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *