تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در رسالت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در رسالت

 

تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در رسالت توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در رسالت در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر لباسشویی تکنوکیت در رسالت تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در رسالت، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در منزل

 

یکی از لوازم خانگی ضروری در هر منزلی ماشین لباسشویی است. امروزه ماشین‌های لباسشویی با تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته در اختیار خانواده‌ها قرار دارند و در حقیقت از پرکاربردترین وسیله ها در منازل هستند.

اما لوازم خانگی با تکنولوژی‌های پیشرفته نیز ممکن است بر اثر استفاده نادرست و یا عوامل دیگر دچار اشکال شده و نیاز به تعمیر پیدا کنند.

ماشین لباسشویی تکنوکیت یکی از برندهای معتبر بوده که امکانات و کیفیت بسیار مناسبی داشته و طرفداران زیادی نیز در بین خریداران دارد.

با کمک تعمیرکاران مجرب و متخصص در مرکز معتبر نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در رسالت هومیکسو دیگر نگران خرابی ماشین لباسشویی خود نباشید و تعمیر لباسشویی تکنوکیت در رسالت را به دست متخصصین حرفه‌ای این مرکز بسپارید.

 

تعمیر تایمر لباسشویی تکنوکیت

دلایل خرابی تایمر ماشین لباسشویی

 

  • خرابی موتور تایمر دستگاه
  • اشکال در کنترل کننده سطح آب (هیدروستات)
  • دستگیره یا دکمه تایمر
  • خرابی میکروسوئیچ درب لباسشویی
  • پمپ تخلیه ماشین لباسشویی
  • شیر ورودی آب

نمایندگی لباسشویی تکنو کیت

 

توصیه های نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در رسالت برای شستشوی صحیح لباس ها با لباسشویی تکنوکیت به شرح زیر می باشد :

 

  • بسیاری از افراد در زمان شستن لباس ها و ملحفه ها، لباس های زیر را نیز داخل ماشین لباسشویی می اندازند. این در حالی است که به عقیده دکتر چارلز جبرا، استاد میکروبیولوژی دانشگاه آریزونا، یکی از اصلی ترین منابع انتشار میکروب ها در محیط های مرطوب و بسته، لباس های زیر هستند. بنابراین بهتر است که این لباس ها را همراه با باقی شستنی ها داخل محفظه ماشین قرار ندهند. علاوه بر این احتمال دارد که آلودگی لباس های دیگر به لباس های زیر سرایت کند و موجبات تحریک پوستی یا حتی عفونت دستگاه تناسلی را فراهم بیاورد. بنابراین بهتر است لباس های زیر را با آب داغ و مواد شوینده ملایم بشویید و زیر نور مستقیم آفتاب خشک کنید.
  • بسیاری از خانم ها برای اینکه رنگ و کیفیت ملحفه ها، روبالشی ها و روتختی را حفظ کنند، آنها را با آب ولرم و دور کند ماشین لباسشویی می شویند. در حالی که رابرت ویتز، میکروبیولوژیست معتقد است که روبالشی ها و روتختی ها، یکی از بهترین مناطق برای ایجاد آلرژی و حفظ گرد و غبار هستند. بنابراین باید تمامی کالاهای خواب را دست کم هر دو هفته یک بار با دور تند ماشین و یا آب کاملا داغ بشویید وبرای اینکه از آلرژی زا شدن آنها جلوگیری کنید باید این کالاها را به دور از گرد و غبار محیط بیرون و در داخل خانه خشک کنید.
  • به ندرت پیش می آید که کپک ها در محیط های خشک تولید و تکثیر شوند اما همواره فضاهای مرطوب، محل مناسبی برای تولید و تکثیر انواع مختلفی از کپک ها هستند. برخورد این کپک ها با بدن نیز موجب بروز خارش چشم ها، خس خس سینه و احتقان در افراد می شود. این حالت به خصوص در افراد مبتلا به آلرژی گسترده تر خواهد بود. بنابراین برای پیشگیری از تکثیر و تولید کپک ها در ماشین لباسشویی، پس از پایان شست و شو، در آن را به طور کامل باز بگذارید تا بخار و هوای داخلی ماشین به طور کامل خارج شود. علاوه بر آن باید قسمت لاستیکی دور در را هم با دستمال خشک کنید.
  • اگر ماشین لباسشویی را داخل رختکن حمام قرار داده اید، باید بدانید که در معرض ابتلا به بیماری های پوستی هستید. عوامل آلرژی زا به پرده حمام، لباس های داخلی حمام و لوازمی مانند لیف منتقل می شوند و نتیجه آن چیزی جز ابتلا به بیماری های پوستی نیست.
    ماشین لباسشویی را باید در محیطی باز مانند آشپزخانه قرار دهید تا بتوانید بعد از پایان کار شست و شو، پنجره را برای خروج هوا و بخار متصاعد شده از لباس ها باز بگذارید. به این ترتیب از تکثیر کپک ها و قارچ ها جلوگیری می کنید.

آموزش تعمیر لباسشویی تکنوکیت

 

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در رسالت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در رسالت

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در رسالت  به منظور آسان تر ساختن مسیر تعمیر لباسشویی تکنوکیت، مسیر زیر را ارائه می دهد :

عملیات آبگیری لباسشویی تکنوکیت متوقف نمی‌شود

 

  • ممکن است مشکل از شیر ورودی آب باشد.
  • اگر آبگیری با قطع جریان برق متوقف شد، ایراد از تایمر لباسشویی است.
  • این مشکل باید توسط تعمیرکار متخصصبررسی و رفع شود.

آب از لباسشویی تکنوکیت نشتی دارد

 

  • ممکن است نشتی به دلیل پوسیدگی رابط‌های ﻻﺳﺘﯿﮑﯽ آب باشد که باید تعویض شود.
  • ترکیدگی قاب ﻣﺨﺼﻮص ﺟﺎﭘﻮدري، واترپمپ و… نیز می‌تواند عامل بروز این مشکل شود.

هیتر لباسشویی تکنوکیت آب را ﮔﺮم نمی‌کند

 

  • با جرم‌گرفتگی ﺳﻄﺢ اﻟﻤﻨﺖ، آب دﯾﺮ ﮔﺮم می‌شود.
  • رسوب زدایی این قسمت به دست تعمیرکار امکان پذیر است.
  • همچنین خرابی هیتراستات می‌تواند دلیل بروز این مشکل باشد.
  • برای حل شدن هرچه سریعتر این مشکل، با تیم هومیکسوتماس بگیرید.

آب ﮐﺜﯿﻒ از لباسشویی تکنوکیت ﺗﺨﻠﯿﻪ نمی‌شود

 

  • مسدود بودن و گرفتگی مجاری تخلیه و یا خرابی پمپ تخلیه علت این مشکل است.
  • اگر اشکال از پمپ تخلیه باشد نیاز به بررسی و تعویض توسط تعمیرکار را دارد.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی تکنوکیت شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در رسالت به شماره تماس 77166615 و نیز 77394838 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی تکنوکیت در رسالت شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی تکنوکیت در رسالت کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *