تعمیر جاروبرقی ریتون

تعمیر جاروبرقی ریتون

تعمیر جاروبرقی ریتون

تعمیر جاروبرقی در نمایندگی تعمیر جاروبرقی ریتون

از آنجا که تعیر لباسشویی نیاز به تخصص بالایی دارد و لباسشویی ریتون یکی از مرغوب ترین جارو برقی های موجوددر بازار است و تعمیر آن نیاز به تخصص بالایی دارد شما دوستان عزیز میتوانید برای تعمیر جاروبرقی خود به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ریتون مراجعه کنید  و مشکل خود را برطرف کنید ، تعمیر جارو برقی مراجه کنیم و مشکل خود را برطرف کنیم مشکلاتی از جمله روشن نشدن دستگاه خرابی سیم جمع کن و غیره … ، مشکلات جاروبرقی عمداً به دو دسته مشکلات غیر تخصصی و مشکلات تخصصی تقسیم می وند که مشکلات غیر تخصصی مشکلاتی هستند که برطرف کردن آن ها با کمی آشنایی با اجزا وبرخی مشکلات جاروبرقی امکان پذیر است . اما مشکلات تخصصی مشکلاتی هستند که برطرف کردن آن ها نیاز به تخصص بالایی دارد شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکلات تخصصی با نمایندگی تعمیر لباسشویی ریتون تماس بگیرید و مشکلات خود را برطرف کنید .

نمایندگی تعمیر جاروبرقی ریتون

نمایندگی تعمیر جاروبرقی ریتون

دوستان عزیزی که به دنبال نمایندگی تعمیر جاروبرقی ریتون برای تعمیر جاروبرقی خود هستند میتوانند به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ریتون مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنند . نمایندگی تعمیر جاروبرقی ریتون با باداشتن کادری مجرب  ، تکنسین های دوره دیده ، متعهد و با تجربه آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر جاروبرقی ریتون  به شما دوستان عزیز است . در ضمن نمایندگی تعمیر جاروبرقی ریتون در صورتی که قطعه دستگاه شما دجار مشکل شده باشد میتوانید به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ریتون مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

اجزای جارو برقی

1.الکترو موتور

اجزای موتور جارو برقی

1.استاتور

2.آرمیچر و یا همان روتور

3.کلکتور

4.جاروبک ها (زغال ها)

2.فیلتر جارو برقی

3.پاکت یا کیسه جارو برقی

4.خرطومی

تعمیر جاروبرقی ریتون در نمایندگی تعمیر جاروبرقی ریتون

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی ریتون

سیم جمع کن ها معمولا به دو دلیل خراب میشوند که این دو دلیل شامل : مکانیکی _ الکتریکی میشود که شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکل برای سیم جمع کن جارو برقی خود به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ریتون مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر جاروبرقی ریتون تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید .

مشکلات متداول جاروبرقی و دلایل بروز آن ها

جاروبرقی مکش قوی ندارد

جاروبرقی روشن نمی شود

جاروبرقی بوی سوختگی می دهد

جاروبرقی جرقه میزند

جاروبرقی مکش قوی ندارد ، دلیل بروز این مشکل چیست

شاید شماهم با این مشکل روبرو شده باشید که هنگام استفاده از دستگاه متوجه میشوید که مکش دستگاه کم و ضعیف شده است دلایل بروز این مشکل چیست

کیسه جاروبرقی را بررسی کنید ، در صورتی که کیسه پر شده باشد مکش دستگاه کم می شود

فیلترهای دستگاه را چک کنید در صورتی که فیلتر دستگاه کثیف باشد مکش دستگاه کم می شود

آخرین دلیل بروز این مشکل میتوانیم به ضعیف شدن موتور اشاره کنیم که میتواند باعث ضعیف شدن مکش جاروبرقی شود .

تعمیر جاروبرقی ریتون

جاروبرقی روشن نمی شود ، دلیل بروز این مشکل چیست 

روشن نشدن جاروبرقی دلایل مختلفی دارد اما از اصلی ترین دلایل بروز مشکل میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم

دوشاخه دستگاه را چک کنید ممکن است علت روشن نشدن جاروبرقی از خرابی دوشاخه دستگاه باشد

سوختگی در موتور و یا قطعی در مدار سری موتور میتواند یکی دیگر از دلایل روشن نشدن جاروبرقی

کلید روشن خاموش دستگاه را چک کنید در صورتی که کلید دستگاه خراب شده باشد دستگاه روشن نمی شود

این امکان وجود دارد که دستگاه روشن شود اما مکش قوی نداشته باشد که دلیل بروز این اتفاق میتواند خرابی زغال ، خرابی کلکتور ، خرابی یاتاقان ها ، بلبرینگ ها و یا نیم سوز شدن موتور باشد که در هنگام بروز هرکدام از این مشکلات شما باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی ریتون مراجعه کنید ومشکل خود را برطرف کنید .

جاروبرقی بوی سوختگی می دهد ، دلیل بوی سوختگی جاروبرقی چیست

بوی سوختگی از دستگاه بلند میشود بوی سوختگی جاروبرقی عمداً دو دلیل شایع دارد که این دو دلیل شامل سوختگی سیم کشی جاروبرقی و یا موتور دستگاه دستگاه باشد ه در هر صورت باید به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ریتون مراجعه کنیدو مشکل خود را بر طرف کنید

جاروبرقی جرقه میزند ، دلیل جرقه زدن لباسشویی چیست

علت جرقه زدن جاروبرقی معمولا از مشکلی است که در قسمت بالشتک و یا زغال جاروبرقی پیش آمده باشد است . جرقه های آبی رنگ معمولا به دلیل کوتاه شدن ذغال دستگاه است

علت دیگر جرقه زدن دستگاه ، خرابی کلکتور دستگاه است که برای برطرف کردن جرقه زدن دستگاه باید به یک نمایندگی تعمیر لباسشویی ریتون مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید

دفترچه راهنمای تعمیر جاروبرقی ریتون

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای جاروبرقی ریتون  

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر جاروبرقی ریتون خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر جاروبرقی ریتون آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر اوتو جاروبرقی ریتون چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195​​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *