تعمیر لباسشویی ارج

تعمیر لباسشویی ارج در سهروردی

تعمیر لباسشویی ارج در سهروردی ، نمایندگی لباسشویی ارج در سهروردی

تعمیر لباسشویی ارج در سهروردی با تکنسین های مجرب و آموزش دیده تعمیرات لباسشویی ارج در تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات سرویس ، نصب و تعمیر لباسشویی ارج در سهروردی به ساکنین این منطفه میباشد ، فقط کافیست تا با نمایندگی لباسشویی ارج در سهروردی تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن ایراد دستگاه شما را بر طرف سازند و آن را تعمیر کنند و از آسیب رسیدن به دستگاه شما جلوگیری کنند.

شما میتوانید تمامی مشکلات لباسشویی خود را به کمک تکنسین های نمایندگی لباسشویی ارج در سهروردی بر طرف کنید در ادامه به برخی از این مشکلات که به دست تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ارج در سهروردی حل میشود اشاره خواهم کرد.

تعمیر لباسشویی ارج در سهروردی

تعمیر لباسشویی ارج در سهروردی

تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ارج

پمپ تخلیه لباسشویی ارج وظیفه تخلیه آب داخل ماشین لباسشویی ارج را بر عهده دارد. در صورت خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ارج آب داخل لباسشویی باقی مانده و دستگاه ارور داده و ماشین لباسشویی وارد مرحله خشک کن نمیگردد.

 وجود شی خارجی مانند سکه و گیره و … داخل جیب لباس ها میتواند باعث خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ارج گردد.

شما میتوانید جهت تعویض یا تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ارج از متخصصان حرفه ای مرکز تعمیر لباسشویی ارج در سهروردی کمک بگیرید.

تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی ارج

ماشین لباسشویی ارج دارای دو کمک فنر در پایین و چند کمک فنر در بالای دیگ میباشد. در صورت خرابی کمک فنرها دستگاه دچار لرزش و صدای غیرطبیعی میگردد. جهت تعویض کمک فنرهای ماشین لباسشویی ارج نیاز به باز شدن سینی جلوی دستگاه توسط متخصص و تعویض کمک فنر با قدرت متناسب با لباسشویی ارج شما میباشد. استفاده از کمک فنر متفرقه و با قدرت نامتناسب با دستگاه شما ممکن است موجب آسیب رسیدن و شکستگی دیگ ماشین لباسشویی ارج گردد. شما میتوانید جهت تعویض کمک فنر متناسب با ماشین لباسشویی ارج خودتان از متخصصان نمایندگی لباسشویی ارج  در سهروردی کمک بگیرید.

تعویض لاستیک دور درب ماشین لباسشویی ارج

لاستیک دور درب ماشین لباسشویی ارج انواع مختلفی داشته و در مدل های مختلف با یکدیگر فرق میکنند.گیر کردن آستین یا قسمتی از لباس حین بستن درب ماشین لباسشویی ارج میتواند در هنگام چرخش درام باعث پارگی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی ارج گردد و در این صورت تنها راه تعمیر تعویض لاستیک دور درب لباسشویی ارج میباشد.

تعویض المنت ماشین لباسشویی ارج 

المنت ماشین لباسشویی ارج وظیفه گرم کردن آب در برنامه های مختلف را برعهده دارد. خرابی المنت ماشین لباسشویی ارج میتواند باعث گرم نشدن آب و نمایش ارور بر روی صفحه دیجیتال ماشین لباسشویی ارج گردد.

تعویض میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی ارج

میکروسویچ یا همان قفل درب ماشین لباسشویی ارج وظیفه قفل کردن درب در حین کار کردن ماشین لباسشویی ارج را بر عهده دارد تا از باز شدن ناگهانی درب و نشت آب به بیرون در حین کار ماشین لباسشویی جلوگیری نماید.

در صورت خرابی میکروسوییچ درب ماشین لباسشویی ارج دستگاه شروع به کار نخواهد کرد. میکروسوییچ درب لباسشویی ارج انواع مختلفی دارد و باید برای هر مدل از ماشین لباسشویی ارج میکروسوییچ درب متناسب با همان مدل نصب گردد. شما میتوانید جهت تعویض میکروسوییچ درب متناسب با ماشین لباسشویی ارج خود از متخصصان مرکز تعمیرات ارج کمک بگیرید.

سرویس و جرم گیری ماشین لباسشویی ارج

ماشین لباسشویی ارج نیاز به جرمگیری و سرویس دوره ای 6 ماهه دارد. چرا که املاح موجود در آب و مواد شوینده و نرم کننده ها و همچنین کثیفی های موجود در لباس ها باعث انباشته شدن جرم داخل دیگ و اتصالات پلاستیکی و اطراف المنت ماشین لباسشویی ارج میگردد. این جرم ها و کثیفی ها به مرور موجب خرابی قطعاتی همچون کاسه نمد و بلبرینگ ، پمپ تخلیه ، المنت و لاستیک دور درب لباسشویی ارج میگردد. جهت جلوگیری از این موارد نیاز به سرویس دوره ای 6 ماهه ماشین لباسشویی ارج میباشد. شما میتوانید جهت سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ارج از متخصصان مرکز تعمیر لباسشویی ارج در سهروردی کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی ارج در سهروردی

تعمیر لباسشویی ارج در سهروردی

نکاتی در مورد ماشین لباسشویی ارج :

* همیشه به علامت های روی دستگاه توجه کنید. به خصوص در مورد انتخاب برنامه خشک کن دقت کنید حرارت بالا در برنامه خشک کن باعث چروک شدن البسه می شود، به خصوص اگر الیاف مصنوعی داشته باشد. قبل از شروع برنامه خشک کن باید حتماً اول با دور تند ماشین آبگیری داشته باشد

۱. با توجه به نوع محصول و دمای مورد نیاز برای شستشو، برنامه را انتخاب کنید.
۲. لباس های سفید و رنگی را از هم جدا کنید.
۳. تا حد امکان لباس هائی را که از جنس مشابه دارند با هم بشوئید.
۴. شستن پرده احتیاج به دقت بیشتری دارد. از کاربرد برنامه های سنگین و پودر زیاد اجتناب کنید.
۵. جنس توری پرده باعث می شود کف زیادی تولید شود که با آبکشی از پرده خارج نشده و پرده زودتر می پوسد.
۶. لباس های پشمی را در ماشین بیاندازید، اگر برنامه ماشین را روی لباسهای پشمی تنظیم کرده باشید، مطمئن باشید که شستشوی ماشین به آنها صدمه ای نخواهد زد.
۷. لباس های نو، به خصوص اگر رنگی باشند می تواند به سایر لباس های رنگ پس دهد، بهتر است اولین بار آن ها را جداگانه بشوئید.
۸. استفاده از مواد سفیدکننده یا ضدعفونی کننده و از این دست، فقط برای محصولی قابل مصرف است که مقاومت کافی نسبت به این نوع مواد شیمیائی داشته باشند.

جهت تعمیر لباسشویی با نمایندگی ماشین لباسشویی با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید:

44287993

22737566

77166615

با پر کردن فرم زیر جهت تعمیر ماشین لباسشویی خود تکنسین های ما با هماهنگی برای تعمیرات لباسشویی به منزل شما اعزام خواهند شد.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *