تعمیر فر میدیا

تعمیر فر میدیا

تعمیر فر میدیا ، تعمیرات فر میدیا

مرکز تعمیر فر میدیا با بهره گیری از تکنسین های باتجربه و ماهر این برند در زمینه تعمیرات فر میدیا در تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد، در صورت خرابی فر میدیا خود میتوانید با گارانتی دستگاه خود تماس بگیرید و اگر زمان گرنتی دستگاه شما به اتمام رسیده بود با نمایندگی تعمیرات فر میدیا در تماس باشید تا تکسین های دوره دیده خود را به محل مورد نظرتان اعزام کنند.

فر برقی به خاطر ویژگی‌هایش کم کم جایگزین فر گازی می‌شوند. کار کردن با فر برقی خیلی ساده‌تر از نوع گازی است. فرهای برقی کوچکتر می‌باشند و جای کمتری آشغال می‌کنند و جابجایی آنها آسانتر است. سیستم کنترل و تنظیمات فر به سادگی انجام می‌شود و از لحاظ ایمنی شاید به خاطر اینکه از گاز استفاده نمی‌شود بهتر است. اساس یک فر برقی استفاده از المنت‌های حرارتی به جای شعله آتش است. این المنت‌ها دارای توان مصرفی بالایی هستند. برای کنترل میزان گرما، سنسورهای دما و برد الکترونیکی برای تنیظم آن وجود دارد.

جالب است بدانید که متخصصان آشپزی، ترجیح میدهند برای پخت و پز از فرهای گازی استفاده کنند. به این دلیل که غذا در مدت زمانی کوتاه با دمای بالا پخته میشود. از طرف دیگر به نکته توجه داشته باشید که اگر آشپزی حرفهای نباشید و از فن فرگاز استفاده نکنید، قطعا غذای شما در فضایی با حرارت نامساوی و زیاد خواهد سوخت. درضمن از آنجایی که این نوع فرگازها از گاز طبیعی استفاده میکنند باید شرایط و امکاناتی مناسب برای تهویهای هوا به سمت بیرون اجاق نیاز دارد.

عدم گرمای لازم به هر کدام از این قسمت‌ها می‌تواند مربوط باشد. در این مطلب، تمامی موارد که منجر به خرابی یک فر برقی می‌شود را بررسی و توضیح می‌دهیم. می‌توانید از این راهنمایی کمک بگیرید و خودتان نسبت تعمیر فر میدیا اقدام کنید.

تعمیر فر میدیا

تعمیر فر میدیا

علت مشکلات متداول فر میدیا

خراب شدن ترموستات فر

ترموستات یکی از قطعات مهم درون فر است که وظیفه ی آن  تنظیم کردن دمای فر می باشد. نحوه کار کردن ترموستات در فر های قدیم و جدید شبیه به هم نیستند و باهم متفاوتند. ترموستات باعث می شود هنگامی که دمای فر پایین تر از مقدار مشخص شده  باشد با حرارت دادن ، دمای آن را بالا ببرد و بر عکس. به همین دلیل خراب شدن ترموستات باعث داغ شدن و سرد شدن بیش از اندازه فر می شود، البته بهتر است بدانید که عملکرد ترموستات مخصوصا در فرهای خانگی و قدیمی خیلی دقیق نمی باشد و معمولا بین دمای تنظیم شده و دمایی که ترموستات نشان می دهد اختلاف وجود دارد. این اختلاف معمولا بین ۱۰ تا ۱۵ درجه می باشد.

هر چقدر کیفیت و قیمت فر بالاتر شود کیفیت و دقت ترموستات  نیز بیشتر می شود. پس اگر طالب این هستید که ترموستات دقیقا مطابق با دمای دلخواه شما کار کند و این مسئله برای شما مهم است  بهتر است فر هایی را خریداری کنید که کیفیت بهتری دارند.

ضمنا برای درست کردن ترموستات معمولا باید آن را عوض کرد چون دسترسی به تنظمیات ترموستات بسیار مشکل است و به سختی امکان پذیر می باشد.

اجاق گاز من گرم نمی شود!

یکی از متداول ترین مشکلات مربوط به اجاق گاز گرم نشدن آن است که می تواند بسیار جدی باشد. این مشکل می تواند از چندین عامل نشات بگیرد. رایج ترین دلیل این است که المنت حرارتی آسیب دیده و معیوب است و شما به یک المنت جدید نیازمندید.

برای اینکه مطمئن شوید که مشکل از المنت می باشد، اجاق گاز را روشن نمایید. اگر صدای فن را می شنوید و گریل نیز کار می کند اما هیچ گرمایی تولید نمی شود، پس به احتمال بسیار زیاد به یک المنت فن جدید نیازمند هستید.

در صورتی که گریل شما حرارتی تولید نمی کند اما اجاق شما گرم می شود، به یک المنت گریل جدید احتیاج دارید.

دلایل دیگری که گرچه چندان رایج نیست اما ممکن است باعث گرم نشدن اجاق باشد عبارتند از:

  • ترموستات اجاق معیوب، که به تعویض احتیاج دارد
  • ایرادی در سوئیچ انتخاب حالت اجاق
  • فیوز حرارتی معیوب و یا شکسته شده
  • ترموستات های ایمنی معیوب

در برخی از این موارد ممکن است امکان انجام تعمیر فر میدیا توسط خود شما وجود داشته باشد، هرچند برای این موارد هم توصیه ما تماس با تعمیرکاران باتجربه و دارای صلاحیت برای انجام تعمیرات می باشد. اما بسیاری از دلایلی که برای این مشکل ذکر شد جزء موارد تخصصی بوده و لازم است تعمیرکار باتجربه که دانش کافی داشته این خدمات را انجام دهد، چرا که از بروز آسیب های بیشتر به دستگاه شما جلوگیری می نماید.

فر من بیش از اندازه گرم می کند و غذا را می سوزاند!

در صورتی که امکان تنظیم دمای فر را ندارید و یا اینکه این تنظیمات کنترل نمی شوند، ممکن است دمای فضای داخل فر بسیار بالا رفته و غذای شما بسوزد.

این امر معمولا به دلیل عیب در ترموستات دستگاه بوجود می آید. در این حالت ترموستات از کار افتاده است و لازم است که تعمیرکاران متخصص این قطعه را تعویض نمایند.

تعمیرات فر میدیا

تعمیرات فر میدیا

درست کار نکردن المنت فر

هر چقدر کارکرد المنت در فر خوب باشد مواد غذایی زود تر به حرارت مورد نظر شما می رسد و غذا زود تر پخته می شود اما در صورت خرابی المنت و خوب کار نکردن آن مجبورید زمان زیادی را صرف پختن غذا یا دسر و کیک مورد نظر تلف کنید و ممکن است شما را تا پخته شدن کلافه کند به شما پیشنهاد می کنیم که در حین خرید فر آن هایی را انتخاب کنید که دارای فن هستند، این مدل فر ها جدیداً ساخته شده اند و حرارت را یکدست توزیع می کند و باعث می شوند غذا به طور یکنواخت پخته شود و قسمتی خام و قسمتی پخته نشود.

بهترین راه برای بهتر پخته شدن مواد غذایی درون فر این است که شما فر را چند دقیقه قبل تر از اینکه مواد غذایی را درون آن قرار دهید گرم کنید.

جایگذاری نادرست غذا در فر

حرارت فر در قسمت های مختلف آن متفاوت است، بالاترین قسمت فر دارای بیشترین حرارت و قسمت های پایین فر دارای حرارت کم تری می باشد، معمولا برای پختن سریع مواد غذایی و برشته شدن از طبقات بالای فر استفاده می کنند. چون گرما به طور معمول به سمت بالا حرکت می کند و باعث داغ شدن بیشتر فضای بالای فر می شود.

در صورت بروز مشکلات بالا برای فر میدیا خود با نمایندگی تعمیرات فر میدیا در تماس باشید تا در کوتاه ترین زمان برای عیب یابی صحیح و تعمیر فر میدیا شما به محل مورد نظرتان اعزام شوند.

02177147330

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *