تعمیر جاروبرقی تیوا

تعمیر جاروبرقی تیوا

تعمیر جاروبرقی تیوا

تعمیر جاروبرقی تیوا در نمایندگی تعمیر جاروبرقی تیوا

از آنجا که لباسشویی نیز مانند دیگر وسایل برقی دچار مشکلاتی میشود که این مشکلات به دو دسته تخصصی و غیر تخصصی تقسیم می شوند که این مشکلات شامل مشکلات غیر تخصصی و تخصصی میشوند که ما با کمی آشنایی با اجزا و مشکلات پیش پا افتاده میتوانیم از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کنیم ، اما دسته دوم شامل مشکلاتی میشود که تعمیر و برطرف کردن آن ها نیاز به تخصص بالایی دارد شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکلات تخصصی و جدی به نمایندگی تعمیر جاروبرقی تیوا مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

تعمیر جاروبرقی تیوا

نمایندگی تعمیر جاروبرقی تیوا

شما دوستان عزیز که در صورت بروز مشکل برای جاروبرقی تیوا خود برای تعمیر آن به دنبال نمایندگی تعمیر جاروبرقی تیوا برای تعمیر جاروبرقی خود هستند میتوانند به نمایندگی تعمیر جاروبرقی تیوا مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنند . نمایندگی تعمیر جاروبرقی تیوا با داشتن کادری مجرب ، تکنسین های دوره دیده ، با تجربه و متعهد آماده ارائه خدمت به شما دوستان عزیز است . در ضمن نمایندگی تعمیر جاروبرقی تیوا در صورت خرابی قطعه ، قطعه اصلی و فابریکی را جایگزین قطعه خراب می کنند .

اجزای جاروبرقی

الکترو موتور

استاتور

آرمیچر و یا همان روتور

کلکتور

جاروبک ها (زغال ها)

فیلتر جارو برقی

پاکت یا کیسه جارو برقی

خرطومی

تعمیر جاروبرقی تیوا در نمایندگی تعمیر جاروبرقی تیوا

برخی از مشکلات متداول جاروبرقی و دلایل بروز آن ها

سیم جمع کن جاروبرقی خراب

جاروبرقی روشن نمی شود

جاروبرقی جرقه می زند

مکش جاروبرقی کم شده است

دسته جاروبرقی خراب شده است

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی تیوا

سیم جمع کن ها معمولا به دو دلیل خراب میشوند که این دو دلیل شامل : مکانیکی _ الکتریکی میشود که شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکل برای سیم جمع کن جارو برقی خود به نمایندگی تعمیر جاروبرقی بیم مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر جاروبرقی بیم تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید .

جاروبرقی روشن نمی شود ، دلیل روشن نشدن جاروبرقی چیست ؟

روشن نشدن جاروبرقی دلایل مختلفی دارد اما از اصلی ترین دلایل روشن نشدن آن میتوان به موارد زیر اشاره کنیم

در اولین مرحله باید دوشاخه پریز دستگاه را چک کنید و از عدم قطعی و یا پارگی در سیم مطمعن شوید

این امکان وجود دارد موتور و یا مدار سری موتور دچار سوختگی شده و یا قطعی شده باشد

کلید خاموش و روشن دستگاه را چک کنید و از سالم بودن آن ها مطمعن شوید

رله دستگاه را چک کنید این امکان نیز وجود دارد که رله دستگاه سوخته باشد

در صورت بروز هریک از این و مشکلات دیگر شما دوستان عزیز میتوانید به نمایندگی تعمیر جاروبرقی تیوا مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

نمایندگی تعمیر جاروبرقی تیوا

جارو برقی جرقه می زند دلیل بروز این مشکل چیست  

دلایل جرقه زدن جاروبرقی از قسمت بالشتک و یا ذغال های جارو برقی است که جرقه آبی رنگ در قسمت موتور مربوط به کوتاه شدن ذغال ها است .

دلیل دیگر جرقه زدن جاروبرقی ،کلکتور جاروبرقی است که در کنار سیم جمع کن قرار دارد برای رفع این مشکلات و مشکل بالشتک و ذغال ها شما باید به یک تکنسیت متخصص مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

مکش جاروبرقی کم شده است ، دلیل کم شدن مکش جاربرقی چیست

شاید شماهم با این مشکل مواجه شدید که در هنگام استفاده از جاروبرقی متوجه میشوید که مکش جاروبرقی کم شده است دلیل کم شدن مکش جاروبرقی چیست

کیسه جاروبرقی را چک کنید و از پر نبودن کیسه جاروبرقی مطمعن شوید در صورت پر بودن کیسه جاروبرقی آن را خالی کنید

فیلتر های دستگاه را چک کنید در صورتی که فیلترهای دستگاه کثیف باشد مکش جاروبرقی کم میشود در صورتی فیلتر دستگاه کثیف بود آن را تمیز و یا تعمیر کنید

این امکان نیز وجود دارد که موتور دستگاه شما ضعیف و نیم سوز شده باشد که در صورت بروز ضعیف و یا نیم سوز شدن موتور میتوانید به نمایندگی تعمیر جاروبرقی تیوا مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

دسته جاروبرقی خراب شده است ، در صورت خرابی دسته جاروبرقی چه باید کرد

از آنجا که خرابی قطعات یک مشکل جزئی است تنها با تعویض کردن قطعه این مشکل برطرف میشود ، درر صورت خرابی قطعه میتوانید به نمایندگی تعمیر جاروبرقی تیوا مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

دفترچه راهنمای تعمیر جاروبرقی تیوا

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای جاروبرقی تیوا  

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان همیکسو را برای تعمیر جاروبرقی تیوا خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر جاروبرقی تیوا آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که همیکسو در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر اوتو جاروبرقی تیوا چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما همیکسو بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

راه های ارتباط با ما :77147330_88592650_77169195

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *