تعمیر خردکن

تعمیر خرد کن

تعمیر خردکن

از آنجا که خرد کن امروزه به خاطر حجم کم و وزن کم در هرخانه به طور مداوم مورد استفاده قرار گرفته است این طبیعی است که پس از مدتی دچار مشکلاتی شود اما نگران نباشید شما میتوانید برای تعمیر خردکن به نمایندگی تعمیر خردکن مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید . اما مشکلات خردکن به چند دسته تقسیم میشوند مشکلات خرد کن عمداً به دو دسته مشکلات تخصصی و مشکلات غیر تخصصی تقسیم می شوند که ما خودمان میتوانیم با کمی آشنایی با اجزای خرد کن و مشکلات آن میتوانیم از بروز بعضی از مشکلات جدی جلوگیری کنیم . اما دسته دوم مشکلات تخصصی است که در هنگام بروز اینگونه از مشکلات ما نباید خودمان دست به تعمیر خردکن بزنیم و باید برای تعمیر خردکن خود به نمایندگی تعمیر خردکن مراجعه کنیم و مشکل خود را برطرف کنیم .

نمایندگی تعمیر خردکن

نمایندگی تعمیر خردکن

دوستان عزیزی که پس از تهیه کردن دستگاه و یا در هنگام بروز مشکل به دنبال نمایندگی تعمیر خردکن می گردند میتوانند برای تعمیر خرد کن و یا خدمات پس از فروش به نمایندگی تعمیر خردکن مراجعه کنند . نمایندگی تعمیر خردکن با کادری مجرب ، تکنسین های دوره دیده آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر خرد کن آماده ارائه خدمت به شما دوستان عزیز است . در ضمن نمایندگی تعمیر خردکن همیکسو در هنگام خرابی قطعه ، قطعه اصلی و فابریکی را جایگزین قطعه معیوب و خراب می کند . شما دوستن عزیز که به دنبال نمایندگی تعمیر خردکن برای تعمیر خرد کن خود هستید میتوانید به نمایندگی تعمیر خردکن مراجعه کرده و مشکل خود را حل نمایید .

برخی از اجزای خردکن

بدنه خردکن

تیغ خردکن

کلید چهار کنتاکت

پارچ خردکن

تعمیر خرد کن در نمایندگی تعمیر خردکن

برخی از مشکلات متداول خردکن و دلایل بروز آن ها

خرد کن روشن نمی شود دلیل بروز این مشکل چیست

شاید این مشکل برای شماهم پیش آمده باشد که دستگاه را به پریز وصل کرده اید اما دستگاه روشن نمی شود دلایل بروز این مشکل چیست ، از دلایل اصلی بروز این مشکل میتوان به

نبودن جریان برق در پریز

خراب بودن دوشاخه دستگاه

درست قرار ندادن قطعات به سرجای آن

خراب بودن دکمه پاور

اگر مشکل هیچ کدام یک از موارد بالا نباشد موتور دستگاه سوخته است که در این صورت باید به نمایندگی تعمیر خردکن برای تعمیر خردکن که مئوتور آن سوخته است مراجعه کنید

دستگاه سر و صدای زیادی دارد

یکی از شایع ترین مشکلاتی برا یخرد کن اتفاق می افتد سر و صدای زیاد به هنگام کار کرد با دستگاه است که شاید برای شماهم اتفاق افتاده باشد که در ههنگام کار کردن با خردکن دستگاه سر و صدای زیادی دارد دلایل بروز این مشکل چیست.

از دلایل بروز این مشکل میتوان به جابجایی تیغ دستگاه که پس از استفاده مداوم از دستگاه دچار جابجابی شده است و به هنگام کارکردن دستگاه با بدن برخورد می کند که باعث ایجاد سر و صدای زیاد دستگاه می شود اشاره کرد .

از دیگر دلایل بروز سر و صدای زساد دستگاه به هنگام کار میتوان به پوسیدگی قطعات به کار رفته در دستگاه که دچار شکستگی و یا جابجایی شده است که باعث ایجتاد سر و صدای بیش از اندازه شده است . کخ شما باید هر چه سریع تر برای رفع سر و صدای دستگاه قطعات خراب شده را تعویض کنید .

دفترچه راهنمای تعمیر خردکن

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای خردکن  

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر خرد کن خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر خرد کن آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر خردکن در نمایندگی تعمیر خردکن چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195​​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *