تعمیر ماکروفر زیگما

تعمیر ماکروفر زیگما

تعمیر ماکروفر زیگما ، تعمیرات ماکروفر زیگما

تعمیر ماکروفر زیگما را حتما در مراکز معتبر انجام دهید چون مارک زیگما یکی از برند های تخصصی هست که فقط باید در نمایندگی تعمیرات ماکروفر زیگما انجام شود تا مطمئن باشیم از لوازم اورجینال استفاده شده و آسیب دیگری به دستگاه زده نخواهد شد.

اگر ماکروفر شما از کار افتاده و یا دیگر مثل قبل کار نمیکند با گارانتی تعمیرات ماکروفر زیگما خود تماس بگیرید تا برای تعمیرات اقدامات لازم را انجام دهند و در صورت تمام شدن زمان گارانتی دستگاه خود با شرکت ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه مصوب نمایندگی و اتحادیه ماکروفر شما را تعمیر کنند. برای اینکه ماکروفر شما دیرتر نیاز به تعمیر پیدا کند بهتر است نکات زیر را رعایت کنید.

توصیه های ایمنی برای استفاده از ماکروفر

با رعایت نکات ایمنی زیر می توانید مانع از سوختگی های دردآور و آتش سوزی بشویدو کمتر به مرکز تعمیر ماکروفر زیگما نیاز پیدا کنید.

  • مایکروفر در صورتی که درش خراب است و یا به طور درست و ایمن بسته نمی شود، هرگز نباید روشن شود.
  • اجسام فلزی نباید در ماکروفر قرار داده شوند مگر اینکه برای استفاده در ماکروفر طراحی شده باشند.
  • گرم کردن مایعات در ماکروفر باید با احتیاط انجام شود و در هنگام بیرون آوردن از ماکروفر از دستکش فر استفاده شود
  • ماکروفر باید به طور منظم تمیز شود و نباید در حالی که خالی است، روشن شود.
  • هیچ وقت بطری شیر کودک را داخل مایکروفر نگذارید.
تعمیرات ماکروفر زیگما

تعمیرات ماکروفر زیگما

نکات مهم استفاده از ماکروفر

وقتی از مایکرویو استفاده می نمایید ، در آن باید خوب بسته و چفت گردد.

اگر نور، فن ، سینی چرخشی وقتی درب ماکروفر باز است کار می کند ، ازآن استفاده ننمایید و حتما گزارش خرابی آن را بدهید.

ماکروفر را مستقیما به پریز برق بزنید و از سیم رابط استفاده نکنید.

ماکروفر را در جایی بگذارید که ارتفاع مناسب را داشته باشد ، و همه بتوانند راحت از آن استفاده نمایند.

غذا ها را دور از صورتتان بیرون بیاورید. ممکن است بخار گرم آن صورتتان را بسوزاند.

غذاها درماکروفر ممکن است یکنواخت گرم نشود یا خیلی گرم بشود قبل از اینکه آن را به بچه ها بدید حتما تست کنید.

ماکروفری را بخرید که حتما لیبل اینکه کنترل شده را داشته باشد.حتما کارت عضویت آن را پر کنید و تحویل دهید، بااین کار سازنده می تواند در صورت هر مشکلی به شما دسترسی داشته باشد

قبل از اینکه بخواهید غذا ها را یخ زدایی نمایید ، مواد غذایی را از بسته بندیشان خارج کنید. روی آن سلفون نکشید چون پلاسیک در برابر دماهای بالا مقاومت ندارد. قدرت یخ زدایی را 30 تا 40 درصد  قدرت ذوب قرار دهید تا به آرامی مواد غذایی یخ زدایی گردند.

گوشت و غذاهای مرکب شده از گوشت ، مرغ، تخم مرغ و ماهی را بلافاصله بعد از اینکه در ماکروفر یخ زدایی شد بپزید. در حین یخ زدایی در ماکروفر،غذاها گرم می شوند و ممکن است باکتری های موجود در آن چند برابربشود.

برای پوشاندن روی ظروف غذایی باید از ظروفی استفاده شود که در مایکروفر قابل استفاده است . کلا باید از ظروفی در ماکروفر استفاده گردد که لیبل ماکروفر خورده باشد حتی برای ظروف چینی و سرامیکی به این نکته توجه کنید.

دستورات غذایی که باید با آب زیاد پخته بشود را در ماکروفر استفاده ننمایید ، مثل پاستا، اولاکه خوب در مایکروفر نمی پزد و دوم اینکه روی اجاق گاز در زمان کمتری آماده می شود.

گه گاهی غذاها را هم بزنید و برگردانید تا گرما به همه ی قسمت های آن برسد.

اگر امکانش هست موادغذایی را به تکه های کوچکتری ببرید .تکه های کوچکترنسبت به بزرگتر زودتر می پزد.

تعمیر ماکروفر زیگما

تعمیر ماکروفر زیگما

مزایای استفاده از ماکروفر
ماکروفر در پخت و گرم کردن غذا سریع تر از اجاق گازهای معمولی هستند. بعضی ویتامین ها وقتی غذا با ماکروفر پخته شود بیشتر از حالتی که با اجاق گاز پخته شود باقی می مانند. زیرا زمان طولانی در پخت مواد مغذی در غذا را از بین می برد. ماکروفر به جای استفاده از گاز و سوخت های فسیلی از برق استفاده می کند که باعث می شود اثر کربن کاهش پیدا کند. ماکروفر غذا را برشته نمی کند؛ مخصوصا پروتئین را. موجودات خطرناک و غیر مفید زمان کمتری برای رشد کردن در غذا دارند زیرا غذا در زمان کوتاهی در دمای بالایی قرار می گیرد و فورا استفاده می شود.
مطابق با قوانین سازمان غذا و داروی ایالات متحده امریکا، تمام ماکروفرهای مدرن با کلیدهای خاموش کننده ای ساخته شده اند که زمانی که در آن باز باشد، دستگاه را از کار کردن باز می دارد. بعضی از مدل ها دارای سنسورهایی هستند که بخار و یا سطح دما را تشخیص داده و پخت غذا را در نقطه معینی متوقف کرده تا غذا خشک نشود. همچنین ماکروفرها باید دارای استانداردی باشند که مبنی بر این است که نباید بیش از 5 میلی وات بر سانتی متر مربع را بیش از 2 اینچ از واحد تابش انجام دهند. این استاندارد از به وجود آمدن هر گونه مشکل برای کسانی که در قلبشان از باتری استفاده می کنند، جلوگیری می کند.

در صورت خرابی هر گونه مشکلی برای دستگاه شما با مرکز تعمیر ماکروفر زیگما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیرات ماکروفر زیگما به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی ماکروفر خود کارشناسان ما با بررسی دقیق به متخصصین مربوطه ارجاء داده تا برای تعمیرات ماکروفر زیگما اقدامات لازم را انجام دهند.

02144287993

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *